Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skikk og bruk på fly

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-19, 21:27   #81
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

OK, så nå er det som for noen innlegg siden først ikke gikk an, deretter var diskriminering er nå "ingen dum løsning"?

Du ser ingen forskjell på å betale dobbelt og å betale en (liten) avgift?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 21:37   #82
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du ser ingen forskjell på å betale dobbelt og å betale en (liten) avgift?

Du er fremdels på viddene, Floks. Du er den eneste som har snakket om å betale dobbelt. Du var den som mente at dette dreide seg om fatshaming før noen hadde nevnt noe som helst om årsak til at noen tok plass. Du er på ingen måte konsekvent med at det er å betale dobbelt som er det diskriminerende, og det er tydeligvis uansett ikke diskriminerende på toget.

Du er også den som legger som grunn for diskusjonen at det er en liten avgift ekstra, ETTER at du har påpekt at pris ikke er nevnt.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mener du i fullt alvor at han skulle betalt mer?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du mener altså at feite folk bør betale dobbelt?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nei. Du har ment at de skal betale ekstra. Noe Forbrukerombudet omtaler som diskriminerende og dårlig menneskesyn.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Problemet dukker opp når man mener disse bør betale dobbelt for å fly. Det var der shamingen kom inn.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det jeg derimot HAR opplevd er å betale for to billetter på tog (jeg hadde med meg en stor hund) inkludert sitteplass.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 21:43   #83
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du ser ingen forskjell på å betale dobbelt og å betale en (liten) avgift?

Det var det vel du selv som foreslo som en løsning, det også?

Jeg greier verken å finne fatshaming eller dårlig menneskesyn i tråden her. Men muligens noen lange tær...

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 21:50   #84
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nei. Du har ment at de skal betale ekstra. Noe Forbrukerombudet omtaler som diskriminerende og dårlig menneskesyn. Helt greit å mene det. Men prøv ikke å lat som det er et OK syn på store mennesker. Om de er enten stede over baken eller skuldrene.

Nå mener du jo plutselig selv at det kan være en grei løsning å betale ekstra. Hva skjedde med menneskesynet ditt her?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:22   #85
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Jeg synes ikke det er noe forskjell på å betale ekstra for lang kropp enn for brei kropp.

Mannen er ikke overvektig, men han er veldig bredskuldret. Å sitte med han betyr at jeg sitter litt på skrå til flyet er oppe og vi kan ta opp armlenet og sitte behagelig tett sammen. () Han misliker å sitte i midten, for han kjenner jo veldig på at fremmede ved siden av han kan bli litt skvist. Han velger derfor sete ved vindu eller ved midtgangen slik at det er han som sitter vridd og ikke uskyldige medpassasjerer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:29   #86
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Du mener altså at feite folk bør betale dobbelt?
For det er vel eneste måten. Selv om jeg ikke engang vet om det er mulig. Jeg har nemlig ikke prøvd. Jeg har nok med å grue meg til å fly.

Eh ja. Selvsagt bør man kjøpe et ekstra sete dersom man ikke fpr plass i et vanlig

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:30   #87
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Problemet eier jo du. Og flyselskapet.

Nei, den som breier seg over i en annens sete eier problemet.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:35   #88
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Jeg er så smal at jeg kanskje opptar et halvt sete, og selv da jeg var bredere har jeg aldri sittet trangt i et flysete. Så jeg har iallfall ikke lange tær. Likevel kan jeg faktisk forstå at enkelte av de som sier de trenger ekstra plass i denne tråden kan bli lei seg. Det er ikke bare én enkelt uttalelse, men jeg aner en slags holdning som gir meg flau smak i munnen, uten at jeg kan sette fingeren på et enkelt utsagn.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:37   #89
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Vel, jeg forstår ikke hvor du ser den holdningen du ikke kan sette fingeren på. Krenkorama så det holder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:38   #90
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du er fremdels på viddene, Floks. Du er den eneste som har snakket om å betale dobbelt. Du var den som mente at dette dreide seg om fatshaming før noen hadde nevnt noe som helst om årsak til at noen tok plass. Du er på ingen måte konsekvent med at det er å betale dobbelt som er det diskriminerende, og det er tydeligvis uansett ikke diskriminerende på toget.

Du er også den som legger som grunn for diskusjonen at det er en liten avgift ekstra, ETTER at du har påpekt at pris ikke er nevnt.

