Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-12, 08:45   #21
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.276
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Wow.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 09:32   #22
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Etter å ha fulgt med på peisen som forsvant - og nå denne fjernkontrollholderen som ble bygget(!) - så tenker jeg at alle burde hatt en mauser i huset .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 09:33   #23
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Etter å ha fulgt med på peisen som forsvant - og nå denne fjernkontrollholderen som ble bygget(!) - så tenker jeg at alle burde hatt en mauser i huset .

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-12, 13:15   #24
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Etter å ha fulgt med på peisen som forsvant - og nå denne fjernkontrollholderen som ble bygget(!) - så tenker jeg at alle burde hatt en mauser i huset .

Mauser!!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 11:14   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Jeg har fulgt med på Mauser siden han var i permisjon og bygde garasje og la fliser i hallen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 11:24   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder


Du kan alt, du.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 11:39   #27
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 41
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Du skulle ikke bare hatt en sånn, da? Godt levert var det nå!

Pussig hvordan symaskiner plutselig blir spennende og nyttig teknologi når det er noe man trenger - skreddersydde liftgardiner til hjemmekinoen, for eksempel ...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 11:51   #28
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.931
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Veldig bra! Jeg noterer meg at du bruker tommestokk og ikke målebånd. Noe annet skulle tatt seg ut!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-12, 14:34   #29
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Etter å ha fulgt med på peisen som forsvant - og nå denne fjernkontrollholderen som ble bygget(!) - så tenker jeg at alle burde hatt en mauser i huset .

Jeg hadde en mauser i hus, men så var det noen andre kvaliteter som manglet, og vips så hadde jeg ingen mauser lengre.

Men kul er den.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 08:54   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

I mitt neste liv skal jeg ha en Mauser i hus.
Eller være en Mauser.

Eller kanskje jeg skal ha som mål å bli litt mer Mauserete i dette livet?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 09:34   #31
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Forslag til nytt verb: Å mause.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 09:58   #32
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder


Du er tydeligvis et oppkomme av ideer!

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 10:04   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Forslag til nytt verb: Å mause.

Kollega: Hei Kirsebærdamen. Har du hatt en fin helg?
Kirsebær: Ja, fantastisk helg. Har fått Mauset en hel del, så nå er den nye uteboden ferdig og jeg har bygget nye gardiner.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 10:11   #34
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Har fått Mauset en hel del,

Antar du følte deg veldig oppmauset?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 10:28   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Jeg lurer på om jeg hadde fått like mye "" om jeg hadde lagt ut et syprosjekt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 10:29   #36
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg lurer på om jeg hadde fått like mye "" om jeg hadde lagt ut et syprosjekt.


Om ikke mer.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 10:30   #37
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg lurer på om jeg hadde fått like mye "" om jeg hadde lagt ut et syprosjekt.

Det er bare én måte i finne ut det på. Men pass på å poste på egnet forum, for eksempel på "Vi som har bildilla og klør oss når det klør".

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 10:34   #38
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Om ikke mer.


Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-12, 10:37   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg lurer på om jeg hadde fått like mye "" om jeg hadde lagt ut et syprosjekt.

Hvis du hadde bygget fjernkontrollholder mens du drakk tran, herjet med ungene, bygget bod, skjøt en bjørn og behandlet partneren din fint, skulle vi laget et nytt verb for deg også. (Og nå mener jeg ikke at du ikke gjør noen av disse tingene, altså. ) Å mave. Eller å ricke hadde egentlig vært enda kulere.

All håndarbeid-greier får tilbedelse fra meg, tror jeg. Bortsett fra fingerhekling. For det mestrer jeg selv.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 22:42   #40
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En symaskin er en maskin - eller vi bygger fjernkontrollholder

Behovet for kopp/snacks/diverseholder ble etterhvert akutt, og som Yngvar ville sagt ...


Rester av noe gammel benkeplate (eik) jeg hadde liggende:




Litt skrapjern og et sveiseapparat:




Originaldesignet måtte forsterkes litt:




Med og uten olje - Biofa, best ever!

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.

Sist redigert av Mauser : 04-11-12 kl 18:47.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no