Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Fotball-VM i Qatar :sukk:

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-22, 13:08   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.604
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fotball-VM i Qatar :sukk:

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Nettopp. Ingen av de jeg kjenner som skulle finne på å ta en titt på en VM-kamp, synes det er stas at VM arrangeres i Qatar. Aldeles tvert imot så mener de at Quatar aldri burde fått tildelt VM i utgangspunktet. Det mener jeg selv også, men jeg er også såpass raus/lite politisk korrekt/frafallen at jeg likevel ikke dømmer disse nord og ned selv om de skulle se på fotball, det kan til og med hende at jeg selv ser en kamp.

En del av disse spillerne/lagene, eller ganske mange faktisk, har også stått opp, tatt til motmæle, demonstrert og kritisert, både mot undertrykking av homofile og andre brudd på menneskerettighetene, de har benyttet sin stilling til å sette fokus på viktige ting, og fortjener egentlig å bli sett og heiet på. Ved andre store mesterskap er det utøverne som har ødelagt konkurransene gjennom juks og doping, men slik er det ikke her. Det er tross alt ikke utøverne som har drept noen, det er det arrangørene som har gjort i forkant, med organisasjonens stilltiende aksept. Jeg er ganske sikker på at de aller fleste deltakerne ønsker at arrangementet foregikk et annet sted. Utøverne selv ønsker å bruke kapteinsbind med regnbueflagg, og jeg håper egentlig at noen går så langt at de trosser forbudet og tar det gule kortet, eller enda bedre, at dommeren nekter å gi det. Så kan den som fortsatt har glede av kampene fortsette å se på, mens den ene sponsoren etter den andre tar med seg pengesekken og trekker seg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no