Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor mange prikker har du gitt i år?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor mange prikker har du gitt i år?
0 14 13,08%
1-2 15 14,02%
3-4 22 20,56%
5-6 14 13,08%
7-8 4 3,74%
9-10 8 7,48%
11-12 5 4,67%
13-14 6 5,61%
15-16 5 4,67%
17-18 1 0,93%
19-20 2 1,87%
21-22 3 2,80%
23-24 0 0%
25-26 0 0%
27-28 0 0%
29-30 1 0,93%
31-32 1 0,93%
33-34 0 0%
35 eller flere 6 5,61%
Gulrot 0 0%
Deltakere: 107. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-18, 11:54   #81
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange prikker har du gitt i år?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er min erfaring også
Jeg får langt flere enn jeg gir og må skjerpe meg slik at jeg kan jevne ut skåren.

Men ikke min. Verken for de jeg får eller de jeg gir. Mitt kriterium er oftest at innlegget er velformulert i tillegg til at jeg er enig eller noe slikt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 15:19   #82
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange prikker har du gitt i år?

Hvordan ser man hvor mange prikker man har gitt og fått? Utover de man ser på kontrollpanelet?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 15:27   #83
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange prikker har du gitt i år?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvordan ser man hvor mange prikker man har gitt og fått? Utover de man ser på kontrollpanelet?

Jeg tror ikke du kan se noe ut over det. Så du får bare sett de siste 20.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-18, 15:33   #84
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange prikker har du gitt i år?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg tror ikke du kan se noe ut over det. Så du får bare sett de siste 20.

OK, i så fall har jeg både gitt og fått over 20 hittil i år. Den tidligste jeg ga, er fra 14.2 og den tidligste jeg fikk, er fra 21.2. Så- mellom 20 og 30 da, sikkert. Jeg får flere prikker enn jeg gir, både av røde og grønne, men er ikke så verst flink til å gi selv heller.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no