Jøss. Jeg betalte for bikkja. Ikke for rompa. Men det var vel ikke så nøye å lese hva jeg faktisk skrev.

Er det noen som faktisk VET hva det koster? Jeg fant en gammel artikkel som sa at KLM tok 75%. Det er horribelt. Å betale en liten sum er noe helt annet. At du ikke ser fatshamingen betyr ikke at den ikke er her.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:38   #91
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er den som vet at en trenger mer enn ett sete som har mulighet til å på forhånd gjøre noe med situasjonen. Den som havner tilfeldig ved siden av har ikke det. Det er jo umulig for andre å forutse, og umulig å gjøre noe med i et fullt fly.

Dette. Jeg flyr mye og har heldigvis bare opplevd dette et fåtalls ganger, men det er virkelig ubehagelig. Dersom jeg selv hadde hatt behov for mer enn et sete hadde jeg virkelig undersøkt mulighetene i forkant.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:40   #92
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Det var vel mer muskelshaming det måtte være snakk om i det ene tilfellet for min del, isåfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:41   #93
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Nei, den som breier seg over i en annens sete eier problemet.

Nei. Det er faktisk ikke det. Akkurat som det ikke er den som lukter svette eller tåfis som eier det problemet heller.
Viss jeg havner ved siden av deg og det blir trangt så blir det faktisk ditt problem. Skammen eier jeg, men problemet eier du.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:42   #94
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Vil du si det er unaturlig å tenke på overvektige folk når det er snakk om at noen tar opp en tredjedel av setet ved siden av seg?

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:44   #95
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men det var vel ikke så nøye å lese hva jeg faktisk skrev.

Kanskje et råd du bør ta til deg selv?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

At du ikke ser fatshamingen betyr ikke at den ikke er her.

Ahaaaaa. Så når alle avkrefter at de fatshamer og det ikke står noe sted så gjøres det allikevel. Jises, Floksa.

Jeg har virkelig INGEN problemer med å se at det føles vanskelig, ubehagelig, skamfullt og flaut å reise når man føler at man er til belemring for andre. Særlig på fly hvor man er stappet sammen med en rekke andre mennesker i en trang kabin, og man kjenner litt ekstra på egne og andres intimsoner. Men det blir ikke bedre av å tillegge andre meninger de ikke har.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:46   #96
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kanskje et råd du bør ta til deg selv?

Ahaaaaa. Så når alle avkrefter at de fatshamer og det ikke står noe sted så gjøres det allikevel. Jises, Floksa.

Jeg har virkelig INGEN problemer med å se at det er vanskelig, ubehagelig, skamfullt og flaut å reise når man føler at man er til belemring for andre. Særlig på fly hvor man er stappet sammen med en rekke andre mennesker i en trang kabin, og man kjenner litt ekstra på egne og andre intimsoner. Men det blir ikke bedre av å tillegge andre meninger de ikke har.

Alle har ikke avkreftet fatshaming altså. Det er flere enn jeg som ser den. Jeg tror faktisk ikke man selv kan bestemme om man driver med shaming eller ikke altså. Det er vel mottaker som har definisjonsmakten der.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:47   #97
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Vil du si det er unaturlig å tenke på overvektige folk når det er snakk om at noen tar opp en tredjedel av setet ved siden av seg?

Nei, ikke unaturlig, men likevel ikke den eneste sannheten. En velger jo selv hva en legger i det, og hvordan en tolker.
Det er en brei rygg som er problemet, uavhengig om det er muskler eller annen overvekt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:50   #98
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er vel mottaker som har definisjonsmakten der.

Mottaker har også et ansvar for å ikke tolke inn ting som ikke står der og som blir avkreftet av avsender.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:55   #99
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei, ikke unaturlig, men likevel ikke den eneste sannheten. En velger jo selv hva en legger i det, og hvordan en tolker.
Det er en brei rygg som er problemet, uavhengig om det er muskler eller annen overvekt.

Jeg er den, jeg tenkte ikke så mye på brei rygg og skuldre. Mer på baken som skulle få plass mellom armlenene og at låra ikke skulle trenge seg over på det andre setet (som har vært mitt problem).

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-19, 22:56   #100
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk på fly

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Vel, jeg forstår ikke hvor du ser den holdningen du ikke kan sette fingeren på. Krenkorama så det holder.

Hallo. Jeg føler meg ikke krenket i lillefingeren engang.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no