Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ang. bilvask - hvordan?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: Hvordan vaskes bilen?
Automat (vaskehall osv) 32 45,07%
Menneskemakt 35 49,30%
Aaaaner ikke, den bare blir ren.... 4 5,63%
Deltakere: 71. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-08, 10:45   #41
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 00:43   #42
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Stemte automatvask, men stort sett så er det 50/50 automat og menneskekraft!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 10:01   #43
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Jeg vasker med bøtte, vannslange og svamp. Og kun produkter fra Autoglym. Hm.... Burde vel gå og vaske bil kanskje og ikke sitter her og samle innlegg så jeg får komme inn på de siste forumene........ :-)

  Svar med sitat
Gammel 02-06-18, 23:18   #44
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Levere inn på sånn bilhall, gjerne med hjulskift. Så det skjer kanskje 1-2 ganger i året. Vi kan kanskje spyle bilen med slangen om sommeren.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 12:17   #45
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Levere inn på sånn bilhall, gjerne med hjulskift. Så det skjer kanskje 1-2 ganger i året. Vi kan kanskje spyle bilen med slangen om sommeren.

Hva søkte du på nå, Lykken? 11 år gammel tråd.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 17:17   #46
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva søkte du på nå, Lykken? 11 år gammel tråd.

Søkte ikke på noe, jeg, dukket opp bare!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 17:32   #47
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hva søkte du på nå, Lykken? 11 år gammel tråd.

Den kom opp hos meg også, mest sannsynlig fordi noen har stemt i pollen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-18, 19:19   #48
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. bilvask - hvordan?

Jeg har lært av min far at man ikke må høytrykksspyle først, for da risikerer man at små fragmenter av skitt lager riper i lakken.

Jeg vasker selv, for hånd + vanlig hageslange.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no