Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ekstremt tørr hud i ansiktet

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-19, 11:48   #1
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ekstremt tørr hud i ansiktet

Jeg sliter med veldig tørr og stram hud i ansiktet. Ansiktshuden flasser og føles sår og veldig stram. Jeg bruker fukt-serien til Clinique (den rosa, serum, dagkrem, øyekrem og nattmaske) akkurat nå, og er nøye med rens og eksfoliering, og prøver å passe på væskeinntaket. Jeg tar omega 3.

Noen som kan anbefale et vidunderprodukt eller har et annet stalltips som fungerer? Jeg tåler ikke veldig parfymerte produkter så det styrer jeg unna.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-19, 12:21   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktet

Hvis huden er veldig tørr og stram, kan det hende at du trenger mer fukt enn den rosa serien til Clinique gir; den gir først og fremst ren fukt. Hør på apoteket om de har noen innspill, jeg synes kremene fra La Roche Posay, A-derma og Avene er veldig bra.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-19, 16:23   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktet

Er huden tørr eller dehydrert? Det er noen tips i linken under.
https://www.skinlove.no/blogg/2016/0...ler-dehydrert/

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-19, 16:59   #4
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktet

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Er huden tørr eller dehydrert? Det er noen tips i linken under.
https://www.skinlove.no/blogg/2016/0...ler-dehydrert/

Det virker som at det er dehydrert hud jeg har ut i fra linken. Takk for tips!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-19, 17:10   #5
Shun
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.206
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktet

Jeg kan også anbefale La Roche Posay. Spør hudpleier på apoteket om hvilken serie som passer til din hud. Og så finner du ofte bedre tilbud på www.komplettapotek.no.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-19, 17:15   #6
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Det virker som at det er dehydrert hud jeg har ut i fra linken. Takk for tips!

Jeg har egentlig fet hud, men jeg blir og dehydrert om jeg bruker feil produkter.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-19, 18:51   #7
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ekstremt tørr hud i ansiktet

Nå har jeg vært på apoteket og fått en prøve på Lipikar etellerannet fra LRP.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no