Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-11, 17:29   #101
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Det går et virus nå som heter husarbeid. Hvis du føler behov for å starte med husarbeid, stopp umiddelbart! Viruset dreper hele ditt sosiale liv, og all den tid du ville hatt for deg selv. Hvis du skulle komme i kontakt med husarbeidet, gå til nærmeste butikk og kjøp den eneste motgiften: sjokolade og vin. Send denne advarselen videre til alle vennene dine...AKKURAT NÅ!!
Du kan allerede være smittet!!...

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv  
Gammel 06-08-11, 22:54   #102
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av minimee, her.

Det går et virus nå som heter husarbeid. Hvis du føler behov for å starte med husarbeid, stopp umiddelbart! Viruset dreper hele ditt sosiale liv, og all den tid du ville hatt for deg selv. Hvis du skulle komme i kontakt med husarbeidet, gå til nærmeste butikk og kjøp den eneste motgiften: sjokolade og vin. Send denne advarselen videre til alle vennene dine...AKKURAT NÅ!!
Du kan allerede være smittet!!...

Denne var akkurat så teit og fin at den passet perfekt til meg i helgen. Siden ingen av mine venner har postet den heller så er jeg (nesten ikke) copycat, så den postet jeg nå! Og selvfølgelig spiser jeg sjokolade, men vin har jeg ikke.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 06-08-11, 23:26   #103
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Et par av mine venner har postet denne:
Til alle foreldre: Nestlé ber alle å returnere BANANA BARNEMAT som går ut i 2012, fordi de kan inneholde glass. Kopier og sett på din status.
Strekkoden er 7613033089 73. Selv om du ikke er forelder, så spre dette! Du
kan redde ett barn


Jeg gikk med en gang inn på Nestlès sider og der stod det ikke noe om saken. Fan etterhvert en link og det viser seg at dette gjelder i Frankrike. Kan være lurt å sjekke fakta før man poster noe på FB. Det skrev jeg også til de som hadde postet dette.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Gammel 07-08-11, 09:35   #104
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

My back hurts, my feet stinks and I don't love Jesus!
(Kollega)

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 08-08-11 kl 03:35.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 07-08-11, 12:59   #105
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Jeg har båret barn i magen.
Sovet med dem på brystet mitt.
Jeg har kysset små tær, tørket bort tårer.
Jeg har blitt spydd og tisset på.
Tilbrakt søvnløse netter for å få dem til å sove, men jeg ville ikke byttet for alt i verden!
Jeg har langt ifra noen modellkropp,men når jeg ser meg i speilet ser jeg en MAMMA, og det finnes ingen større ære eller velsignelse!
Stjel denne om du også er en STOLT MAMMA! ♥

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv  
Gammel 07-08-11, 18:14   #106
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Det finnes så mange fine statuser, emn jeg synes de blir ødelagt når de slutter med: Kopier denne, stjel denne osv.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Gammel 07-08-11, 19:32   #107
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.834
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Det er veldig mye mindre av de kvalme, kopistatusene nå, synes jeg. Min venneliste har modnes.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 07-08-11, 19:41   #108
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er veldig mye mindre av de kvalme, kopistatusene nå, synes jeg. Min venneliste har modnes.

Naturlig utvalg, kalles det.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 07-08-11, 20:03   #109
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Den siste jeg knegget over på statusoppdaterinene mine i dag, var ikke spesielt morsom eller teit eller noe som helst. Den var derimot skrevet på noe så kav inntrøndersk at det tok meg ca fem minutter å tyde hva det var kvinnfolket forsøkte si.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 08-08-11, 03:29   #110
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

To all champions of free speech who are stifled by the politically correct society: Rants about Muslims and immigrants are less original than you think. Complaints about being an oppressed minority is not very effective when in fact you are a very vocal and rather tedious group filling the media. So enough whining already. Please do basic factual research, run spell checks, and return with new and constructive arguments. Have a nice day.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 08-08-11, 11:07   #111
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Ulvefar - den likte jeg. Veldig godt. Men kopierer ikke.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 13:43   #112
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Religion är som en penis.
Det är okej att ha en och det är okej att vara stolt över den, men snälla, dra inte fram den ute bland folk och börja vifta omkring med den.
Och framför allt; försök inte trycka ner den i halsen eller köra upp den i röven på folk utan att fråga först.....

