Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Forming/napping av øyenbryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-10, 18:27   #1
meg525
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7
meg525 har et hav av muligheter foran seg
Smil

Forming/napping av øyenbryn

Hei

Jeg napper aldri øyenbrynene mine noe særlig. Jeg synes øyenbrynene mine har en litt kjedelig form,og skulle gjerne ha "løftet" litt på de

Ringte Jan Thomasstudio for å bestille time hos Fred Hamelten,da han er vanvittig flink,men var ikke noe ledig før august 2011...

Er det noen som vet om noen andre i Oslo,som kan måle seg med Fred,når det gjelder forming av øyenbryn?

Tusen takk for svar!

meg525 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:30   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

2011? Jøss. Jan Thomas.

Du kan fint nappe selv. Napp nedenfra. IKke over brynene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:32   #3
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

2011, faktisk!
De fleste hudpleiesalonger har vel noen som er god på å nappe øyenbryn. Jeg får frisøren til å gjøre det, og "rydder" litt selv ved behov.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:34   #4
meg525
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7
meg525 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Jepp,2011...ganske drøyt.

Vil liksom ha en "knekk" på de,sånn at blikket mitt blir litt mer åpent,og øyenbrynene løftet. Vil ikke gjøre dette selv,tror ikke jeg klarer det heller,hihi

meg525 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:36   #5
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Jeg tror ikke man trenger Jan Thomas for å få OK bryn altså.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:37   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg tror ikke man trenger Jan Thomas for å få OK bryn altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:42   #7
meg525
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7
meg525 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Er ikke han som napper de heller,er en som heter Fred Hamelten. Han bruker tråd. Og han skaper bare så fin form på brynene,som passer så godt til ansiktet. Har bare sett bilder på hjemmesiden hans.

Så da lurer jeg på om det er noen kloke hoder her,som har tips til noen som er flinke,har mye erfaring,som er nøye,og som ser hva som passer til ansiktet mitt

meg525 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:45   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Jeg går på salong en gang pr mnd og vokser øyebrynene og former/napper de etterpå. 9 mnd ventetid? hvor bra kan man være tenker jeg..

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:47   #9
meg525
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7
meg525 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg går på salong en gang pr mnd og vokser øyebrynene og former/napper de etterpå. 9 mnd ventetid? hvor bra kan man være tenker jeg..

Hvor går du da? Hehe,han er nok da veldig bra

meg525 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:49   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av meg525, her.

Hvor går du da? Hehe,han er nok da veldig bra

Se prikk. Jeg er veldig fornøyd med hun jeg går til, men jeg blir usikker på hva du forventer mht hva du er villig til å vente på.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:50   #11
meg525
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7
meg525 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Se prikk. Jeg er veldig fornøyd med hun jeg går til, men jeg blir usikker på hva du forventer mht hva du er villig til å vente på.

Hvor går du da? Jeg gidder jo ikke vente 1 år,derfor jeg spør dere om hjelp

meg525 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:52   #12
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Tråd ja. Det gjorde jeg en gang i Tyrkia, det var rasende billig og ganske fascinerende. Bare atte øyenbrynsmoten nok er annerledes i Tyrkia enn her siden jeg endte opp med helt snorrette bryn.

Nok om det. Jeg napper og vokser av og til i en liten salong, det er ingen katastrofe hvis det blir galt siden det tar en snau uke før man ser ut som Bresjnev igjen uansett. Tar de for mye kan man lappe på med øyenbrynsblyant et par dager. De fleste jeg har forsøkt er imidlertid flinke, men jeg hadde styrt unna fjortisaktige hudpleiere med blyanstrekbryn.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:55   #13
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av meg525, her.

Hvor går du da? Jeg gidder jo ikke vente 1 år,derfor jeg spør dere om hjelp

Se prikk Dvs. jeg har skrevet navnet på henne og salongen - hvis du går inn på kontrollpanel øverst til venstre og scroller nedover så ser du det

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:57   #14
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Jo takk - jeg har vært utsatt for tråd"klippere" i Tunis - de skulle ta "barten" min - ALDRI igjen! Skjeve øyebryn har jeg aldri opplevd der jeg går. Personlig syntes jeg hun er utrolig flink

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-10, 18:57   #15
meg525
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7
meg525 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Se prikk Dvs. jeg har skrevet navnet på henne og salongen - hvis du går inn på kontrollpanel øverst til venstre og scroller nedover så ser du det

Takk for forklaringen Blir nok for langt for meg å dra til henne

meg525 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-10, 23:30   #16
meg525
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7
meg525 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Ingen som har noen å anbefale i Oslo sentrum?

meg525 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 21:04   #17
Dia
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1
Dia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

De kapper med tråd Tollbugt. 27 Arous brudesalong. Har vært der selv. Kjempeflinke og billigere enn Jan Thomas.

Dia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 21:07   #18
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

På tveitasenteret på parmfymeriet napper de med tråd. Hvor flinke de er vet jeg da ikke men anyway der har de napping med trå ihvertfall.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 22:46   #19
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Forming/napping av øyenbryn

Opprinnelig lagt inn av Dia, her.

De kapper med tråd Tollbugt. 27 Arous brudesalong. Har vært der selv. Kjempeflinke og billigere enn Jan Thomas.

Der har jeg gått forbi noen ganger, hørte de nylig hadde begynt med dette. Hva er prisen? Er de forresten vondere enn å vokse?

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no