Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå #2

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-21, 09:40   #441
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg så bare første episode og opplevde den som litt kjedelig. Tar den seg opp?

Jeg syntes ikke første epiosode var kjedelig så litt usikker på hva jeg skal svare på det. Den er spennende, synes jeg. Blir veldig... involvert i karakterene, kjenner jeg. Gi den en episode til, kanskje?

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 12:20   #442
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jah. Jeg tror like mye av det er et jeg synes skuespilleren som er faren er lite troverdig. Jeg får prøve å blokke det ut.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 18:20   #443
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Vi ser også your honor og liker den godt.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 19:46   #444
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Vi har sett to episoder av Your Honor og liker den veldig godt! Jeg liker de moralske dilemmaene som virkelig dynger seg opp. Også er det jo i New Orleans, min yndlingsby.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 04-01-21, 22:44   #445
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Vi har begynt på Dips. Overraskende morsom! Men jeg holder på å bli gal av filmingen. Det virker som kameramannen er full. Det vingler i øst og vest og fokuserer ikke i det hele tatt. Kameraet hopper opp og ned, fram og tilbake, sveiper og vingler og dingler. Riktignok sliter jeg med kronisk svimmelhet, men mannen syntes også det var ubehagelig å se på.

Mitt spørsmål er: Er dette et «filmtriks» som er i tiden? For jeg opplever stadig at nye serier filmes på den måten, dog ikke like ille som i Dips. Det virker på en måte som de ønsker at seeren skal være «levende øyne» og være «inni» serien på en måte, i hvert fall er det den eneste forklaringen jeg greier å resonnere meg fram til. Jeg synes det er sinnssykt ubehagelig.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 00:30   #446
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Vi ser den tyrkiske serien Ethos, som begynner veldig langsomt, men borer bare dypere og dypere i samfunn og menneskesinn. Usedvanlig godt spill.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 13:39   #447
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Jeg og 07-jenta har sett ferdig His Dark Materials, og vi har sett ferdig Sherlock. Begge til 13-åringens (og min) store begeistring. Nå er jeg ute etter nye tips til andre serier hun og jeg kan se sammen, og leter i tråden ...

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 13:58   #448
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.936
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg og 07-jenta har sett ferdig His Dark Materials, og vi har sett ferdig Sherlock. Begge til 13-åringens (og min) store begeistring. Nå er jeg ute etter nye tips til andre serier hun og jeg kan se sammen, og leter i tråden ...

Med bakgrunn i det dere har sett nå, så er det jo mye krim som kan ses.
Vi ser Defending Jacob med 16 og 18-åringen nå. Jeg ser Anne with an E med 18-åringen. Poden på nå 16 synes Harlan Cobens The Stranger var bra da vi så den (vi også). Kanskje A Discovery of Witches kunne vært noe? Sjekk evt aldersgrenser og les på Parental Guidance på IMDb hvis du er litt usikker på hva som kan passe for din tenåring

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 14:17   #449
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Det er faktisk alltid ganske gøy å lese Parental Guidance.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 14:28   #450
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er faktisk alltid ganske gøy å lese Parental Guidance.

For ikke å snakke om Common Sense Media. Masse skyting? Går sikkert fint for en 7-åring. En pupp? 18++. Minst.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 16:11   #451
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.936
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er faktisk alltid ganske gøy å lese Parental Guidance.

Ja, herregud, amerikanerne står jo for ren underholdning i seg selv i de trådene Banneord, naken hud og ja, som du nevner, Neket, gud forby - en pupp Så ja, det må leses med en klype salt

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv  
Gammel 05-01-21, 17:25   #452
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Netflix advarte om «seksuell vold» i The Bridgertons. SÅ vilt gikk det da vitterligen ikke for seg. Mulig de mente boksescenene. Eller de to tilfellene av mann og kvinne som hoppet på hverandre og kysset.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv  
Gammel 06-01-21, 11:20   #453
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg og 07-jenta har sett ferdig His Dark Materials, og vi har sett ferdig Sherlock. Begge til 13-åringens (og min) store begeistring. Nå er jeg ute etter nye tips til andre serier hun og jeg kan se sammen, og leter i tråden ...

Enola Holmes?
Scorpions?
Lucifer?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 06-01-21, 12:26   #454
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

My brilliant friend på HBO (T-We). Det tok et par episoder før jeg kom inn i den, men nå er jeg helt forgapt. Jeg skjønner hvorfor serien fikk 6'ere, altså. Jeg kommer nok til å lese bøkene med tid og stunder også.

banana er ikke aktiv  
Gammel 06-01-21, 16:45   #455
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Enola Holmes?
Scorpions?
Lucifer?

Den første har hun sett fire-fem ganger tror jeg. De andre to har jeg ikke hørt om, skal sjekkes!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 06-01-21, 19:34   #456
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Nå har jeg sett den 2020-greia på Netflix og det var veldig gøy. Skal tvinge sønnene mine til å se den med meg også.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 06-01-21, 23:03   #457
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Netflix advarte om «seksuell vold» i The Bridgertons. SÅ vilt gikk det da vitterligen ikke for seg. Mulig de mente boksescenene. Eller de to tilfellene av mann og kvinne som hoppet på hverandre og kysset.

Det har vært en del oppstyr rundt scenen der hun sitter på ham, og ikke lar ham hoppe av i svingen selv om ham ber henne stoppe. At dette faktisk er voldtekt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 07-01-21, 07:14   #458
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, det gikk greit så lenge de var kun The Flash den crosset med for den har jeg sett. Men så ble Supergirl og Guardians of the Galaxy med, og til slutt enda en tror jeg. Og Supergirl er ihvertfall ikke på Netflix.

Jeg fant ut rekkefølgen i den crossoveren som er i sesong 5 av Arrow. Jeg har sett alle fire episodene nå. Men må si at jeg helt ærlig synes det var litt dust opplegg. Episodene i de fire seriene gir jo null mening hvis du bare ser en av de.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 07-01-21, 23:10   #459
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Arrrg! Seson 8 av Arrow er jo ganske bra, i motsetning til de foregående sesongene. Men så kommer det crossovers og neste episode er i en serie som heter Crisis on infinite earths.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 08-01-21, 07:22   #460
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.776
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva strømmer du nå #2

Så omsider On the basis of sex, om Ruth Bader Ginsburg. Den var fin. Netflix.

Charlie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no