Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer volum IV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-17, 12:46   #181
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Oh, yes, Divine!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 13:05   #182
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.212
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

10 år gamle jenter, tårer og DRAAAAMAAAA.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 08-11-17, 13:05   #183
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.782
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Ganske gamle damer på velværehotell som setter ned på det stedet i boblebadekaret som gjør det umulig for andre å komme nedi. Rykk innover!! :streng:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 13:43   #184
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Feil tråd, Pøblis, du må nok inn i den med ilandsproblemer.

http://www.foreldreportalen.no/forum...landsproblemer

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 13:47   #185
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.212
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ganske gamle damer på velværehotell som setter ned på det stedet i boblebadekaret som gjør det umulig for andre å komme nedi. Rykk innover!! :streng:

Sikkert de samme som nekter å gå innover til bakerste halvdel av bussen.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 08-11-17, 13:49   #186
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 39
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Ordet «relevans». Det nye bullshitbingo-ordet til Utdanningsdirektoratet. I dag har jeg hørt det så mye at det har mista all betydning.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 13:57   #187
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Sikkert de samme som nekter å gå innover til bakerste halvdel av bussen.

Jeg tenker mulighetsrommet. .
https://www.aftenposten.no/osloby/i/...met-pa-trikken

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 14:01   #188
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg er irritert på håndballklubben. 1500,- + 400,- + 960,- for å slippe å kjøpe doruller, er 2860,- * 2 = 5720,- pr kalenderår for at 9 åringen skal trene med en frivillig forelder en time i uka. Ok, litt kamper, men med oss foreldre som trenere og ansvarlige. Dorull er blitt frivillig tvang. Håper flere er interesserte i å bytte klubb. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 14:04   #189
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.422
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Fra her om dagen:
Når du har stått i køøøø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen, og så endelig slipper igjennom, med ca femhundre mennesker bak deg - hvorfor stoppe rett innenfor for å langsomt samle sammen sakene fra de fem boksene du har spredt alt ditt på, og så kle på sko, belter, jakker osv. Mens vi andre ikke kommer til for å ta vår egne ene boks vi hadde handveska i.
To skritt bortenfor finnes en påklednings- og samle-sammen-sakene-benk, for svarte!

Folk, altså!

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 14:41   #190
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

NAV! Hva %¤#&%& er vits med folk der? De kan jo ikke svare på en dritt, bortsett fra å si " det kan ikke jeg svare på, det er det NAV ytelse som må svare på ".
Men de har jeg sendt samme spørsmål til ganger uten å få svar! Møkka faen organisasjon.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 15:44   #191
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.780
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Fra her om dagen:
Når du har stått i køøøø for å komme gjennom sikkerhetskontrollen på Gardermoen, og så endelig slipper igjennom, med ca femhundre mennesker bak deg - hvorfor stoppe rett innenfor for å langsomt samle sammen sakene fra de fem boksene du har spredt alt ditt på, og så kle på sko, belter, jakker osv. Mens vi andre ikke kommer til for å ta vår egne ene boks vi hadde handveska i.
To skritt bortenfor finnes en påklednings- og samle-sammen-sakene-benk, for svarte!

Folk, altså!


