Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell London

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-19, 20:26   #1
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Hotell London

Skal til London med ungene i slutten av juli og ser på hotell.
Noen som kjenner til dette og område?
http://www.booking.com/Share-Q7LoUC

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-19, 20:31   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell London

Kjenner ikke til hotellet, men Ealing er ganske langt utenfor sentrum. Jeg ville valgt noe mer sentralt. Det er riktignok 20 år siden jeg var der, men da var hvertfall ikke ealing et veldig spennende område.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-19, 20:35   #3
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hotell London

Takk. �� Ja, ser det er litt unna sentrum, kikker videre.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 00:03   #4
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell London

Prøv i det minste å få AC på rommet. Britisk standard på inneklima er så som så, og det blir ulidelig varmt midt i storbyen i juli. Bill.mrk rom øverst under taket med bare bordvifter i München...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 09:14   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.845
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell London

Vi bodde på Novotel, Blackfriars og opplevde det som sentralt nok. Brukte hop-on-offbussene til å frakte oss litt rundt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 09:40   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell London

Anbefaler FP-hotellet Premier Inn County Hall. Store og gode familierom til en ok pris, rett ved Big Ben men på andre sida av Themsen.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 10:41   #7
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hotell London

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Anbefaler FP-hotellet Premier Inn County Hall. Store og gode familierom til en ok pris, rett ved Big Ben men på andre sida av Themsen.


Dette har vi også brukt en del, og vært veldig fornøyd med. Andre alternativer har vært Park Grand London Paddington (nært Paddington, Hyde Park og gåavstand til sentrum), samt Hilton London Kensington (nært Westfield, nydelig park rett rundt hjørnet, Kensington er en hyggelig liten bydel og gåavstand inn til sentrum...)

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 10:56   #8
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Hotell London

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi bodde på Novotel, Blackfriars og opplevde det som sentralt nok. Brukte hop-on-offbussene til å frakte oss litt rundt.

Vi var veldig fornøyd med dette hotellet. Pluss for badebasseng!

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 11:24   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.336
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell London

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Anbefaler FP-hotellet Premier Inn County Hall. Store og gode familierom til en ok pris, rett ved Big Ben men på andre sida av Themsen.

Veldig sentralt. Har også bodd der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 11:30   #10
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell London

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Anbefaler FP-hotellet Premier Inn County Hall. Store og gode familierom til en ok pris, rett ved Big Ben men på andre sida av Themsen.

Park Plaza County Hall ligger rett ved og er også veldig fint og praktisk, med store rom og bra standard

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 11:30   #11
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.013
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell London

Jeg har ikke bodd på den Premier Inn, men flere andre i London, og de er alle greie. Bare styr unna den på Leicester Square, som koster mye mer enn alle andre. Premier Inn Blackfriars og Old Street er ikke spesielt langt unna sentrum de heller.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 11:37   #12
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.835
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hotell London

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Park Plaza County Hall ligger rett ved og er også veldig fint og praktisk, med store rom og bra standard

Anbefaler dette 😃

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-19, 21:42   #13
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell London

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg har ikke bodd på den Premier Inn, men flere andre i London, og de er alle greie. Bare styr unna den på Leicester Square, som koster mye mer enn alle andre. Premier Inn Blackfriars og Old Street er ikke spesielt langt unna sentrum de heller.

dit skal vi.

Bodde på det i Earls Court sist, vi var fornøyd med rom og frokost, men tror enkelte rom er støyutsatt/ tog. Helt greit, noen min å gå til banen, og ved stasjonen et bra utvalg spisesteder.

Syns det viktigste i London er å bo ved stasjon med etpar linjer på t-banen om man skal farte litt. Skal man uansett bare traske Oxford St. kan det være litt sentralt. Vi vurderte også the Mad Hatter Hotel.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-19, 00:38   #14
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hotell London

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Vi vurderte også the Mad Hatter Hotel.

