Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Taste nummer mens man prater. Touchtelefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-10, 14:51   #1
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Taste nummer mens man prater. Touchtelefon

Jeg har en SE Satio telefon, som bare har touch-skjerm og ingen taster. Nå føler jeg meg skikkelig teit, for jeg fatter ikke hvordan jeg skal få tastet et tall mens jeg har en samtale. Som "tast 1" for ditt og datt når man møter en telefonsvarer i andre enden. Jeg får jo fram tallene på skjermen, men hvis jeg tastet 1 og deretter det grønne røret, så skjer det ingenting.



Noen som vet hvordan man gjør dette?

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 14:58   #2
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Taste nummer mens man prater. Touchtelefon.

Fant ut av det

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 16:16   #3
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Taste nummer mens man prater. Touchtelefon.

Hvordan? Jeg har og den telefonen og finner ikke ut av det.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 16:19   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Taste nummer mens man prater. Touchtelefon.

Jeg har ikke den telefonen, men jeg kan ikke ringe kontofonen fordi jeg ikke får til å taste kontonummeret og passord.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 16:25   #5
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Taste nummer mens man prater. Touchtelefon.

Har omnia HD jeg da, men når jeg ringer kontofonen har jeg et valg nede på skjermen som heter opprigning. da kommer tallene frem

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 16:29   #6
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Taste nummer mens man prater. Touchtelefon.

Tastet "oppringing" og fikk opp tallene. Så tastet jeg "1" og bare ventet litt, så kom jeg videre i menyen (ringte Norwegian). Jeg tastet ikke på det grønne røret eller noe annet, - altså bare tallet. FUnket ikke første gangen, men så gikk det plutselig

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 09:41   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Taste nummer mens man prater. Touchtelefon.

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg har ikke den telefonen, men jeg kan ikke ringe kontofonen fordi jeg ikke får til å taste kontonummeret og passord.

Når du er i samtalen, gå på Velg nede i venstre hjørne.
Bla litt ned og velg startskjerm.
Når du får opp startskjermen kan du bare trykke på tastaturet nede på linjen.
Går så fint atte. Både med handsfree og uten.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no