Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fine suppeskåler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-17, 20:03   #21
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Jeg er veldig glad i mine Lotusskåler, fra Lucie Kaas:

Hvordan er kvaliteten på dem? Vi har noen fra IKEA nå, og det er skår i alle. Hverdagsserviset vårt er et helt enkelt, hvitt fra Porsgrunn porselen, og vi har både pasta-/woktallerkener og dype tallerkener, men vi bruker oftere de enkle suppeskålene fra IKEA, og de må byttes ut nå.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 20:46   #22
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Vi har disse fra Iittala, Teema, i mange farger. De er veldig ok størrelse på, og jeg liker fargene.



De lotusskålene er nydelige, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 21:10   #23
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Jeg er veldig glad i mine Lotusskåler, fra Lucie Kaas:

Vi har disse i mintgrønn, veldig glad i dem.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 21:12   #24
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hvordan er kvaliteten på dem? Vi har noen fra IKEA nå, og det er skår i alle. Hverdagsserviset vårt er et helt enkelt, hvitt fra Porsgrunn porselen, og vi har både pasta-/woktallerkener og dype tallerkener, men vi bruker oftere de enkle suppeskålene fra IKEA, og de må byttes ut nå.

Vi har hatt lotusservise i et par år nå. Syns det holder seg fint, er bare en tallerken som har fått et skår i seg og jeg mistenker at det var røff behandling heller enn dårlig kvalitet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 21:13   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi har disse fra Iittala, Teema, i mange farger. De er veldig ok størrelse på, og jeg liker fargene.



De lotusskålene er nydelige, da.

Hvilken størrelse har dere? Er det denne?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 21:19   #26
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hvordan er kvaliteten på dem? Vi har noen fra IKEA nå, og det er skår i alle. Hverdagsserviset vårt er et helt enkelt, hvitt fra Porsgrunn porselen, og vi har både pasta-/woktallerkener og dype tallerkener, men vi bruker oftere de enkle suppeskålene fra IKEA, og de må byttes ut nå.

Ingen skår eller riper etter hverdagsbruk i et halvt års tid, ihvertfall.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 21:23   #27
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Ingen skår eller riper etter hverdagsbruk i et halvt års tid, ihvertfall.

Høres bra ut. Har stått mellom de og noen fra Marimekko, men de fra Marimekko er litt små.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 21:25   #28
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Høres bra ut. Har stått mellom de og noen fra Marimekko, men de fra Marimekko er litt små.

Sånn apropos små, hvor store synes dere suppeskåler bør være?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 21:29   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hvilken størrelse har dere? Er det denne?

Jepp, ser sånn ut. Ca 12 cm Ø, tenker jeg?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-17, 21:46   #30
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jepp, ser sånn ut. Ca 12 cm Ø, tenker jeg?

Takk!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-17, 00:52   #31
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Vi har hverdagsservise fra Porsgrund, og bruker pasta/woktallerknene til suppe. Hatt de 10 år, og ikke et eneste skår.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 00:52   #32
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.238
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Jeg er veldig glad i mine Lotusskåler, fra Lucie Kaas:

De var fine.


Sist redigert av dharma : 20-10-17 kl 11:25.
dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 09:12   #33
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Vi har Mumitroll-frokostboller. Svært god holdbarhet. Veldig fine å se på. Tar liten plass i kjøkkenskapet og i oppvaskmaskinen.

Prisen er dog "litt" stiv.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 09:30   #34
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Vi har også en del mumi-frokostskåler, men siden prisen er litt stiv supplerte jeg sist med noen billige fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80258915/ . De er veldig like i form og størrelse, så de passer fint sammen på bordet.
Mumi-skålene er mer holdbare enn Ikea-skålene, virker det som, for i Ikea sine har vi fått et skår. Men prisen.....

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 23:31   #35
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Og disse fra IKEA 365. En helt annen pris enn de fra Le Creuset
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50258950/

Disse blir skikkelig ripete og stygge, men knuser dessverre aldri.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 23:39   #36
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Har klart å knuse en, men ripete er de ikke.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-17, 23:43   #37
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Disse blir skikkelig ripete og stygge, men knuser dessverre aldri.

Kanskje jeg kan knuse noen av dine, og så riper du noen av mine sånn at vi må ønske oss nye?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-17, 12:43   #38
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fine suppeskåler?

Takk for mange tips!

Har kjøpt seks Teema-skåler fra Royal Design. Tror de funker bra, men er ikke like fornøyd med alle fargene jeg bestilte.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no