Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfashion

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-10, 13:45   #21
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumfashion

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 13:49   #22
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forumfashion



Jeg liker ikke Odd Molly, Boden, Desigual eller El Naturalista. Og Nespresso-kaffe er vond og kan gjenkjennes i enhver blindtest.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 13:54   #23
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forumfashion

Og jeg lurer på hva i alle dager jeg gjør her inne.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 13:56   #24
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumfashion

Sitter her i min nyinnkjøpte bodenkjole og prokastinerer oppgaveskriving, ved å lete opp nye middagsoppskrifter (fra bunnen av, selvsagt). Og humrer. Men nespressokaffe liker jeg ikke, altså. Pføy!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 13:58   #25
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Jeg har ikke Boden-klær, ei heller El Naturalista-sko. OM ville jeg ikke hatt om det ble slengt etter meg, iPhone er for dyrt og Nespresso-kaffe smaker pjuk. Jeg må ha Ali (som jeg er så glad i) og Moccamaster.

Jeg er en dårlig FPer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 13:58   #26
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forumfashion

Jeg er vist ingen ekte FP'er. Jeg liker ikke ElN, Odd Molly eller kaffe. Nespressomaskin eller ei. Ikke trener jeg Zumba, og ikke liker jeg å jogge. Men jeg trener pilates, sykling og med vekter. Alene. Jeg hater å lage mat, så det lager alltid min kjære. Riktig nok fra bunnen, men jeg tviler på at det er økologisk.

Men jeg har noen Desigual plagg da. Kanskje det er håp alikevel.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:00   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Jeg lagde en test på Start for tre år siden, tror jeg, "Er du en ekte FP-er?" eller noe sånt. Forbausende mange av kategoriene fra den gangen henger fortsatt med, ser jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:04   #28
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forumfashion

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Og jeg lurer på hva i alle dager jeg gjør her inne.

Å jo, forresten jeg har vært på Zumba tre ganger....sikkert derfor jeg har holdt ut her i 4 år.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:05   #29
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forumfashion



Jeg har refleksvest () og den har du t.o.m. sett.


Ellers aner jeg ikke hva OM, Naturalista og Boden er for noe så jeg er nok ingen ekte FP-er.

Og det ble veldig mange smilyer i ett innlegg så jeg hører nok egentlig hjemme på Et Annet Forum.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:06   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg lagde en test på Start for tre år siden, tror jeg, "Er du en ekte FP-er?" eller noe sånt. Forbausende mange av kategoriene fra den gangen henger fortsatt med, ser jeg.

Den finnes visst fortsatt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:09   #31
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumfashion

Jeg er så lite typisk FP-er som det går an. Dog jeg har et par ElN sko. Vel syr jeg, men mine stakkars unger har svært lite hjemmesydd. :dårligmor:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:11   #32
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Forumfashion

Hahahahaha, jeg lå faktisk i natt etter amming og fikk ikke sove (hersens hormoner som ikke lenger gjør at jeg sovner før jeg treffer puta), og tenkte nettopp på dette. Det slo meg hvor sosialiserende slike forum kan virke på oss mennesker, og hvordan jeg også har blitt påvirket på kort tid. Sånn er det jo generelt med gruppementalitet og organisasjonstilhørighet - så det er vel ikke merkelig at det gjør seg gjeldende også på slike forum? Ser av lista de at jeg har laangt igjen før jeg kan kalle meg en fullverdig FP`er, men nå er jeg jo blitt klar over at også her er det ei felle å gå i, så kanskje jeg aldri blir så indoktrinert. I dagens samfunn hvor "mainstream" er ut og ingen vil vedkjenne seg å være gjennomsnittlig nordmann er det morsomt å observere slike trender og påfallende trekk ved grupperinger, være seg irl eller på nett.

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:12   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.373
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Jeg må innrømme at jeg av og til bruker FP-mytene som rettesnor for hva jeg ikke skal bruke eller gjøre. :krampeindividualist: Jeg vil ikke bli sett død eller levende i Odd Molly, Boden, El Natualista eller Desigual, barnet mitt går ikke i Katvig og Molo (da hadde jeg jo ikke greid å plukke ham ut fra mengden av andre stripete og uglemønstrede barn), podmaskiner kommer aldri inn i vårt hjem, og jeg kan ikke se for meg at slankeoperasjon er nært overstående.

Men jeg har penbestikk, bruker sykkelhjelm og redningsvest (dog ikke samtidig), røde strømper, økologisk mat jeg prøver å få laget fra bunnen og iphonen er med. Så helt individualist er jeg tydeligvis ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:13   #34
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumfashion

Resultat: Er du en typisk Foreldreportalen-bruker?

Bedømmelse:

Det kan nok hende du vil føle deg litt utafor. Hvis du setter pris på en god diskusjon og ikke er redd for litt pepper, kan nok dette være et blivende sted allikevel.

Kan jeg få være her for det om?

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:14   #35
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Jeg sykler med både redningsvest og sykkelhjelm, for om bremsene skulle svikte på vei hjem er det rett frem og ned i båthavna. :mageplask:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:14   #36
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Ved å følge FP-normen utenfor Oslo blir man jo sett på som individualist da. Mine kolleger synes jeg er svært så nyskapende i Desigual-kjole og andre foreldre i barnehagen klapper henrykt av Katvig-plaggene til minste.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:15   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumfashion



Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Dessuten boikotter vi vel Nestlé?

De nespressomaskinene har jeg mang en gang hevet både ett og to øyenbryn over ja. God kaffe er tydeligvis viktigere enn prinsipper.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:15   #38
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forumfashion



og alle har gått opp i cup og ned i omkrets.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:15   #39
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forumfashion

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg sykler med både redningsvest og sykkelhjelm, for om bremsene skulle svikte på vei hjem er det rett frem og ned i båthavna. :mageplask:

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 14:16   #40
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfashion

Jeg har både Boden- og Desigual-kjole, men det er bare fordi jeg har kjøpt dem billig av FP-brukere. Ute i den "virkelige" verden aner jeg hvor slike klær er å få kjøpt, og det interesserer meg ikke heller.

Jeg trener ikke Zumba (that'll be the day) eller rockering. Jeg har ikke Nespresso, og åtteåringen går utelukkende i arveklær, og der har jeg aldri sett verken et Molo- eller Katvig-plagg.

Ikke bruker jeg mooncup heller.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no