Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Too Good To Go?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-18, 09:44   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Good To Go?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Får du en pose derfra da? Som de har gjort klar?

Når jeg har hentet på hotellet her har jeg fått en eske som de har gjort klar, med eggerøre, stekte poteter, bacon, tomatbønner, småpølser, brødskive, tomat ++, etter frokostbuffeten.

Og der ble jeg minnet på å kjøpe en pakke, de hadde 5 frokostpakker igjen, så nå skal jeg over der og hente lunsjen min mellom 10:30 og 11:00.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-02-18 kl 09:58.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 09:55   #22
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Good To Go?

Jeg bruker den ofte, helt genialt konsept. Her jeg bor er det enten bakevarer eller hotellfrokost, så jeg håper spisesteder og butikker snart hiver seg på. Jeg følger TGTG på sosiale medier, og det er morsomt å se når de legger ut hva folk får i pakkene i det ganske land.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 09:59   #23
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: To Good To Go?

Det er ingen her på plassen som er med på dette, dessverre.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 12:08   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Good To Go?

I dag fikk jeg følgende i fokostpakken fra hotellet:

1 croissant
1 speilegg
1 skive bacon
Stekte poteter
Litt stekt løk
ca 5 småpølser
En halv grillet tomat
Diverse grønnsaker (rå gulrot, sukkererter, tomat)

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 12:24   #25
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To Good To Go?

Har appen, men etter 15-20 forsøk har jeg til dags dato ikke fått tak i noe; alltid utsolgt. Så nå gidder jeg ikke prøve mer.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 12:39   #26
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Good To Go?

Eg har brukt den litt innimellom, er einig i at det varierer veldig kva ein får. Men eg har tenkt at det heng saman med at det varierer kor mykje dei faktisk har til overs bed stengetid. Nå er det ei stund sidan sist eg prøvde, men det er mest fordi eg forsøker å ha kontroll på kostholdet og då er ikkje ein pose boller nødvendigvis det eg treng.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 12:42   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Good To Go?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Har appen, men etter 15-20 forsøk har jeg til dags dato ikke fått tak i noe; alltid utsolgt. Så nå gidder jeg ikke prøve mer.

Jeg tror mange steder venter til rett før stengetid med å legge ut det de kan selge. De ønsker jo selvsagt å selge til full pris, og da er det jo dumt å holde av til kunder som bare betaler 1/3 av prisen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 13:06   #28
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Good To Go?

Det går an å filtrere på kun varer igjen og på klokkeslett, då slipper ein å ble gjennom lange lister med utsolgte kuponger.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 13:31   #29
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: To Good To Go?

Jeg spiser omtrent ikke bakervarer, så lite aktuelt å bruke tid eller penger på dette. Restaurantfrokost eller -lunsj kunne vært ok en sjelden gang, men så var det å komme på det, da. Bra tiltak er uansett!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 14:47   #30
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: To Good To Go?

Brukt flere ganger. Det er stort sett bakerier i området jeg bor, og det er jo ikke alltid jeg trenger SÅ mye bakervarer. Hentet en gang vi hadde overnattingsbesøk, det var populært. Må gå inn etter midnatt eller tidlig på morgnen. Ser nå at de hr oppdatert appen, og finner ikke igjen hvor jeg filtrerer på antall kilometer. Noen som vet?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 15:00   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Good To Go?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Brukt flere ganger. Det er stort sett bakerier i området jeg bor, og det er jo ikke alltid jeg trenger SÅ mye bakervarer. Hentet en gang vi hadde overnattingsbesøk, det var populært. Må gå inn etter midnatt eller tidlig på morgnen. Ser nå at de hr oppdatert appen, og finner ikke igjen hvor jeg filtrerer på antall kilometer. Noen som vet?

Finner ikke det jeg heller. Men lista sorteres på distanse, så de nærmeste kommer først. Men kunne gjerne filtrert ut noen også, ikke like interessant å vite hvilke tilbud de har i Namsos lizzm. Vinninga går litt opp i spinninga både for miljø og økonomi, hvis man må kjøre 3 timer hver veg for å hente varene.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 18:01   #32
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Good To Go?

Jeg skal teste en pakke fra Starbucks i dag, de la ut sine ting sent. De har sikkert sett ann hva de har solgt i løpet av dagen. Til helga er jeg alene hjemme, og da tror jeg jammen meg jeg skal teste ut varmmaten fra Meny, eller kanskje driste meg til et av hotellene. Jeg ser for meg at jeg kommer til å gjøre dette litt i rykk og napp.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 19:11   #33
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: To Good To Go?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Det går an å filtrere på kun varer igjen og på klokkeslett, då slipper ein å ble gjennom lange lister med utsolgte kuponger.

Man kan filtrere bort de som er utsolgt også.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 22:33   #34
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Good To Go?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Man kan filtrere bort de som er utsolgt også.

Ja. «Kun varer igjen» er vel det same som å ta bort utsolgt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 22:37   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Too Good To Go?

For 39 kr fikk jeg en grei pose fra Starbucks. Det var både wraps, baguette, kake og annet søtt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 22:57   #36
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: To Good To Go?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ja. «Kun varer igjen» er vel det same som å ta bort utsolgt.

Hahahaha, jeg tolket det som at du daglig bladde gjennom side opp og side ned med utsolgt....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 23:36   #37
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To Good To Go?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Hahahaha, jeg tolket det som at du daglig bladde gjennom side opp og side ned med utsolgt....

Det ville jo vore meiningsfylt.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 13:30   #38
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.012
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Too Good To Go?

Jeg hentet en pakke fra Arne Johannesen i går kveld som bestod av brød, påsmurt og diverse annet. Veldig bra og mye som gutta koste seg med til kvelds og til frokost. I dag hentet jeg frokost pakke fra Clarion hotell, og der er det mer enn nok til en god lunch til to personer! Quiche, kjøttboller (mange), kyllingnuggets (mange), noe jeg tror er lunchkaker (også mange) og en god del frisk frukt (ananas, drue og melon).

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 13:50   #39
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Too Good To Go?

Takk for supert tips! I dag hadde vi frokost fra nærmeste Scandic- hotell. Kjempegod mat, og alt, alt for mye. Neste gang kjøper jeg ikke en pakke til hver, men det blir absolutt en neste gang, for dette var virkelig en positiv erfaring.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 14:41   #40
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Too Good To Go?

Jeg fikk nettopp et pushvarsel fra appen der det stod «Tekst til pushvarsel kommer her.»

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no