Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvor mange jobbmail får du på en vanlig dag?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Hvor mange jobbmail får du til din mailboks på en vanlig dag?
Jeg har ikke jobbmail 7 5,47%
0-9 40 31,25%
10-19 21 16,41%
20-39 29 22,66%
40-59 17 13,28%
60-79 5 3,91%
80-99 3 2,34%
100-119 4 3,13%
120-139 1 0,78%
Over 140 0 0%
Brokkoli 1 0,78%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-17, 21:48   #31
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange jobbmail får du på en vanlig dag?

Trådet visning er genialt! Og man kan flytte de ulike mailene i en tråd i ulike mapper om man ønsker, men likevel vises hele tråden uavhengig av hvilken mappe man er i.

Jeg sletter heller ikke mailer i noen særlig grad, og har ikke eget mappesystem for arkivering. Kun én arkivwringsmappe, der jeg dumper alt jeg ikke trenger å følge opp / er ferdig med å følge opp. Søkesystemet i outlook er såpass bra at det funker bedre for meg enn mange ulike mapper. Det blir jeg bare forvirret av. og dessuten tar arkiveringen for mye tid. Har tidligere kategorisert mailer, men merker at jeg bruker kategoriseringen til lite nyttig, så det har jeg slutttet med.

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.


Jeg rydder i mailboksen hver dag. Sletter, arkiverer i undermapper, og bare beholder noen få viktige som jeg flagger eller er flagget. (hender jeg flagger og arkiverer også, avhengig av frist på flagging). Jeg oppretter også Outlook tasks eller flagger mailer i OneNote for oppfølging.

Nå ble jeg litt sånn . Hvordan funker det mht onenote? Jeg er skikkelig nybegynner på onenote, og prøve rå finne et system som funker.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no