Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-11, 15:23   #921
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns definitivt at det er en "sak" at politikere har rasistiske vitser på Facebook-siden sin altså! Uavhengig av partitilhørighet. De er offentlige personer, og ting de sier offentlig ER offentlig.

Helt enig. Og så sier det utrolig mye om fyren at han skriver slikt uker etter Høyrepolitikeren + Grand Prix-saken og han andre jyplingen fra Fpu i Sogn og Fjordane som fikk passet påskrevet etter en lignende "artighet" på FB. Ingen kan beskylde Frp-ere for å ha lett for det i alle fall.

rine er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 17:18   #922
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

De mer viderekomne kan gjøre som en politisk aktiv FRPer på min venneliste: Sende rasistvitsene på PM.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 17:23   #923
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Det endte med meningsutveksling på min passiv aggressive statusmelding i går, hvor "synderen" presterte å si at jeg burde bli politiker fordi jeg var så flink til å ordlegge meg. Ro ro til fiskeskjær comes to mind.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:01   #924
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne så jeg hos ei venninne nå:

Nå har jeg vaska 7 maskiner m/klær, bakt 38 brød og 16 kaker, vasket huset 3 ganger, luket hagen og plantet 400 hekkeplanter. Nå skal jeg gjøre alt om igjen, bare fordi dere kan si meg hvor flink jeg er, for det er derfor jeg skriver dette + at jeg er såååå lykkelig hele tiden, for jeg har aldri motgang i livet mitt Og jeg har verdens beste kjæreste og familie♥♥♥♥ ALT ER FUCKINGS PERFEKT!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:14   #925
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Denne så jeg hos ei venninne nå:

Nå har jeg vaska 7 maskiner m/klær, bakt 38 brød og 16 kaker, vasket huset 3 ganger, luket hagen og plantet 400 hekkeplanter. Nå skal jeg gjøre alt om igjen, bare fordi dere kan si meg hvor flink jeg er, for det er derfor jeg skriver dette + at jeg er såååå lykkelig hele tiden, for jeg har aldri motgang i livet mitt Og jeg har verdens beste kjæreste og familie♥♥♥♥ ALT ER FUCKINGS PERFEKT!!

Den der så jeg også her om dagen.

Jeg er faktisk fristet til å legge ut en eller annen "fancy" status ala dette snart. Alternativt slette enkelte venner. Er så lei av å lese om bakst, trening og sorg. Gahhh! Nesten hver bidige dag.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:21   #926
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

*dobbelt*

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:29   #927
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg har en bekjent som skriver statusoppdateringer daglig om hvor sliten h*n er, hvor mye angst h*n har, hvor tøft det er å ha tre barn og at h*n nesten ikke kommer seg opp av sengen pga sine kroniske smerter. For så å skrive at h*n så veldig gjerne vil ha et barn til...da satt jeg kaffen i halsen.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:29   #928
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg har igrunn lyst på en status som slår tilbake på alle dustete statuser jeg, eventuelt så fortsetter jeg bare med min 30 day song challenge og ignorerer alt annet.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 21:58   #929
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne likte jeg;

Venner er som truser .... noen kryper opp i ræva .. noen sprekker under press ... mens andre igjen ikke har styrken til holde på deg ... noen tvinner seg og blir litt vanskelige ... noen er dine favoritter ... noen er bare billige og ekle ... og en del dekker faktisk ræva di når du behøver dem.

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 22:10   #930
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Oh den var jo faktisk litt stjeleverdig jo.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 22:15   #931
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Den var fin.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 22:53   #932
Lisbeth
Aktiv
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 101
Lisbeth er litt kul
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne så jeg i dag:

Alle går rundt og tror at den største drømmen for kvinner er å finne den perfekte mannen. Det er ikke sant!! ..
Den største drømmen for kvinner er å spise uten å bli tjukk:-)


Lisbeth er ikke aktiv  
Gammel 30-05-11, 23:25   #933
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Sitat:

Need someone to talk to, how many will actually be there for you? I can guarantee you, not even 15 facebook friends will like this status (or even respond). If you would be there for me, set this as your status & see how many of us will be there for you! (I just did it for one of my friends). Prove me wrong

Jeg har verket "likt" eller kommentert.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 11:58   #934
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har igrunn lyst på en status som slår tilbake på alle dustete statuser jeg, eventuelt så fortsetter jeg bare med min 30 day song challenge og ignorerer alt annet.

30 day song challenge er kanon! Bare så synd at jeg i dagevis har lurt på hva som egentlig er favorittsangen min, og derfor ikke har kommet igang...

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 12:05   #935
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.832
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Forøvrig er jeg egentlig ganske lykkelig forskånet for dustevenner på FB, men har en som oppdaterer hver gang hun, mannen eller datteren har hatt uhell, av typen: "Å, nei!!!!! Flis i fingeren!!!!! Hvordan skal det gå med husvasken nå?!?!?? Uhellene ser ut til å forfølge oss!!!!"
Og bortsett fra at jeg har diktet om på type hjemmeulykke, så er dette altså en helt vanlig oppdateringt fra den kanten. I tillegg poster hun stadig slike "har du en datter som.." og "hvis du liker meg, trykk "liker". Hvis ikke blir du slettet fra min venneliste.

Dette er folk vi omgås ganske mye og konsentrert i deler av året. Jeg blir gal. Mannen min synes jeg er en åndssnobb og bare bør heve meg over det. Det var utrolig deilig å si det her, kjenner jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 12:20   #936
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg er åndssnobb. Jeg fjerner stadig folk fra nyhetsoppdateringene, og blir de for ille, så sletter jeg dem eller legger dem til i ei liste med begrenset tilgang.

Men sånt som Bloppy sukker over, "bakst, trening og sorger", det tåler jeg. Hva i all verden er det meninga man skal skrive da, hvis man ikke kan skrive om hva man gjør eller hvordan det går? Ikke skal man skryte, og ikke skal man klage, og kopierte statuser vil man jo ikke ha (i alle fall ikke jeg). Jeg tror det er bra det bare er tre her inne som kan se veggen min - jeg klager mye om dagen.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 17:02   #937
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg har denne:

Jokes about women's hygiene are not funny. Period.

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 17:45   #938
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Hahahaha! Den var bra! :stjeler:

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 20:02   #939
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg har denne:

Jokes about women's hygiene are not funny. Period.



Den var bra!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 20:13   #940
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg har denne:

Jokes about women's hygiene are not funny. Period.

Stjælt!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no