Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-07, 01:36   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Da har jeg betalt første avdrag på tur og siden begge barnehagene til barna var stengt i dag så dro vi til Politihuset og fikk ordnet med pass.
De måtte jo være med for å få pass.
(Men kjære vene, hvordan klarer dere å få tatt en godkjent bilde av disse små??? Jeg klarte det da med min minste tass, men det var iallefall ikke min skyld!! )
Så nå er det bare å vente til mai og håpe på strålende varme så skal vi nok kose oss, ja.
Jeg har aldri vært på et sånt fint anlegg før og synes det ser helt fantastisk ut her.... Håper det er like fint som det ser ut.
For det ser veldig fint ut med tanke på at vi har to små tasser som sikkert kommer til å storkose seg på den store fine grunne delen. Og så er stranden rett på andre siden av bassenget...
Må bare vise frem. Håper det går for jeg har linket fra Star Tour sine sider..
Vi skal hit: Vi gleder oss masse. Storebror har allerede begynt å prate om det...





__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-07, 01:37   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Det ser flott ut! God tur.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 02:47   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Ungene mine stortrives på det hotellet. Og vi voksne også. Eneste er at det er ikke så fin sandbunn i havet akkurat nedenfor hotellet, men om en bare forflytter seg over en haug eller rett bort i gata fra supermarkedet på hotellet så er det en kjempeflott strand. Snakk om veldig kort gå avstand.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 03:10   #4
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Dette stedet har jeg lagt merke til før i kveld da jeg søkte etter sydenturer, det ser kjempefint ut der, vi holder selv på å planlegge en sydentur, så jeg tenkte å vise det for mannen i morgen.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 03:42   #5
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Dette så nydelig ut.
GOD TUR
Vi drar selv til Statene i februar.

Angående pass.
Vi tok dem selv med digital kameraet vår vi da.
Ta hadde vi endel å velge i, og av bare 3 åringen tok vi 30 bilder og fant 1 brukbart.

Det ville kostet flesk å gjøre det hos preus og automat ville blitt enda dyrere.
Men dette fikset vi gratis--

Ikke enkelt å ta bilder av urolige småtasser.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 18:59   #6
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Nå har vi også bestilt oss tur til dette stedet.
Det ble 2-10 april håper det ikke er for tidlig, men 25 grader i gjennomsnitt på dag høres greit ut for oss.
Vet du hvor langt det er fra flyplassen og til bostedet ? finner det ingen plass.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 19:01   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Så fint det så ut dit dere skal.

Blir sikkert en deilig tur for dere.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 19:12   #8
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Nå har vi også bestilt oss tur til dette stedet.
Det ble 2-10 april håper det ikke er for tidlig, men 25 grader i gjennomsnitt på dag høres greit ut for oss.
Vet du hvor langt det er fra flyplassen og til bostedet ? finner det ingen plass.


Jeg har vært på et hotell i nærheten, men husker ikke eksakt hvor lang bussturen var. Om jeg tipper en times busstur så tror jeg ikke at jeg bommer så veldig mye

Anlegget ser kjempefint ut! Vi vurderer ei Syden-uke i midten av august og valget står mellom Kypros og Kreta. Sånne anlegg som Callisto er er perfekt for ungene! Og når ungene trives så har som regel mor og far det bra også!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 19:25   #9
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Nå har vi også bestilt oss tur til dette stedet.
Det ble 2-10 april håper det ikke er for tidlig, men 25 grader i gjennomsnitt på dag høres greit ut for oss.
Vet du hvor langt det er fra flyplassen og til bostedet ? finner det ingen plass.

Når vi var der to første ukene i mai for snart 3 år siden så var det langt fra 25 grader i gjennomsnitt på dagen. Vannet holdt knappe 19 grader så ikke mye å bade i.

Bussturen tok ca 45 min om jeg ikke husker feil. Går direktebuss, så man slipper å stoppe innom andre steder.

Jeg er vel en av få som ikke synes dette stedet er det helt store.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 19:32   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Min svoger og svigerinne med et barn var der i august, og ble så fornøyde med stedet at de skal reise tilbake 14 dager på samme tid neste år også. De syntes det var veldig flott der.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 22:48   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Vet du hvor langt det er fra flyplassen og til bostedet ? finner det ingen plass.

I StarTour sin katalog står det at det er 46km fra flyplassen og at det tar 45 minutter med buss til første hotell i byen men jeg aner jo ikke om bussen blir brukt av andre reisebyråer... . Vårt hotell er det 2. på Star Tour sine hotell iallefall!

Ang temperaturer der så er jeg optimist og håper det er varmere der enn det som står i katalogen for jeg regner med at det er standard snitt.... men klart vi kan jo være superuheldig da.
Vi drar 21 mai så jeg håper det er riktig tid!

Så bra at dere som har vært der stort sett er fornøyd med stedet. Jeg søkte litt på stedet på ulike forum og de aller fleste sa at det var supert der.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 23:20   #12
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Ser flott ut. Hvor langt er det til nærmeste sentrum da?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 23:31   #13
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Jeg var på kypros rundt 17 mai for noen år siden.. helt fin tempratur i luften.. men sjøen var veldig kald. Vi bada mye på hotellet siden bassengene hadde grei tempratur.

men vårsolen er kjempe sterk! så pass på å smøre veldig mye.. vi ble solbrente alle mann.. og bestemor som aldri bruker mer enn 2 brukte 15. Hun hadde ikke brukt så mye i syden en gang på så lenge hun kunne huske.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-07, 01:03   #14
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er turen i boks!! Callisto på Kypros!

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Ser flott ut. Hvor langt er det til nærmeste sentrum da?

Er vel ca. 10-15 minutter å gå inn til midt i sentrum av Agia Napa, men det er butikker og restranter hele veien inn om en går den nedre hovedveien. Brede fortauer og veldig greit å kommme frem med vogn de fleste steder.

Når vi har reist til Kypros har vi gjerne vært der fra helt slutten av mai og begynnelsen av juni. Har ikke opplevd under 25 grader på dagen. Ett år var det 40 grader der i begynnelsen av juni når vi var der, men det var litt unntak tror jeg, for det var om hetebølgen på nyhetene. I begynnelsen av juni synes jeg det har vært helt fine badetemperaturer i havet der nede, og jeg er skikkelig pyse som må ha det varmt før jeg bader, da holder det ikke med bare 20 grader i vannet for å si det sånn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no