Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tredemølle hjemme

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-16, 20:31   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tredemølle hjemme

Dere som har tredemølle hjemme... Bruker dere den?

Jeg vurderer seriøst å kjøpe meg en, og har selvfølgelig masse gode intensjoner, men frykter at jeg ramler av lasset. Satser på at det er mange solskinnshistorier blandt de flinke folka her inne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 20:56   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Jeg bruker den ikke så ofte.

Mannen min bruker dine hver eneste dag kl 6 på hverdager og litt senere i helgene. Sist år løp han 370 ganger. MRN han "må" gjøre det. Gjør han ikke det så får han mer vondt i ryggen så det er motivasjonen hans. Nå er han "avhengig" av å løpe, både for å lindre smertene og for endorfinene.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 21:06   #3
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Ville heller hatt en spinningsykkel. Da er det bare å sette på en film og tråkke ivei.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 21:50   #4
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Mannen bruker. Men blir fort slitt og deler streiker, løpeplaten knekker. På langt nær så robuste som på senter (vi har ikke billigste variant).

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 21:56   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Jeg har. Venter egentlig bare på at bluen skal komme pg kjøpe den. Det er ganske gørr med tredemølle i forhold til utendørs.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 22:38   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg har. Venter egentlig bare på at bluen skal komme pg kjøpe den. Det er ganske gørr med tredemølle i forhold til utendørs.

He-he, hadde jeg hatt plass, skulle jeg sannelig gjort det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 22:00   #7
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Vi kjøpte meg tredemøtte på høsten i 2007. Den har vært brukt ganske mye, og fortsatt bruker jeg den en til to ganger i uka. Vi skiftet båndet for noen år siden og dessuten strammer jeg den opp av og til, utover det har den vært så fin så.

Nå må det nevnes at vi har eget trimtørkerom i kjelleren, med matte, step, vekter og multiapparat i tillegg til tredemølla. Og jeg ønsker meg spinningsykkel også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 22:16   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Jeg hadde spinningsykkel og likte ikke det. Gå er mye greiere! Mer lavterskel osv.

Planen er å se TV-serier og gå. Det skal liksom bli slankemaskinen min. Den jeg kjøper ligger på 11 000 kr ordinært.

Godt å høre at det er folk som FAKTISK bruker greiene sine. Mannen din Pelen, er jo rene Duracellkaninen!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 22:20   #9
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Det er egentlig planen min også, må få opp en TV.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 22:34   #10
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Vi har tredemølle og den er periodevis mye i bruk. Sykkel=tørkestativ tredemølle=treningsapparat.

Vår er kjøpt på obs og har verken kranglet eller bukket under av min elefantkropp trampende over seg, så vil nå si at den har gjort og gjør jobben sin. (Jeg derimot, jeg gjør ikke jobben min med å holde formen i gang.)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 22:35   #11
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

For meg fungerer det bedre med podcast enn TV når jeg er på mølla.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 09:49   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Vi har hatt to (en her og rn i USA) og de har aldri blitt ødelagte. Vi har kjøpt av typen som finnes på treningssenter. Et sted ute i Bærum, du kan få navn om du er i teressert.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 22:42   #13
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Vi har, mannen og eldstepoden bruker den mye. De har skjerm hengende på veggen forran mølla som de kobler macen til og ser serier på den. Jeg og lillebror bruker den innimellom til å springe intervaller.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 22:46   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Vi har tredemølle, eller trenemølle, som junior sier. Den tar mye plass, gitt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 23:09   #15
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Jeg har, og har hatt den i en del år nå. Om vinteren brukes den av meg flere ganger i uka. Mannen min bruker den av og til. Jeg har iPad-en på den og ser på TV-serier mens jeg trener. Jeg har også TV i nærheten.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 23:29   #16
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Henger her for å høre, har nemlig en begredelig ellipsetrener jeg vurderer å bytte ut med en tredemølle.

Jeg så sesong 1 av Downtown Abbey liggende henslengt i sofaen. Sesong 2 og 3 ble tilbrakt pustende og pesende på ellipsetreneren, og jeg kan sverge på at episodene var myyye lenger i sesong 2 og 3, enn i 1.

Nå er skulderen ødelagt, og jeg klarer ikke å bruke den. Tenker derfor at tredemølle kan være et greit alternativ.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-16, 23:43   #17
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Har tredemølle, bruker den mye. Dvs brukte før mitt jumpers knee nå har satt en stopper for det siden mars. Men før det har den vært i bruk ca 3 ganger i uka i mange år.

Har hatt sykkelrulle, spinningssykkel, ellipsemaskin og romaskin. Alt annet enn tredemølle har blitt stående ubrukt.

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 00:07   #18
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Har hatt sykkelrulle, spinningssykkel, ellipsemaskin og romaskin. Alt annet enn tredemølle har blitt stående ubrukt.

Musikk i mine ører!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 09:34   #19
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Jeg har ellipsemaskin, den er plassert i stua foran tven (til min manns store fortvilelse ) og den brukes 5 av 7 dager hver uke. Jeg liker ikke jogging, så jeg har ikke hatt tredemølle, men har den siste tiden flere ganger tenkt at når bare garasjen kommer opp, så vil jeg ha mer treningsutstyr. For meg fungerer slik hjemmetrening.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-16, 09:43   #20
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Har tredemølle (og ellipsemaskin, sykkel og multigym..), den brukes sjelden. Men jeg har stadig gode intensjoner. Skal ta en runde i kveld.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no