Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Retur-rett på ski?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-10, 17:15   #21
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Retur-rett på ski?

Å smøre smørefrie ski er noe herk, i mine øyne. Og smøring av ski tar ikke så lang tid at det er til bry, i mine øyne.

Dessuten er det viktig med godt feste når de er små, hvis de skal synes det er moro. Vesla har gått på ski siden hun var 1,5 år, er nå 4 år og går glatt 6-7 km på tur. Hun har både smørefrie ski og vanlige vi smører, og de vi smører er definitivt best.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 18:22   #22
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retur-rett på ski?

Opprinnelig lagt inn av United, her.

Innafor gjerdet, da serru

Åh.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 19:02   #23
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Retur-rett på ski?

Jeg har kjøpt skismøring, og fått lynkurs i smøring i butikken. Nu skal det smøres.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-10, 08:30   #24
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Retur-rett på ski?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg har kjøpt skismøring, og fått lynkurs i smøring i butikken. Nu skal det smøres.



Selv Kløver, i en alder av 3 1/2 år i fjor, hadde full kontroll på hva rød og blå smøring var for noe.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 20:38   #25
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Retur-rett på ski?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg har kjøpt skismøring, og fått lynkurs i smøring i butikken. Nu skal det smøres.

Bra ! Holdt på å skrive innlegg om, at smørefrie ski generelt er håpløse til barn fordi de alltid er "litt dårlige", mens smøreski med et par lag Blå Spesial rett under foten og ca. en fotlengde fremme holder til det meste. En ekstra boks universalklister gjør lykken på våt snø. Når du henter, kan du se på skiene om de trenger ekstra smørning eller rens og ny smørning.

Jeg tror det er fordi de veier mindre enn voksne, men når vi er ute på tur sliter guttene mine mye sjeldnere med feilsmørning enn meg.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 20:57   #26
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Retur-rett på ski?

Vi har smørefrie ski til begge og de funker helt perfekt, på alle fører!
Eldste gikk skirenn som en helt og gikk forbi det meste og suste nedfor bakker med sine smørefrie ski
Smurning er noe dritt å få på klær også.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 21:00   #27
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retur-rett på ski?

Vi har en slags teip under skiene til storebror, som vi har fått anbefalt av vår nabo (som er på ski i marka hver helg hele vinteren) og som funker utmerket. Bare å teipe på og så varer den så-og-så mange mil (mye lenger enn sønnen min går på en vinter).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no