Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

LOST - I Norge? (VG)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 16:06   #1
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

LOST - I Norge? (VG)

Ender serien i Norge?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133523

Jeg venter spent.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 16:09   #2
Mayasmum
Fullverdig medlem
 
Mayasmum sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
Innlegg: 84
Mayasmum er litt kul
Standard

Sv: LOST - I Norge?

det hadde jo bare vaert raabra da....

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 16:23   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: LOST - I Norge?

Det hadde vært noe om det skjedde.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 16:43   #4
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: LOST - I Norge?

Kommer den ikke på TV i Norge før etter jul???

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 17:13   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: LOST - I Norge?

Nei, det står så. Men det er visst noen som laster ned fra Amerika for harde livet nå for tiden.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 17:33   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: LOST - I Norge?

Ja, den kommer hit i januar.

Jeg gidder IKKE å laste ned denne, for de vil ta en 2 mndrs pause i USA snart, så da må vi vente i evigheter. Da venter jeg heller til pausen er slutt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:20   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: LOST - I Norge? (VG)

Jeg synes det er stas med onsdagskveldene. Det er LOST-dagen. hele opplegget blir ødelagt hvis jeg skal begynne å laste ned.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 19:54   #8
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: LOST - I Norge? (VG)

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg synes det er stas med onsdagskveldene. Det er LOST-dagen. hele opplegget blir ødelagt hvis jeg skal begynne å laste ned.

Sånn har jeg det også. Orker ikke å styre med nedlasting. Syns det har sin sjarm å se det på TV. Spiller jo ingen rolle om man ser det nå eller i januar.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:03   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: LOST - I Norge? (VG)

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg synes det er stas med onsdagskveldene. Det er LOST-dagen. hele opplegget blir ødelagt hvis jeg skal begynne å laste ned.

Jeg syns IKKE det er stas når jeg blir psykisk skadet av å vente en hel uke mellom hver episode, fordi det er så spennende at jeg tisser i buksa.

Så jeg venter noen måneder, til nesten alle er kommet ut, så laster jeg dem ned. Hater å være BUNDET til tven på spesielle dager, da vil jeg heller velge selv når jeg skal se noe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:22   #10
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: LOST - I Norge? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hater å være BUNDET til tven på spesielle dager, da vil jeg heller velge selv når jeg skal se noe.

Man er jo ikke BUNDET da, hvis det er en kveld man ikke får sett så finnes det metoder for å ta det opp.

Jeg liker at det går en uke mellom hver episode. Da rekker jeg ikke å bli lei, OG jeg har noe morsomt i vente, hver uke!

Men jeg må jo innrømme at jeg gleder meg til det begynner, og syns det er ergerlig at det ikke er før i januar. Heldigvis på har Prison Break begynt igjen nå.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:27   #11
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: LOST - I Norge? (VG)

Ikke før etter jul
Vil se Lost no !!!!!
Men gidder heller ikke laste ned da

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no