Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Med barn til Praha, Budapest, Wien og Berlin - noen forslag?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-15, 11:57   #1
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Med barn til Praha, Budapest, Wien og Berlin - noen forslag?

Planlegger årets sommerferie, skal på interrail med hele gjengen, vi blir altså to voksne og fire barn/ungdommer i alderen 6-20 år. Skal blant annet ha flere overnattinger i overnevnte byer, er det noen som har gode tips til ting å gjøre/se/spise/unngå der, kanskje særlig med tanke på de to yngste(6 og 8 år)? Eller bare andre generelle tips i disse byene?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-15, 12:27   #2
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Med barn til Praha, Budapest, Wien og Berlin - noen forslag?

Jeg har ingen konkrete tips, vil bare gratulere med fantastisk valg av byer! Vidunderlig vakre alle fire!

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-15, 13:19   #3
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Med barn til Praha, Budapest, Wien og Berlin - noen forslag?

Kan tenke meg det samme, så abonnerer

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 19:21   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Med barn til Praha, Budapest, Wien og Berlin - noen forslag?

Vi reiser til Praha med barna i høstferien. Fant denne siden om aktiviteter med barn: http://www.prague.fm/nb/45782/aktivi...lier-med-barn/

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 23:29   #5
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Med barn til Praha, Budapest, Wien og Berlin - noen forslag?

Å, så fantastisk det høres ut!!! Nå er det 17 år siden jeg var i noen av disse byene, så tipsene mine er sikkert helt utdaterte, men i Wien regner jeg med at Sloss Schønbrunn fortsatt står. Det er/var flott hvis en liker denslags. Naturhistoriske museum og Hunterwasserhaus ville jeg også tatt med ungene mine til dersom vi skulle til Wien.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 06:28   #6
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Med barn til Praha, Budapest, Wien og Berlin - noen forslag?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Å, så fantastisk det høres ut!!! Nå er det 17 år siden jeg var i noen av disse byene, så tipsene mine er sikkert helt utdaterte, men i Wien regner jeg med at Sloss Schønbrunn fortsatt står. Det er/var flott hvis en liker denslags. Naturhistoriske museum og Hunterwasserhaus ville jeg også tatt med ungene mine til dersom vi skulle til Wien.

Tusen takk for tips om Hunterwasserhaus, nå står det på listen vår!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no