Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kikker du i skapene når du er på visning?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-09, 20:33   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Kikker du i skapene når du er på visning?

Jepp, det lurer jeg på.

Saken er at vi skal ha visning på søndag, og jeg må få stuet bort rotet noe sted, men dersom folk har for vane å kikke i skapene så kan jeg jo ikke stappe de fulle med tant og fjas heller.

Kikker man i skapene, når man er på visning?
Er det noen skap man kanskje bør gi folk innsyn i, mens man kan fylle opp andre?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:35   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Eh nei. Man kjøper tross alt ikke innholdet... Eller skapene? Jeg ville kanskje ryddet kjøkkenskapet og baderomsskapene, men ikke noe mer.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:36   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Kjøkkenskap, baderomsskap og fast skapinnredning kunne jeg ha kikket i for å se på løsningene, men ikke løse kommoder og løse skap.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:37   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Da vi hadde visning på leiligheten var det folk som kikket inni de fleste innebygde skap, ja. Om det er 3 klesskap på soverommet er det jo greit å vite om det er hyller, hengestang eller ingenting, liksom. De kikket også i skap under vask både på kjøkken og bad for å se etter vannskader, og det var ei som åpna alle kjøkkenskapene for å sjekke hengslene... Vet ikke om det var _helt_ normalt, men det absolutt hende. Frittstående skap er det selvsagt ingen som titter i.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:37   #5
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Klesskapene følger jo med boligen da. Hva med de?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:41   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Jeg åpner stort sett alle skap som følger med boligen ja. For å se på løsninger og kjenne at det henger sammen. Og jeg er ikke alene om det. Kommoder og skap som ikke følger med boligen åpner jeg selvfølgelig ikke.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:43   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Skap som følger med boligen titter jeg inn i ja. Jeg vil jo vite om de har tilfredstillende løsninger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:44   #8
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Kjøkkenskap, badeskap og klesskap kikket jeg i da vi var på visninger.
Bl.a.for å så størrelsen, dypden og og plassen
Ryddet også i mine egne før vår visning.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:44   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Nei, jeg gjør ikke det, men vi har hatt folk her på visning som åpnet kjøkkenskap og garderober.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 20:52   #10
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Kjøkkenskap syns jeg det er greit å ta en titt i. Må jo se hvilke løsninger det er, særlig om det er spesielle skap som uttrekksskap osv …

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 21:10   #11
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Jeg kikker i de skap som følger med boligen, og det er som andre har nevnt, for å se an plassen og løsningene. Eksempelvis har jeg opplevd at hjørneskapet på kjøkkenet kun inneholdt varmtvannstank, noe som er ganske kjekt å vite når man vurderer plassen.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 21:12   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Klesskap, "kotteskap" og andre typer skap som følger boligen ville jeg nok kunnet finne på å titte i ja, for å se hvor godt/lite godt de fungerte.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 21:13   #13
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Aj aj, da må man ta et slikkelig raid i skapene her tror jeg. Ingen bod i boligen, så gjett hvor alt oppbevares. Skapene våre er stappet fulle av alt mellom himmel og jord...

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 21:14   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Selvsagt kikker jeg inni skapene som følger med boligen, men jeg legger merke til innredningen, ikke om de har ryddet og vasket der.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 21:19   #15
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Nei, jeg bruker ikke å gjøre det. Jeg kikker inn i boder, og de er ofte stappfulle av rot og skrot. Men skap bruker jeg som regel ikke å kikke inn i. Eller, hvis jeg er seriøst interessert i et sted, og gjerne drar tilbake for en 2. visning, kan det være at jeg kikker inn i skapene for å ta en litt mer grundig sjekk av boligen.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:35   #16
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

De viktigste skapene å kikke i er vel ventilatorskap og skap under kjøkkenvask, evt. servantskap på bad/do. Greit å se over andre skapløsninger også, så en må nok regne med litt skapåpning.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:43   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.397
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Det er fryktelig dumt å tro at hele veggen med skyvedørskap faktisk inneholder bare skap bak seg, og ikke masse pipe og vegg f.eks. *ekte eksempel fra visning*

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 14:06   #18
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

De gangene vi har kjøpt rekkehus og hus så har beliggenheten, prisen, romløsningene og boligens tilstand vært avgjørende for kjøpet. Hvordan skapene ser ut på innsiden har det ikke falt meg inn å sjekke.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 14:18   #19
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Selvsagt kikker jeg inni skapene som følger med boligen, men jeg legger merke til innredningen, ikke om de har ryddet og vasket der.

På samme måte er det man legger merke til ellers i huset planløsning, antall rom, standard og så videre, ikke om det er rent og ryddig. Hvor rent og ryddig de tidligere eierne hadde det, har jo ingenting å si for meg.

Men likevel vaskes, ryddes og styles det før visning, så det må jo ha noe for seg?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 14:25   #20
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kikker du i skapene når du er på visning?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Kjøkkenskap, baderomsskap og fast skapinnredning kunne jeg ha kikket i for å se på løsningene, men ikke løse kommoder og løse skap.

Signerer. Det er også litt for å sjekke tilstand på skapdører og skap, finne ut kor store og djupe skapa er etc. Her me bur, såg kjøkkeninnredningen ok ut, men da me - etter å ha overtatt - opna skapdøren så fekk me bakoversveis av lukta. Men sidan me likevel skulle bygge om kjøkkenløysinga, så klaga me ikkje.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no