Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Eg vant, eg vant!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 17:52   #21
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Artig, gratulerer.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 17:55   #22
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Så utrolig gøy!! Gratulerer. Kos dere på ferie.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 18:31   #23
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Kjempeartig!

Kos dere på ferie!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 18:36   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

feil tråd - gratulerer! Så herlig med sånne overrakelser!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 18:39   #25
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Så moro! Gratulerer

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:45   #26
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.416
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Så moro, gratulerer så mye!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:52   #27
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Gratulerer, så gøy

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:52   #28
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Så gøy da Gratulerer. Kos dere masse

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 19:54   #29
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Wow, så heldig dere var, grattis.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:07   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Så flott! Dere sparer jo en liten formue. Og så gøy å lese om at det faktisk er noen som virkelig vinner slike konkurranser.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:10   #31
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Så gøy!! Flott at dere får billettene før dere skal avgårde.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 23:12   #32
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Så moro Mira!!!!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 22:36   #33
Miraluca
Aktiv
 
Miraluca sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 218
Miraluca er litt kulMiraluca er litt kul
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Gratulerer! Så utrolig greit siden dere skal dit uansett. Penger spart er penger til mors shoppebudsjett.

Den skal eg jammen prøve på mannen

Takk alle sammen, ble virkelig i godt humør av den mailen på starten av dagen etter en slitsom ammenatt Skal ikkje så mye til. Syns det er gøy å vinne noe, men gjør det så sjeldent egentlig.

Miraluca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-11, 22:37   #34
Miraluca
Aktiv
 
Miraluca sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 218
Miraluca er litt kulMiraluca er litt kul
Standard

Sv: Eg vant eg vant!

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Og så må jeg jo nevne at det ikke overrasker meg at du vant dette, det er nok bare karmaen din som gjør seg gjeldene

"Små Einstein"-figurer i bytte mot apotek1-gevinst, tror du det er sånn det virker?

Tror ikkje på karma, men kanskje det lønner seg å være snill uten å forvente seg noe tilbake? Kjekt at ungene dine kunne ha glede av noe som bare låg å støva her ihvertfall!

Miraluca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 09:43   #35
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.471
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eg vant eg vant!

Opprinnelig lagt inn av Miraluca, her.

Kjekt at ungene dine kunne ha glede av noe som bare låg å støva her ihvertfall!

Den ene treåringen har flere kvelder på rad sovnet med to "Små Einstein"-figurer i hver hånd....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-11, 11:21   #36
Miraluca
Aktiv
 
Miraluca sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 218
Miraluca er litt kulMiraluca er litt kul
Standard

Sv: Eg vant eg vant!

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Den ene treåringen har flere kvelder på rad sovnet med to "Små Einstein"-figurer i hver hånd....

Herlig!

Nå er det en ny konkurranse ute med mulighet for sånne billetter hvis fler vil ha!
http://www.apotek1.no/konkurranse/sommerquiz-2011

Miraluca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 09:22   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.606
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Jeg har deltatt.

Ikke det, vi skal til hunderfossen egentlig, det er det som er mer eller mindre bestemt.
Men det hadde jo vørt kult med dyreparken også, vi har snakket litt om den. Det var egentlig den opprinnelige planen, men så var det noe med slekt vi gjerne ville treffe, som faktisk skal dit, men timingen ble stress og passet ikke med andre ting vi ville, så da la vi en litt annen plan, og sikter på dyreparken et annet år. Men det hindrer meg ikke i å delta... Ferieplaner er til for å endres, ellers så har vi jo rett og slett ingen planer fra 1. aug sånn ca klokka ti og resten av den uka (vi vet bare at vi må være hjemme fordi Knerten har time hos barnelege mandag 1. august klokka ni. Men mannen har jo ferie hele den uka) Så mulighetene er der jo.. sånn om jeg skulle være heldig nok, mener jeg...

Men jeg tror hunderfossen er det det egentlig blir da.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 11:15   #38
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Så kjekt. Gratulerer.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-11, 11:35   #39
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Eg vant, eg vant!

Gratulerer Kos dere masse på ferie

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no