Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere lagt på dere i denne tiden?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-20, 11:55   #41
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Ja, litt, har spist mye mer godteri enn vanlig. Men nå har jeg faktisk tømt alle skuffer og skap for snop, og påskegodteriet er borte, så nå skal det kun handles sunne matvarer!

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 12:05   #42
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Bittelitt tror jeg. Jeg har spist for mye godteri i påsken. Jeg ser det på blodsukkeret, men nå har jeg økt basaldosen med insulin. Men har gått tur hver dag i alt slags vær, så helt ille er det ikke.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 12:08   #43
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.926
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Jeg måtte lese trådtittelen flere ganger før jeg klarte å få den til å stemme med HI. Det var litt merkelig å spørre om jeg hadde lagt meg klokka 08 om morgenen syns jeg.

Buksene sier at jeg har holdt vekta, selv med hjemmekontor og kort vei til både matskap og digg. Jeg småspiser til vanlig også, men nå går jeg mer enn før.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 12:34   #44
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Jepp.
Og er gald hverdagen med mer aktivitet snart er tilbake.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 12:35   #45
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Litt. Det blir mer mat, mer kos, mer av alt i grunn. Men jeg er mye mer aktiv enn vanlig, så for min del kunne det vært mye verre.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 12:44   #46
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Don’t know, don’t care.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 14:00   #47
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Sikkert, men ikke pga av corona. Livet mitt er ikke så veldig forandret. Men måtte starte opp på en medisin som denne gangen økte matlysten og da på snop.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 17:08   #48
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei, men har måttet jobbe for å unngå det. Har ikke kjøpt inn noe ekstra snop og spiser det jeg ville spist til vanlig. Jobber lange dager når barna ikke er her og må ut en tur hver dag. Er vant til å sykle til og fra jobb.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 17:11   #49
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Jeg har heldigvis godtestopp og shoppestopp frem til 1. Juni. Har gått litt ned og har plutselig masse penger på konto før lønning.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-20, 18:51   #50
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei - jeg elsker å være ute, og det merkes på vekta heldigvis. Så snart jeg er ferdig med hjemmekontor og hjemmeskole bærer det ut i skogen. Så blir det løpetur om kvelden. Er bevisst på å unngå snop og ikke minst vin. Jeg kjenner meg selv så godt at om jeg bare tar litt godteri eller chips så er veien kort til at beltet må løses på☺

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 09:31   #51
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Og der var buksa ubehagelig trang. Startet dagen med 22 km på sykkel og grove knekkebrød med mager cottage cheese. Jeg kan ikke bare vente til jeg begynner å sykle til jobb, livvidden øker og øker. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 09:37   #52
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.823
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei, tvert imot. Jeg har bedrevet bunadtilpasning siden midten av januar, så hjemmetilværelsen er sånn sett veldig greit. Ingen jobbmiddager eller annet som kan ødelegge hverdagsflyten.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 10:11   #53
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei, men har ikke gått ned heller, og det er det jeg prøver på. Har spist altfor mye sjokolade, men jeg har vært flinkere til å trene enn vanlig.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 10:32   #54
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Jeg bruker å sykle fem timer i uken, ta to økter tung styrke og gjøre litt yoga. Å erstatte det med tre timer yoga, pilates, Tai Chi har straffet seg.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 11:04   #55
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Ja, det har jeg nok. Datteren min baker nesten hver dag.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 11:23   #56
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Aner ikke! Eier ikke vekt. Uansett så har kroppsfasongen endret seg siden jeg er mer i ro, så muskelmassen har sunket en del ...

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 12:07   #57
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei, men det er fordi at jeg BÅDE har økt treningsmengde dramatisk samtidig som inntaket av usunn mat og drikke har økt. Burde ha gått ned 7-8 kg.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 14:03   #58
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Ja, fordi jeg ikke får hverdagsaktiviteten jeg pleier å ha. Jeg trener omtrent like mye som før, men beveger meg jo knapt når jeg ikke enten lufter hund eller trener. Til vanlig har jeg relativt høyt hverdagsaktivitetsnivå.

Det hjelper ikke at jeg spiser litt bedre og større lunsjer hjemme, eller at middagene er litt mer fancy (og dermed litt mer kaloririke) enn til vanlig (hvor det går i magre 10 minuttersmiddager).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 15:16   #59
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.028
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Jeg gikk ned mye i vekt i fjor, så stoppet det opp. Ble stående stille lenge pga situasjon i livet der det ikke var overskudd til å tenke slanking. Så kom korona og påske. Vips, flere kilo opp. Nå er det lysere og fint å gå tur, jeg er sykmeldt for å ta vare på meg selv, samt at jeg skjønner at jeg ikke kan spise sukker og fett med begge hendene, så nå går pila nedover igjen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-20, 16:09   #60
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?

Nei. Løper ca 100 km i uka og trener styrke to ganger ukentlig pluss at jeg alltid går til og fra jobb (30 min. hver vei). Med mitt aktivitetsnivå kan jeg i grunnen spise akkurat det jeg vil. Snop har jeg ikke rørt siden 2008 og jeg har aldri likt brus, men koser meg gjerne med et glass vin og har bakt boller i alle fall to ganger siden lockdown-perioden startet. Det er ikke ungene som har spist de bollene, for å si det sånn!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no