Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-18, 22:58   #21
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Vi var på snorkletur i nasjonalparken sør på øya og øyene rundt og det var magisk.

Åååhh! Kan nesten ikke tro at vi skal dit!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-18, 23:33   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Mest mulig strand og hav er mitt råd.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-18, 11:46   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Ja....men da forsvinner nesten hele den siste uka....? Det er så vanskeliiiig.

Da hadde det blitt to. Ville fått med meg et tempelbesøk og elvetur.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 11:59   #24
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Det er noen år siden jeg var der, men det er fint ved Long beach/Prae ae beach. Veldig fint å bade, ikke så langgrunt. Vi har bodd i bungalow her http://www.lantaresort.net Det er både et fint hotell og bungalower. Bungalovene ligger helt nede på stranden - vi trivdes kjempegodt der. Sist vi var der, bodde vi i i en beachfront villa - men jeg anbefaler alle typene bungalow - alle ligger rett ved stranden.

Å. Nå lengter jeg tilbake.

Vil bare takke for alle gode tips i denne tråden. Khob khun kaa! 💓🙏🏼🌺 Jeg kan besten ikke tro at vi er her i paradis, men det er vi. Koh Lanta, Long Beach. Fantastisk sted. Fineste ferien jeg har hatt noensinne. Så mye å se, så mange inntrykk bare av å kjøre Tuk-tuk hjem fra Lanta Mart. Vi leier et hus, fra HomeAway. (Send PM hvis du trenger tips! Bra sted!). Så mange utrolig vennlige mennesker. Drømme-massasje. Og varme og sol, palmer, blomster, lukter, fugler, sommerfugler i alle mulige farger. I morgen skal vi på snorkletur til øyene i sør, og drømmer om å se fisker i alle forskjellige farger. Føler jeg har våknet litt opp fra en vinterdvale. Takknemlig og anbefaler Koh Lanta til alle!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 12:47   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Åh, så herlig! Vi har også vært på snorkletur i sør - det var virkelig helt fantastisk.

Jeg vil tilbake.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 01:00   #26
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

I Bangkok er dette flott: https://www.pprincess.com

Litt sent ser jeg, men for andre...

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-18, 11:41   #27
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Å for en drøm. Vi har vært to juler på Koh lanta. Vi var på det skjønneste stedet på drn første stranda etter saladan på Lanta sea house. Rent og pent, fineste betjening og knallgode smoothies og mat. Der har de en skjønn liten hundetass som ikke har bakbein som de har satt noen hjul på som koser seg i skyggen. I enden av stranden er det ei norskamerikaner som driver en restaurant og har matkurs (knallgøy), og litt inne på øya så er det et dyreshelter som dere bør besøke om dere liker slike ting.
Anbefaler ikke nasjonalparken, den inneholder bare aggressive aper som tar alt du har...
Saladan og masse rar shopping, pruting og tuktuk turer... Åhh. Slangrshowet var skummelt... Ikke hopp ned i piten med slangene, ikke verd sjansen.. Selv om man får tilbud! Finn noen helt øde strender og litt snorkling. Jeg kjenner jeg må tilbake.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-19, 16:17   #28
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Vil bare takke for alle gode tips i denne tråden. Khob khun kaa! 💓🙏🏼🌺 Jeg kan besten ikke tro at vi er her i paradis, men det er vi. Koh Lanta, Long Beach. Fantastisk sted. Fineste ferien jeg har hatt noensinne. Så mye å se, så mange inntrykk bare av å kjøre Tuk-tuk hjem fra Lanta Mart. Vi leier et hus, fra HomeAway. (Send PM hvis du trenger tips! Bra sted!). Så mange utrolig vennlige mennesker. Drømme-massasje. Og varme og sol, palmer, blomster, lukter, fugler, sommerfugler i alle mulige farger. I morgen skal vi på snorkletur til øyene i sør, og drømmer om å se fisker i alle forskjellige farger. Føler jeg har våknet litt opp fra en vinterdvale. Takknemlig og anbefaler Koh Lanta til alle!

Vi vurderer Thailand neste jul, så jeg ønsker meg en detaljert reiseoppsummering.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-19, 17:50   #29
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vi vurderer Thailand neste jul, så jeg ønsker meg en detaljert reiseoppsummering.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 06:37   #30
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Jeg lager gjerne en reiseoppsummering av den fineste ferien vi har hatt noen sinne! Etter hvert. Kom akkurat hjem og er litt døgnvill.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-19, 14:13   #31
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Vi vurderer også Thailand neste jul, så hører gjerne om turen. Og hva dere betalte totalt, synes det er hinsides priser jeg får fram.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 11:39   #32
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.785
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Vi vurderer også Thailand neste jul, så hører gjerne om turen. Og hva dere betalte totalt, synes det er hinsides priser jeg får fram.

Vi betale 45 000 for flybillettene, 2 voksne og 2 barn. Direktefly Oslo-Bankok tur/retur, og innenriks Bankok- Krabi tur/retur.

Jeg har laget en liten reiseblogg her i FP-bloggen min, send en PM hvis du vil lese.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-19, 12:26   #33
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Thailand i juleferien. Hvor drar vi?

Vi har feiret jul i Thailand de siste to årene, helt nydelig! Begge gangene på Railay Beach på Krabi. To grunner til at vi drar dit: 1) fantastisk klippe/sportsklatring og 2) nydelige strender og flott natur. Ganske mye folk, men mindre i år enn i fjor, synes jeg.

Nå har også Norwegian satt opp direkterute fra Oslo til Krabi. Vi fikk ikke bestilt med den, men det sparer man MYE tid på ifht å dra via Bangkok.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no