Jeg synes generelt det er mange områder hvor bittelitt hensyn til omverdenen hadde hjulpet veldig og strengt tatt burde kunne forventes av voksne mennesker, men hvor veldig mange av en eller annen grunn ikke klarer å forstå det eller rett og slett bare er så egoistiske at de gir blaffen. Som det å trille handlevognen tilbake på plass når man har handlet, som burde være en enkel sak. På butikken vi handler oftest i lar folk flest dem bare stå rett utenfor kassene slik at de hoper seg opp på et trangt område hvor kunder og vogner skal kunne komme forbi. Her har de ansatte hengt opp flere plakater hvor de ber kunder ikke parkere vognene her, men trille dem på plass og det står alltid minst én vogn rett under plakatene. Og om de trilles ned til bilen lar folk dem bare stå rett ved parkeringsplassen sin. Jeg har ikke ord for hva jeg synes om slike mennesker som ikke kan bruke 20 sekunder på å rydde opp etter seg selv. (For ikke å snakke om at de ansatte må bruke tid på å hente vogner her og der framfor å sitte i kassen eller fylle hyllene som hadde vært langt mer nyttig for flere kunder.) Det er helt utrolig at voksne mennesker må stå i fare for å miste en hel tikrone for at de skal være villige til å gjøre noe som burde være vanlig folkeskikk.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 19:54   #192
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.969
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At fotballklubben ikke sender ut informasjon om at minsten sin trening faktisk ikke starter i dag, men i neste uke. På hjemmesiden står det med stor skrift at obs, første trening er i dag. Eneste grunnen til at vi visste noe var at minsten sa at kompisen hadde sagt det ikke var i dag.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 08-11-17, 22:57   #193
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg irriterer meg faktisk over meg selv, noe så grenseløst. Grunnen er at jeg faktisk kjenner et stikk av misunnelse over beløpet jeg i kveld fikk vite at min bror arver fra vår gammelonkel. Mest av alt er jeg bare sjokkert over hvor mye det faktisk var. Noen blir millionær over natta. Håper jeg om en dag eller to kjenner at jeg heller gleder meg på hans vegne.

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 23:13   #194
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.067
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

10 år gamle jenter, tårer og DRAAAAMAAAA.

16 år gamle (heste)jenter og tårer og DRAAAAAAMAAAA

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 23:21   #195
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.067
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

NAV! Hva %¤#&%& er vits med folk der? De kan jo ikke svare på en dritt, bortsett fra å si " det kan ikke jeg svare på, det er det NAV ytelse som må svare på ".
Men de har jeg sendt samme spørsmål til ganger uten å få svar! Møkka faen organisasjon.

Jeg VET hvordan NAV-systemet er etter en del år som leder, så jeg tilbyr meg av og til å ta den vanskelige telefonen for ansatte. Jeg er ikke syk eller sliten, og har overskudd til galskapen.

"Nei, det svarer vi ikke på her. Vi har samlet alle pleiedagsressursene våre i Asker"...etter en skikkelig god lang runde i ringesløyfa hvor jeg er satt over hit og dit og til den ene og den andre

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 08-11-17, 23:21   #196
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Pirkete folk som i egne øyne alltid har rett.


Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg irriterer meg faktisk over meg selv, noe så grenseløst. Grunnen er at jeg faktisk kjenner et stikk av misunnelse over beløpet jeg i kveld fikk vite at min bror arver fra vår gammelonkel. Mest av alt er jeg bare sjokkert over hvor mye det faktisk var. Noen blir millionær over natta. Håper jeg om en dag eller to kjenner at jeg heller gleder meg på hans vegne.

Det har du lov til å kjenne på. Det er jo skikkelig kipt. Men det er sikkert ikke så lurt å dra med seg følelsen så altfor lenge.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv  
Gammel 09-11-17, 10:05   #197
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Hvorfor MÅ alle stemmer på barnetv være helt grusomme?? :hjemme med sykt barn:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-17, 10:11   #198
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.780
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Nok en gang den haugen med foreldre som gir blaffen i trafikkregler, eller bare generelt hensyn til andre, når de kjører barna til/fra skolen. Hvor vanskelig kan det være å ikke kjøre mot enveiskjøring eller bruke parkeringsplassene framfor å stoppe midt i kjørebanen for å slippe av barna?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv  
Gammel 09-11-17, 10:21   #199
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Folk er teite.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-17, 10:48   #200
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.212
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Nok en gang den haugen med foreldre som gir blaffen i trafikkregler, eller bare generelt hensyn til andre, når de kjører barna til/fra skolen. Hvor vanskelig kan det være å ikke kjøre mot enveiskjøring eller bruke parkeringsplassene framfor å stoppe midt i kjørebanen for å slippe av barna?

Når det nå er slik at barn som bor for langt unna skolen til at de kan gå eller sykle får tilbud om skoleskyss så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor noen kjører barna sine til skolen i det hele tatt.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no