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 13:52   #113
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Seks sannheter i livet:
1. Du kan ikke stikke tungen ut av munnen og se opp i taket samtidig. Dette er FYSISK umulig på grunn av sener i nakken.
2. Alle idioter, etter å ha lest punkt 1, kommer til å prøve det!
3. Da oppdager de at punkt 1. er løgn.
4. Du ler nå fordi du er en idiot!
5. Du kommer snart til å dele dette med en annen idiot…..
6. Det finnes ennå et dumt smil på leppene. Jeg beklager dette her, men jeg er en idiot og jeg behøvde selskap.....hehe..

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 14:22   #114
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

minimee, eg trur du vinne konkurransa i å finne flest teite statusar på di venneliste. Sjeldent har eg ledd så godt!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 14:23   #115
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

To all champions of free speech who are stifled by the politically correct society: Rants about Muslims and immigrants are less original than you think. Complaints about being an oppressed minority is not very effective when in fact you are a very vocal and rather tedious group filling the media. So enough whining already. Please do basic factual research, run spell checks, and return with new and constructive arguments. Have a nice day.

"run spell checks".

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 14:38   #116
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av minimee, her.

Jeg har båret barn i magen.
Sovet med dem på brystet mitt.
Jeg har kysset små tær, tørket bort tårer.
Jeg har blitt spydd og tisset på.
Tilbrakt søvnløse netter for å få dem til å sove, men jeg ville ikke byttet for alt i verden!
Jeg har langt ifra noen modellkropp,men når jeg ser meg i speilet ser jeg en MAMMA, og det finnes ingen større ære eller velsignelse!
Stjel denne om du også er en STOLT MAMMA! ♥

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 16:09   #117
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Hvis du hadde investert kr. 10.000,- i Orkla for et år siden, ville du i dag hatt kr. 200,-. Hadde du investert det samme i Stepstone, ville du hatt kr. 140,-. Hvis du derimot hadde kjøpt pils for kr. 10.000,-, kunne du drukket et par pils om dagen og fått kr. 720,- i pant, omtrent 414 % høyere avkastning enn ved investering i Stepstone. Så, ikke ha så dårlig samvittighet for at du tar deg en fest i ny og ne.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 17:20   #118
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

haha jeg gjorde hele tungegreien etter punkt!
Minus å dele den.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 19:13   #119
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Religion är som en penis.
Det är okej att ha en och det är okej att vara stolt över den, men snälla, dra inte fram den ute bland folk och börja vifta omkring med den.
Och framför allt; försök inte trycka ner den i halsen eller köra upp den i röven på folk utan att fråga först.....

Den var neimen ikke dum.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 10-08-11, 19:37   #120
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Hvis du hadde investert kr. 10.000,- i Orkla for et år siden, ville du i dag hatt kr. 200,-. Hadde du investert det samme i Stepstone, ville du hatt kr. 140,-. Hvis du derimot hadde kjøpt pils for kr. 10.000,-, kunne du drukket et par pils om dagen og fått kr. 720,- i pant, omtrent 414 % høyere avkastning enn ved investering i Stepstone. Så, ikke ha så dårlig samvittighet for at du tar deg en fest i ny og ne.

Denne irriterte meg så mye at jeg sjekket aksjekursene og fant ut at 10.000 i orkla ville gitt et tap på nesten 2000 etter ett år, mens 10.000 i stepstone ville gitt nesten det dobbelte tilbake.

Men, som jeg skrev, det var ikke for å være pedantisk at jeg korrigerte dette..

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no