Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

The Well

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-22, 20:31   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

The Well

Er det noen som har vært her og vil si litt om hvordan det er?
Sånn jeg har skjønt det så bader man/sitter i badstu naken, men har morgenkåpe ellers. Evt kan man kjøpe bikini der?
Er det noen behandlinger som er å an/av-befale?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-22, 06:03   #2
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Well

Jeg brukte badekåpe da jeg vandret mellom de ulike områdene, ellers er det netto i sauna/dampbad og for mange også i basseng, men her så man enkelte i badetøy. Netto i dusj (selvsagt). Jeg mener det er tillatt med badetøy også i sauna en dag i uken.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-22, 22:08   #3
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.613
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Well

Man kan bruke bikini/badedrakt i bassengene. I bastuene skal man ta av badetøyet. Man skal ikke bevege seg naken mellom bassenget og bastuene. Man får kjøpt bikini eller badedrakt der. Man må bruke det som man kjøper på the Well.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-22, 09:49   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Well

Sitter man der kliss naken med andre folk, eller har man håndkle rundt seg?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-22, 12:43   #5
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.613
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Well

Man må ha badekåpe på seg. Der er ikke lov å gå rundt naken. Der er kun i bastu man må være uten badetøy. I bassengene kan man velge.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-22, 16:57   #6
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: The Well

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Sitter man der kliss naken med andre folk, eller har man håndkle rundt seg?

Mange har håndkle rundt seg når man sitter i badstu. Noen er kliss nakne. Og noen (ytterst få) er kliss nakne og manspreader.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-22, 17:00   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Well

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Mange har håndkle rundt seg når man sitter i badstu. Noen er kliss nakne. Og noen (ytterst få) er kliss nakne og manspreader.

Seriøst. Jeg kommer ALDRI til å besøke det stedet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-22, 17:04   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Well

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Seriøst. Jeg kommer ALDRI til å besøke det stedet.

Ikke jeg heller. Jeg er nok heller ikke en de har lyst til å ha der, er nok for tjukk.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-22, 19:44   #9
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.978
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Well

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Seriøst. Jeg kommer ALDRI til å besøke det stedet.

Avkommet har fått klar beskjed. Det blir ikke noe igjen å arve om jeg får gavekort dit.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-22, 20:05   #10
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Well

Jeg elsker å være der. Lar bare være å se på de andre. Mannen min og jeg har med stort hell vært der på dagtid noen ganger. I steambadene ser man ikke så godt. I tillegg kan man droppe linser/briller. Da ser man enda dårligere.

Jeg har enda ikke truffet noen kjente der.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-22, 20:43   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.948
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Well

Jeg har ikke opplevd nysgjerrige blikk der overhodet og det er mennesker i alle fasonger der. Avslappet atmosfære vil jeg absolutt si. Men jeg tror at det er et sted man liksom ikke kan helt forestille seg før man har vært der. Slik følte jeg det var i hvert fall. Snakket med mange som hadde vært der, men måtte liksom oppleve der selv.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-22, 21:10   #12
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: The Well

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Ikke jeg heller. Jeg er nok heller ikke en de har lyst til å ha der, er nok for tjukk.

Nå vet ikke jeg hvor tjukk du er, men jeg er rett så stor og det er alle slags kropper der. Jeg opplever at atmosfæren er fin. Det tok meg 5 min p venne meg til nakenheten første gang jeg var der, så er det helt naturlig. Jeg opplever virkelig ikke at det er et sted for å se og bli sett. Og de ytterst få som ønsker å vise seg frem er det bare å ikke vie særlig med oppmerksomhet.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-22, 23:43   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Well

Jeg har vært der to ganger, og første gangen var det ok men den siste gangen som var kveld i helg opplevde jeg både i bassenget og i en av dusjene å gå rett opp i par som … ja, hadde seg. Og det likte jeg svært dårlig.
Jeg liker Farris bedre, der har jeg ikke hatt noen sånne erfaringer. Men (noen få) manspreadere har man begge plasser da, men man blir jo fort vant til det og til å være avkledd selv også, og jeg har også opplevd at det generelt er grei atmosfære. (bortsett fra de parene da, som ødela mye)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-22, 08:34   #14
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.978
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Well

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Avkommet har fått klar beskjed. Det blir ikke noe igjen å arve om jeg får gavekort dit.

Bare for å presisere, luft direkte på fuktige bryst er blitt lett ubehagelig. Og jeg foretrekker alltid, alltid saltvann i hav og fjorder. Dessuten ligger stedet i skogen jeg løp og lekte som unge og tenåring. Så jeg er sur for blåbæra som ikke er der mer.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-22, 08:55   #15
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.810
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Well

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg har ikke opplevd nysgjerrige blikk der overhodet og det er mennesker i alle fasonger der. Avslappet atmosfære vil jeg absolutt si. Men jeg tror at det er et sted man liksom ikke kan helt forestille seg før man har vært der. Slik følte jeg det var i hvert fall. Snakket med mange som hadde vært der, men måtte liksom oppleve der selv.

Slik var det litt for vår del også. Man har gjerne et litt skjeivt bilde av hvordan det er der. (Ihvertfall hadde meg og mannen det) Men det opplevdes helt naturlig at noen badet naken og andre ikke. Det var personer i alle forskjellige fasonger der.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har vært der to ganger, og første gangen var det ok men den siste gangen som var kveld i helg opplevde jeg både i bassenget og i en av dusjene å gå rett opp i par som … ja, hadde seg. Og det likte jeg svært dårlig.


Vi opplevde heldigvis ikke noe sånt.

Oppsummert fra helgen vår;
SPA området er utrolig bra. Det er mange bassenger, badstuer, dampbad, boblebad - noe for enhver smak. (Om man liker sånt selvsagt) Det var veldig fint at alle rom på SPAet var merket om man kan ha på badetøy eller ikke.
Jeg syns mat og drikke var litt overpriset, og ikke noen stor høydare på kvaliteten.
Vi sammenlignet med Son SPA, som vi følte har litt mer full pakke; både SPA og fantastisk nydelig mat. - Og et bedre utvalg på drikkevarefronten. Og en fantastisk plassering nede ved sjøen. Men Son kan ikke måle seg med mulighetene i SPAet til The Well. (Og på Son er det heller ikke mulighet for å være naken)

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no