Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 10:10   #1
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Jeg sitter og lurer på om det er jeg som overreagerer eller ikke.

Saken er at vi er bedt bort på middag førstkommende lørdag.
Det er første gangen vi skal til disse på middag da det er et foreldrepar i klassen til ett av barna. Veldig hyggelige folk som jeg gjerne blir enda bedre kjent med! Vi blir totalt 4 par og siden det betø så mye for meg, skaffet jeg barnevakt med en gang vi fikk invitasjonen i midten av august.
Svigers sa de gjerne passet barna
Svigers bor 150 meter fra oss, jobber ikke og er litt over 60 begge to. De ber stadig om å passe dem, finner på ting med dem av eget initiativ og er på alle måter helt supre!

Så har de en gård et annet sted i landet der de var for et par uker siden. Da fikk svigerfar beskjed om å komme raskt tilbake til Oslo grunnet dårlige svar på noen prøver han tok på sykehuset tidligere. De kjørte rett ned og fikk ikke avsluttet jobben sin på gården.

Så vi fikk beskjed for 1 1/2 uke siden at de ikke kunne være barnevakt likevel siden de måtte opp igjen for å avslutte jobben på gården. Greit nok. Jeg har full forståelse for situasjonen! Man må prioritere, og jeg har ingen problemer med å se at det sikkert var svært viktig at de kom seg opp igjen for å bli ferdige.

Så ordner jeg det slik at barna kan sove hos de vi skal på middag til. Eldstemann på 8 har ikke lyst selvfølgelig, han vil heller til noen av sine venner, så jeg må ordne noe der. Midtimellom synes det er supert med overnatting hos venninnen.
Minstesnuppa planlegger jeg å legge i reiseseng der (forhåpentligvis sovner hun) og ta henne med når vi tusler hjemover midt på natten.
Mye styr i forhold til å ha dem overnattende hos svigers som var planen.
Jeg kommer til å gå på tå hev hele kvelden i tilfelle minstesnuppa våkner og det blir mye styr.

Men ettersom det er viktig svigers kommer seg opp igjen, så er det greit.

Så får jeg beskjed av gemalen i går kveld at foreldrene ikke skal til gården likevel! Så flott sier jeg, da har vi jo barnevekt likevel!
Men neida, de skal på middag til et vennepar av seg de.........

De har altså droppet turen til gården av en eller en annen grunn og velger da å heller dra på besøk hos et vennepar istedenfor å holde avtalen vår om barnevakt! Jeg må bare innrømme at jeg ble helt sjokkert!
Jeg mener, har man en avtale, så har man en avtale

Det merkelige er at de aldri har funnet på noe som dette før. Jeg er overrasket og vet ikke helt hva jeg skal tro?

Jeg er vant til med min mor at hun skriver avtaler opp i boken sin og hun ville ALDRI funnet på å takke ja til noe annet hvis hun har sagt ja til å være barnevakt.

Hva er vitsen med å be om barnevakt over en måned i forveien når de kan finne på å avlyse den for noe morsommere et par dager før?
Og bare for ordens skyld, vi spør skjelden om barnevakt! Barna har overnattet hos dem 3-4 ganger på 8 år. De er av og til hos oss for å passe dem hvis vi skal på foreldremøter og sånt, men ellers ikke.

Nå blir lissom ikke lørdagen som planlagt. Jeg tenkte vi kunne slappe av hjemme litt uten barn en times tid før vi dro, fikset oss skikkelig og tuslet bortover i åtte tiden.
Nå må vi dra med 2 eller 3 barn dit før syv en gang for å få minstesnuppen til å sovne. Vi må dra med reiseseng og alt annet og bare hååååpe hun sovner. Og siden vi skal ta henne med hjem når vi drar igjen, er det greit å ikke være veldig pussa lissom. Hadde vi visst vi ikke fikk barnevakt den lørdagen allerede i august, hadde vi funnet en annen lørdag.

Hva mener dere?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:12   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Jeg vet ikke hlt jeg? Visste de at dere hadde fått ordnet dere?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:12   #3
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Det er noe med at man ikke skal FORVENTE pass til barna, synes jeg.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:15   #4
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Det er noe med at man ikke skal FORVENTE pass til barna, synes jeg.

Det er jeg HELT enig i! Absolutt!
Men de sa nå ja da, og DA mener jeg man kan forvente at de holder avtalen.

Hadde de sagt nei i utgangspunktet, hadde jeg ikke hatt problemer med det i det hele tatt.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:16   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Jeg hadde blitt skuffet, men det har kanskje noe med at moder'n, som er vår eneste barnevakt, aldri ville funnet på noe slikt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:16   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Jeg reagerte ikke på denne situasjonen i det hele tatt. Bare det at svigerfar fikk beskjeden om noen prøver som ikke var som de skulle, kunne vel tilsi at de har godt av en kveld hos et vennepar.
Jeg skjønner at du er skuffet, men de har jo allerede sagt fra seg barnevakten og prioriterer da en middag hos venner fremfor å reise på gården. Hvorfor er deres middag sammen med venner mer verdt enn svigers sine middagsplaner?

Forøvrig synes jeg det er kjipt når man blir bedt bort til andre som har barn også uten barn. En ting er at det er hyggelig å gjøre noe uten barna, for all del, men det er ikke alle som kan få barnevakt i en håndvending.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:16   #7
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg vet ikke hlt jeg? Visste de at dere hadde fått ordnet dere?

