Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Hva står FP for?"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 23:06   #121
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er forkjølet. :hosthark:

Neida, det har bare det å si at folk sikkert er lite sutrete. Det er jo ikke MIN feil om jeg oppfattes som kranglete. :åverlegen:

Hæ?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 00:09   #122
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Hva er det du ikke forstår NÅ da, Kisha?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 00:22   #123
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Pøh, det er en hedersbetegnelse å skåre lavt!

  Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 00:25   #124
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Gleder meg. Da skal jeg legge inn pinlig-spørsmål som; Kan jeg bare bli gravid under mensenperioden? Kan jeg la babyen min være alene noen timer på kvelden og natta? Mannen min denger ungene, bør jeg forlate ham? Har dere analsex hver helg?
Temaene er egentlig utømmelige.

"Jeg har ikke fått mensen enda, men blør veldig ofte neseblod. Kan det være at jeg har fått mensen i nesa?"(Det Nye på 80-tallet)

  Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 09:00   #125
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

"Jeg har ikke fått mensen enda, men blør veldig ofte neseblod. Kan det være at jeg har fått mensen i nesa?"(Det Nye på 80-tallet)


Gudbedre, jeg mistenkte allerede den gang at mange av spørsmålene i Det Nye og Starlet var reinspikka tøv.
"Kan man bli gravid av å bruke tampong?", liksom...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 11:09   #126
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

"Kan man bli gravid av å bruke tampong?", liksom...


KAN man?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 11:13   #127
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

"Kan man bli gravid av å bruke tampong?", liksom...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

KAN man?

Det spørs hva man bruker den til.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 11:13   #128
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Nei - vi vil fortsatt kjenne deg igjen på stilen om du er aldri så anonym!

Åh, det hadde vært stas med en pinlig dag - om ikke annet for at vi skal kunne gjette oss fram til hverandre "på stilen"!

Desembermamma!

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 12:47   #129
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Åh, det hadde vært stas med en pinlig dag - om ikke annet for at vi skal kunne gjette oss fram til hverandre "på stilen"!

Ja! Alle skriver et innlegg hver, også gjetter man på hvem som har skrevet hva. Jeg tipper mange vil bli overrasket over hvor lite anonym man faktisk er på nett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 12:50   #130
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Som virkelig avansert pinlig-bruker vet man da å endre skrivestilen sin. Å legge inn noen konsekvente skrivefeil, et par lekre kvasi-avsnitt etc. gjør virkelig susen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 12:59   #131
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Som virkelig avansert pinlig-bruker vet man da å endre skrivestilen sin. Å legge inn noen konsekvente skrivefeil, et par lekre kvasi-avsnitt etc. gjør virkelig susen.

Er du nå aldeles sikker på det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:05   #132
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Det må jo selvfølgelig være en pinlig-dag uten moderering.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:06   #133
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er du nå aldeles sikker på det.

Ja, så mye tid som jeg har brukt på (ufrivillig) å tilegne meg særegne sett med stavefeil på diverse fora, burde det være en smal sak å forbli anonym. Hadde jeg skrevet om noe folk vet gjelder meg, stiller saken seg selvfølgelig annerledes.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:07   #134
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det må jo selvfølgelig være en pinlig-dag uten moderering.

Ja, jeg regner med at dere alle blir drømmende i blikket ved tanken på å slippe nazi-FP-moddene en hel dag, hva?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 13:08   #135
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, jeg regner med at dere alle blir drømmende i blikket ved tanken på å slippe nazi-FP-moddene en hel dag, hva?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:35   #136
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva er det du insinuerer nå, Liven?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Forøvrig syns jeg at jeg er særdeles lite kranglevoren om dagen.

Det var det jeg insinuerte.
Dessuten har jeg avslørt at du egentlig liker meg. Så jeg lar meg ikke vippe av pinnen lenger, jeg tar ALT som en kjærlighetserklæring.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:37   #137
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

You craisi woman!

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:38   #138
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Takk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:38   #139
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Så jeg lar meg ikke vippe av pinnen lenger, jeg tar ALT som en kjærlighetserklæring.

Det er jo en veldig fin livsfilosofi!

Glem alt snakk om rosenrøde brilleglass...

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 14:52   #140
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Hva står FP for?"

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva er det du ikke forstår NÅ da, Kisha?

Si det, du.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no