Det er det som ligger på South Bank siden, ikke sant? Nær Blackfriars? Vi bodde på det uten barn, sammen med ett vennepar. Veldig fornøyd, anbefales. Pub’en doblet som frokostlokale om jeg husker riktig, rommet var forbausende stort (til London å være). Puben hadde også helt greie middagsretter og det var en liten waitrose rett i nærheten...Borough Market og Golden Hinde er verdt å få med seg i området, også nært Tate Modern og Shakespeares Globe...

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-19, 13:05   #15
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hotell London

Takk for tilbakemeldinger på hotell. Det hjalp. ��
Vi endte på Kensington Court hotel, Earls Court. Fin beliggenhet og helt ok hotell. Var ganske stort rom og det var et must.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-19, 13:34   #16
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell London

Earl's Court er et sentralt, fint område, ja.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-19, 14:27   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell London

Hva mener dere egentlig med «inn til sentrum»? (Jfr at Kensington har gåavstand inn til sentrum? Antar at dere mener i retning øst, men det er jo (selv for meg som går veldig mye) langt derfra og til for eksempel Covent Garden? Hvis man tenker på starten på Oxford Street som sentrum, så er det jo ikke så langt, men defineres hele den gata som sentrum, egentlig? (Jeg liker den ikke og bruker ikke tiden min der, men det trenger jo ikke være avgjørende). Jeg mener ikke å kverulere, men jeg har tenkt mye på dette med London og sentrum selv, og jeg er vel av den oppfatning at byen ikke har noe tydelig sentrum.


Sist redigert av Hyacinth : 03-08-19 kl 17:32.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-19, 15:34   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.111
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell London

«Sentrum» i London er ikke veldig tydelig definert, nei! Jeg liker å bo på litt forskjellige steder og være i litt forskjellige områder, men uansett foretrekker jeg å bo et sted der selve området er litt interessant, så jeg ikke ta undergrunnen for å få gjort noe. Og hvis jeg drar av en bestemt grunn (oftest en teaterforestilling), så vil jeg gjerne bo sånn at det er lettvint å komme seg til og fra det aktuelle stedet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-19, 17:33   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.849
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell London

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

«Sentrum» i London er ikke veldig tydelig definert, nei! Jeg liker å bo på litt forskjellige steder og være i litt forskjellige områder, men uansett foretrekker jeg å bo et sted der selve området er litt interessant, så jeg ikke ta undergrunnen for å få gjort noe. Og hvis jeg drar av en bestemt grunn (oftest en teaterforestilling), så vil jeg gjerne bo sånn at det er lettvint å komme seg til og fra det aktuelle stedet.

Det er jeg helt enig i.

Sist jeg var i London bodde jeg på Strand Palace, like nord for Waterloo Bridge. Jeg likte det området kjempegodt i forhold til hva det var gåavstand til.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-19, 13:22   #20
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hotell London

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva mener dere egentlig med «inn til sentrum»? (Jfr at Kensington har gåavstand inn til sentrum? Antar at dere mener i retning øst, men det er jo (selv for meg som går veldig mye) langt derfra og til for eksempel Covent Garden? Hvis man tenker på starten på Oxford Street som sentrum, så er det jo ikke så langt, men defineres hele den gata som sentrum, egentlig? (Jeg liker den ikke og bruker ikke tiden min der, men det trenger jo ikke være avgjørende). Jeg mener ikke å kverulere, men jeg har tenkt mye på dette med London og sentrum selv, og jeg er vel av den oppfatning at byen ikke har noe tydelig sentrum.

Jeg har vel tenkt litt at Oxford street er litt sentrum, på samme måte som Karl Johan i Oslo. Men du har absolutt rett at London egentlig ikke har noe tydelig sentrum. Vi var uansett kun en gang innom Oxford street, så vi kunne fint også bodd et annet sted som var nære undergrunnen.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no