Nei, så vidt jeg vet visste de ikke noe om det.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:19   #8
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg reagerte ikke på denne situasjonen i det hele tatt. Bare det at svigerfar fikk beskjeden om noen prøver som ikke var som de skulle, kunne vel tilsi at de har godt av en kveld hos et vennepar.
Jeg skjønner at du er skuffet, men de har jo allerede sagt fra seg barnevakten og prioriterer da en middag hos venner fremfor å reise på gården. Hvorfor er deres middag sammen med venner mer verdt enn svigers sine middagsplaner?

Nå viste prøvene seg å være feil, men det er en annen sak.
Og middagen vår er på ingen måte mer viktig. Men det jeg vil frem til er vel at man kanskje burde prøve å holde avtaler.
Jeg hadde ikke hatt problemer med at de takket nei til å være barnevakt i utgangspunktet. Men når de nå sa ja, så synes jeg de burde holde avtalen.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:20   #9
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

De hadde jo på en måte sagt at det ikke passet, og antok sikkert at dere ordnet det på noe annen måte. Reagerer ikke i det hele tatt, jeg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:20   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Nå viste prøvene seg å være feil, men det er en annen sak.
Og middagen vår er på ingen måte mer viktig. Men det jeg vil frem til er vel at man kanskje burde prøve å holde avtaler.
Jeg hadde ikke hatt problemer med at de takket nei til å være barnevakt i utgangspunktet. Men når de nå sa ja, så synes jeg de burde holde avtalen.

Men de takket jo nei når det viste seg at de måtte jobbe på gården? Da synes jeg ikke det er det minste rart at de antok at det hadde ordnet seg på andre måter for dere. (eller at dere droppet middagen)
(og en slik beskjed om prøver kan være tung nok, selv når det viser seg å være feil...)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:21   #11
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Forøvrig synes jeg det er kjipt når man blir bedt bort til andre som har barn også uten barn. En ting er at det er hyggelig å gjøre noe uten barna, for all del, men det er ikke alle som kan få barnevakt i en håndvending.

Men nå fikk vi invitasjonen for over en måned siden og datoen ble ikke satt før alle hadde ordnet seg barnevakt.

Jeg synes det er godt å kunne finne på ting uten barna av og til jeg. Vi er sammen med dem alltid ellers, og en kveld eller to i løpet av året er det godt å få være bare voksen uten å tenke på at man skal ha med seg barna.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:22   #12
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Nå viste prøvene seg å være feil, men det er en annen sak.
Og middagen vår er på ingen måte mer viktig. Men det jeg vil frem til er vel at man kanskje burde prøve å holde avtaler.
Jeg hadde ikke hatt problemer med at de takket nei til å være barnevakt i utgangspunktet. Men når de nå sa ja, så synes jeg de burde holde avtalen.

Men dere hadde jo ingen avtale. Avtalen ble brutt av svigers når de sa de måtte til gården. Avtalen ble vel aldri fornyet igjen? Hvis jeg har en avtale med noen, og vedkommende sier det ikke passer, så er han ikke stand-by i tilfelle det viser seg å passe senere likevel. Er avtalen brutt så har man ingen planer igjen. Mener jeg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:24   #13
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Signerer Blondie og må si at ja det er nok du som overragerer. Man skal ikke forvente barnevakt selvom dere hadde avatale for lenge siden og den avtalen ble brutt så betyr det da ikke at avatalen er på igjen helt automatisk.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:24   #14
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Ja, dere har kanskje rett.
De hadde takket nei siden de måtte på gården. Absolutt.
Og vi fikk jo ordnet det på annet vis, noe de sikkert regent med.

Det blir kanskje to forskjellige situasjoner på en måte, selv om jeg ser dette som en. Siden det for meg er samme kveld det dreier seg om.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:25   #15
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Sannsynligvis regnet de med at dere hadde ordnet dere på en annen måte. Ikke tenkt på det.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:32   #16
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Ja, de regnet sikkert med at vi hadde ordnet oss på annen måte.

Og de er så snille og greie på alle måter at jeg synes dette var litt rart.
Men dere har helt rett, jeg kan ikke se på det som en avtale fremdeles siden de avlyste den forrige uke.

Jeg visste jeg burde spørre dere om dette Det er greit å få noen utenfor til å se på saken!

Tusen takk!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:32   #17
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Skjønner at det er irriterende, men jeg ville tolket dette i beste mening og anta at de var sikre på at dere hadde ordnet dere på annet vis og dermed ikke reflektert noe over det. Det er ikke gitt at folk skjønner hvor trøblete det kan være å skaffe barnevakt.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:39   #18
Tante Grønn
Alltid motsatt
 
Tante Grønn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 888
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Jeg hadde nok blitt overrasket og litt skuffa, men jeg hadde ikke blitt fornærmet fordi de ikke gikk tilbake til den gamle avtalen.

Tante Grønn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 10:55   #19
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Jeg tror i grunnen jeg hadde blitt litt skuffet jeg også. Da det viste seg at prøvene ikke var noe problem og de allikevel ikke skulle reise vekk, synes jeg det ville vært naturlig at de spurte dere om dere hadde fått tak på annen barnevakt. Dere vasser jo tydeligvis ikke i dem, siden dere ikke har funnet noen andre og det vet vel svigers om, gjør de ikke?

De som ikke har barn kan jo avtale middagsbesøk hver eneste lørdag. Selvfølgelig kan man ikke forvente barnevakt som en eller annen påpekte, men man kan forvente at familiemedlemmer prøver å stille opp for hverandre når det er mulig og det synes jeg neimen ikke svigers har gjort her.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 11:00   #20
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det jeg som er helt på jordet? (langt)

Jeg heller ville ikke reagert her. De regnet nok med at dere hadde ordnet dere på annet vis, etter at de ga beskjed om at de skulle bort, og dermed tenkte de ikke mer over det når de igjen endret planer.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no