Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer volum IV

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-17, 14:00   #301
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.271
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Da kan jeg følge opp med IKEA har den store strammedagen idag, sjekk over de møblene du har og stram de. (husker ikke hvor jeg så det).

Bergans reklamerer med at de syr og fikser Bergans tøy idag i hovedbutikken i Oslo. Så annonse på VG, Dagbladet.

En annen butikk (husker ikke hvilken, eller om det er i Oslo i Bergen holder stengt idag) pga BF.

Ja, det er så bra!

Black Friday gjør meg ekstremt gretten.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 14:06   #302
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.449
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Jeg får også spunk av at handelsstanden kaller noe Black Friday-week Fredag er KUN på fredag i mitt hode!

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 14:18   #303
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.921
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Boikotter hele black-Friday. Gidder ikke å stå 40 minutter i kø for å få den smørsmelteren jeg skal ha 100 kroner billigere enn full pris, i tillegg måtte jeg gjort det i arbeidstiden å fått trekk i lønn om jeg skulle stått i den køen for å fått den til den prisen akkurat da.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 14:24   #304
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.476
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Kan også tipse om at Gulating ølutsalg, hvertfall i Sandvika, har Give-Back-Friday:



Kan anbefale julekalenderen deres, mannen var maks fornøyd i fjor.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 18:08   #305
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At veslas farmor sier "sitter du i beltestol enda? DET er du vel for stor til, søskenbarnene dine sluttet med det for lenge siden " og "hvorfor klipte du deg? Synes du var så fin med langt hår ". Hvem sier slike ting til barn Da? Det skal sies at jenta hverken er 135 høy eller tung nok til å slutte med beltestol, planen er dessuten uansett at hun skal sitte i den fortsatt når hun når grensen, (som er få cm/kg unna) Men nå er det plutselig barnslig..... Bilsikring er vel ikke barnslig.


Sist redigert av Luvi : 24-11-17 kl 18:27.
Luvi er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 18:23   #306
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.214
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Husker min svigermor også sa til min datter, da hun var 3-4 år og satt i bakovervendt sete: "Nei, nå må de ta og sette deg andre veien snart, du får jo ikke plass til beina stakkars!" Hun hadde aldri klaget før (hadde vel knapt nok tenkt over at det gikk an) men etter det begynte hun selvsagt å mase om å få sitte andre veien. Festlig.

Den ene tiåringen her sitter også i beltestol. Hun er ca 130 høy og veier 26 kg. Tvillingbroren har vokst ut av sitt sete nå, men han satt også der mye lenger enn kravet. Eldste og.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 24-11-17, 18:32   #307
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.214
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Ellers: Når du har betalt 90 kr ekstra for komfortplass på toget, også er det et fordømt studentvorspiel i hele nabokupeen. Der dørene i mellom blir stående åpne hele tida, slik at all skrålingen, gaulingen, partymusikken og øldunsten deles raust inn hit. :kuasomglemteathunselvhaddeværtkalv: Heldigvis gikk de av på Oppdal.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 24-11-17, 19:15   #308
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.684
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Folk som tror at lærerne har lagt planleggingsdag til Black Friday for å kunne shoppe hele dagen.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 19:24   #309
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.780
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Storebror er over 140 cm og sitter fremdeles i beltestol og skal gjøre det til han ikke passer den. Vi har aldri fått kommentarer på det heldigvis, selv om jeg observerer at det ikke er vanlig. Det virker som det er om å gjøre å bli ferdig med bilstoler fortest mulig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 19:30   #310
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Folk som tror at lærerne har lagt planleggingsdag til Black Friday for å kunne shoppe hele dagen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 20:31   #311
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.963
Blogginnlegg: 37
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Folk som tror at lærerne har lagt planleggingsdag til Black Friday for å kunne shoppe hele dagen.

Vi hadde bedt elevene om å ta med brødskalker og epler (de som hadde epletre) for å lære dem å lage tilslørte bondepiker. En mor ringte skolen og beskylte lærerne for å få elevene til å ta med mat for at vi skulle bruke og spise det selv.



Men det som irriterer meg i dag er å diskutere #metoo med de trangsynte foreldrene mine.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 21:50   #312
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.625
Blogginnlegg: 212
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Folk som tror at lærerne har lagt planleggingsdag til Black Friday for å kunne shoppe hele dagen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 22:03   #313
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Folk som tror at lærerne har lagt planleggingsdag til Black Friday for å kunne shoppe hele dagen.

At jeg ikke har tenkt på det før!! Jeg er jo tillitsvalgt og alt. Det skal jeg jammen legge inn som forslag for neste skoleår.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 22:13   #314
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.151
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

At jeg ikke har tenkt på det før!! Jeg er jo tillitsvalgt og alt. Det skal jeg jammen legge inn som forslag for neste skoleår.



En av lærerne mine sendte meg e-post i går om at hun ikke kom på jobb i dag grunnet Black Friday.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 22:14   #315
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.



En av lærerne mine sendte meg e-post i går om at hun ikke kom på jobb i dag grunnet Black Friday.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 24-11-17, 22:16   #316
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.151
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hun hadde velferdspermisjon, men morsom vri på e-posten.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 25-11-17, 00:54   #317
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Helt enig, for Black Friday er jo ikke importert fra USA.

Ps: jeg var polet idag og der var det ikke noe Black tilbud.

Jeg var også på polet i dag. Der hang det lapp med Normal Friday og ingen varer på rabatt. Det fikk meg til å smile.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 25-11-17, 06:43   #318
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.784
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Når du prøver å få hjelp i resepsjonen på hotellet for å få et fornuftig estimat for hvor forferdelig tidlig ute du må være til 07.25-flyet og de safer i alle ender og sier 20 minutter til flyplassen og to timer før der. Så gikk det 12 minutter fra jeg dro fra hotellet til jeg var gjennom sikkerhetskontrollen! Det hadde vært bare ti hvis ikke neglfila mi hadde fått en ekstrarunde. To minutter gange til gaten, det hadde vel vært fire til den som var lengst unna. Jeg kunne sovet minst en time til!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 27-11-17, 10:03   #319
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

Cyber Monday.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 27-11-17, 10:13   #320
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.825
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer volum IV

At maler ikke er på plass 10.5 måneder etter at bedriften ble dannet og seks måneder etter at det ble lovet å være på plass før sommerferien. Nå må vi mekke selv og det er tullete, tar tid og kan fort bli feil.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no