Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Søskenvogn eller søskensete?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 21:10   #21
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, det er den P&T vognen. Den der babyen ligger under og søsken sitter over.

Kanskje en annen variant du har sett da, om det er den jeg tror, så er den TUNG.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 09:00   #22
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 14 mnd mellom mine og hadde rett og slett ikke overlevd dagen uten søskenvogn. Vi hadde først en GT Sport Dobbel, men gikk over til en dobbel OTH som er en drøm å trille. Den bruker vi ennå når vi skal avsted med begge.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 09:18   #23
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde helt klart valgt søskenvogn.

Både fordi jeg synes det er mange fine søskenvogn, og fordi jeg synes det ser litt utrygt ut med søskensete...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 19:32   #24
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.686
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Det finnes mange TV vogner som ikke er så mye breiere enn quinny vogna som alle har nå for tiden.. under 80cm går gjennom det meste..



som for eksempel denne som er 78cm brei.. det er 20cm breiere enn enkelvogna i samme merke..

mange fine vogner som ikke er så store..

jeg er tante til tvillinger som hadde en carena en stund.. det var den verkste vognen jeg har kjørt..

kansje små hjul på denne vognen.. kommer jo annpå om du bare kjører i bergen sentrum.. eller om du tar en tur i skogen i tillegg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:02   #25
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Takk for mange svar.
Blir nok muligens phil&teds, tvillingutgaven. Der de sitter ved siden av hverandre.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:04   #26
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Har du sett på easywalker duo sky?

http://www.easywalker.nl/noo/duowalker.html

Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:48   #27
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Takk for link.

Er jo det at jeg vil ha babyen mot meg, etter babyen går ut av bagen også.
Så er med et lite sukk at vi egentlig vurderer den p&t vognen der de også sitter andre veien.

OM det skulle bli en sånn vogn der babyen sitter andre veien, så lurer jeg faktisk på å kjøpe OTH.
Noen som vet hvor de selger tvillingutgaven av den i Bergen?

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:36   #28
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Vi tenkte på OTH, men det blir nok Easywalker sky. Den er lettere og mindre sammenlagt.

Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:06   #29
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Vet du prisen på den?

Og hvor bred den er?

Så nå at den var 75cm bred


Noen som har en anelse om hvor bred OTHen er?

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.


Sist redigert av DM : 04-10-06 kl 17:50. Årsak: slo sammen dobbelposting
Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:18   #30
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Næh. Vet hva den koster på import, ikke i Norge. Men tror den og OTH kommer rimelig likt ut i ppris.

Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:41   #31
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

jeg ville valgt søskenvogn, mye pga at du skal være hjemme med begge barna. og mye pga erfaring, jeg ønsker jeg kjøpte meg en phil and teds med en gang jeg fant ut jeg var gravid sist gang. jeg har en treåring som er ganske trassig av seg.

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:47   #32
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Jeg hadde søskenvogn til gutta mine,
og var veldig fornøyd med det -
men fy for et pes det var å oppdage at jeg sto i feil kø i butikken...
Det var ikke "rullestolkassa" gitt...

Og det fantes butikker jeg ikke kom inn i -
uten å ta begge ungene ut av vogna - sette de fra meg -
klappe vogna sammen - bære den på høykant inn i butikken...
og så - om det var mulig å komme fram mellom reolene -
sette vogna opp - og ungene oppi igjen...

De butikkene handlet jeg bare en gang i...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:53   #33
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Tror OTH'n er 78cm.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 16:46   #34
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Er det som Inagh sier som jeg tenker mye på.
Med søskenvogn er det nok så og si ingen butikker i byn at jeg kommer inn i.

Kommer til å ende opp med en hel haug av vogner, en til hvert bruk

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 17:44   #35
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Mellom mine to eldste er det 17 mnd, og jeg angret mange ganger på at vi ikke kjøpte tvillingvogn. Vi hadde søskensete, og det var ofte upraktisk i tillegg til at det var ustabilt. Mange ganger var storesøster trøtt og ville ligge og hvile i vogna, hun også. Da lillesøster ble født 19 mnd etter mellomste, kjøpte vi ei brukt tvillingvogn og ståbrett. Det funka ganske bra, det.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 13:12   #36
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.




som for eksempel denne som er 78cm brei.. det er 20cm breiere enn enkelvogna i samme merke..

Hva heter denne?

Noen som har erfaringer med denne?

Vi har ikke fått bhgplass til kommende storebror og må ha søskenvogn. Klarer IKKE å bestemme meg. HJELP!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 13:23   #37
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

På årets modell av P&T har søskensetet to posisjoner (upright og sleepy).

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-07, 13:31   #38
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.686
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søskenvogn eller søskensete?

Firstweels heter den søskenvognen. Tror ikke det er den vognen av best kvalitet, men den er sikkert grei nok.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no