Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Buss(billett) Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-22, 12:36   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Buss(billett) Oslo

Kva side av veien må eg stå på på Jernbanetorget når eg skal ta buss 37 derfra og til louisenberg? Og korhen på Jernbanetorget stopper han? Kva endestasjon står framme på bussen?
Og bruker eg ruter-appen?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 12:48   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buss(billett) Oslo

Du står på holdeplassen utenfor Oslo City. Du kan bruke ruterappen for billett. Det vil stå Nydalen når du skal til Louiseberg.

https://ruter.no/reiseplanlegger

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 12:50   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Buss(billett) Oslo

37-bussen i retning Nydalen (som er din retning) stopper på Oslo City-siden. Det er busstoppet ved fotgjengerovergangen mellom City og Byporten. Og ja, du kjøper billett i Ruter-appen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 17:02   #4
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buss(billett) Oslo

Tusen takk! Då skal eg komme meg trygt fram

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 17:27   #5
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Buss(billett) Oslo

Nå har du jo fått fint svar, men til en annen gang kan du finne alt dette i Ruter-appen. Der er det også opplysninger om hvilken plattform busser og trikker går fra (det er flere ulike ved Jernbanetorget og et par andre steder), du kan se kart med prikk for der du er, kjøpe billett og se alle rutetider og alternative ruter/transportmidler på ulike tidspunkt. Den er faktisk veldig bra.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-22, 21:32   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buss(billett) Oslo

Eg har lasta den ned no i kveld og fått inn bankkort og sånn. Så då kan eg orientere meg til neste gang.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-22, 20:26   #7
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buss(billett) Oslo

Takk! Fann rett buss, gjekk av på rett stopp, fann Louisenberg, og no er eg på hørselskurs.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 10:09   #8
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Buss(billett) Oslo

Er det hørselskurset for yrkesaktive du er på? Jeg har meldt meg på kurs som starter i februar.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 21:37   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buss(billett) Oslo

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Er det hørselskurset for yrkesaktive du er på? Jeg har meldt meg på kurs som starter i februar.

Nei, ikkje denne gangen. Kurset for yrkesaktive har eg gått før. Det er veldig bra! Spesielt viss de får Berit som kursleder! Dette heiter vel leve med hørselshemming elns. Det er supert å vere her, og dette er samme gruppa som eg gjekk yrkesaktiv-kurset med, så me kjenner kvarandre og er trygge på kvarandre. Det er veldig flott.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-22, 15:03   #10
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Buss(billett) Oslo

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Nei, ikkje denne gangen. Kurset for yrkesaktive har eg gått før. Det er veldig bra! Spesielt viss de får Berit som kursleder! Dette heiter vel leve med hørselshemming elns. Det er supert å vere her, og dette er samme gruppa som eg gjekk yrkesaktiv-kurset med, så me kjenner kvarandre og er trygge på kvarandre. Det er veldig flott.

Godt å høre at du har god erfaring med kurset. Jeg så de hadde flere kurs som er relevant for meg, men jeg får teste ett først tenker jeg.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no