Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

To wolf or not to wolf

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-17, 15:43   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To wolf or not to wolf

Ulveopprør utenfor stortinget, og alle som er i mot å skyte ulv blir betegnet som kaffelattedrikkende byfolk uten peil, i ekte Palin-Trump-ånd. Hvorfor skaper ulven så voldsomt engasjement, på begge sider? Er det symbolpolitikk, eller har begge sidene noe fornuftig å komme med?

Jeg er jo en kaffelattedrikkende bydame som er for ulv, men jeg kan også innrømme at jeg ikke har satt meg kjempegodt inn i saken i det siste.

Er det sånn nå at det er så mye ulv at det faktisk er et reelt problem, eller er det andre ting som dreper flere barn, sauer og gamle mennesker på bygda enn ulven? Argumentet om at vi ikke vet bedre siden vi ikke har ulv i nordmarka har jeg falt bort, uten at motstanden mot ulvejakt har gjort det.

Hvordan kan vi forvalte en god rovdyrspolitikk, samtidig som vi legger til rette for å beholde dyrehold og kulturlandskap?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no