Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gleder du deg til i 2017?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-16, 17:20   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg har det som Maverick. Ikke noe spesielt på programmet, men sånn generelt positiv til hva som kommer. Vi snakker om en litt annen type sommerferie enn vi har pleid å ha, så det kan jo bli gøy. Jeg tror jeg får et tøft år jobbmessig, så da kan jeg vel kanskje glede meg til hvor mye klokere jeg kommer til å bli.

Hah. Det var jo også en motivasjon, ja. Den kopierer jeg!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 17:39   #42
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til reisen til Tallinn med ei god venninne og familieturen til Italia.

Ellers gleder jeg meg til de små hverdagsøyeblikkene som kommer og som er lett å overse, men som bør samles på.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 17:56   #43
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til, etter at hele familien fikk et spark bak etter mannens kreft-diagnose, at vi skal starte et "nytt" og friskere/sunnere liv. Gleder meg også til at jeg skal til Island for første gang i mitt liv.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 20:28   #44
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Familien har hatt et tøft år, men det har bedret seg på slutten av året, så jeg ser frem til et mye bedre 2017. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for at det blir bedre.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 20:35   #45
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til alt!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 01:43   #46
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg velger å tro at 2017 blir bedre enn 2016. Jeg har lite konkret jeg gleder meg til, men ser frem til lys på mange måter.

Eller jo. Skal på tur med mannen i april. Det gleder jeg meg til.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012

Sist redigert av Katta : 01-01-17 kl 16:41.
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 02:10   #47
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg ikke til noe, faktisk. Jeg har mistet evnen til å glede meg, tror jeg. Må gjøre noe med det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 03:00   #48
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg gleder meg ikke til noe, faktisk. Jeg har mistet evnen til å glede meg, tror jeg. Må gjøre noe med det.

Du och jag.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 10:35   #49
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Gleder meg til mange gode, positive relasjoner med familie, venner og kanskje nye bekjentskap.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 11:15   #50
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Gleder meg til at jeg kan få litt mer tid til egentid nå siden begge gutta endrer sport og kommer seg på trening på egen måte sånn at jeg kan ta bilen og kjøre mer ut til venninner på kveldene. Har vært så låst etter 2013 når jeg byttet jobb og vi kuttet ut bil2 så den måtte være tilgjengelig for kjøring til kamper.
Ikke rare greiene men ille nok for meg som har hatt egen bil siden jeg var 18.

Jeg gleder meg til sommerferien, om den blir som jeg håper. Vi skal kjøre over Alpene mot nord-Italia/nord Kroatia. Håper mannen er enig, det er han som får lov til å kjøre. Har ikke snakket sånn kjempemye om det enda men alle vet at det er planen og siden jeg er reiseleder så blir det nok sånn.
Og så gleder jeg meg til at blomstene spirer her. Liker sånt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 11:21   #51
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg har knapt nok planer for 2017, jeg! Gleder meg til studier, nye arbeidsoppgaver på jobb, tur til Oslo med mannen.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 11:33   #52
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til reiser med Plutten (Italia i vinterferien, Skottland i sommerferien). Jeg gleder meg til det blir vår og sommer igjen. Jeg grugleder meg til å reise til London i fem dager med nitten 18-åringer nå i januar...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 11:46   #53
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til jentetur til Oslo med 9-åringen min!

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 12:46   #54
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til å komme igang med livet igjen etter et 2016 fylt med cellegift, stråling, vektøkning og tårer.

Jeg gleder (og gruer) meg først til å reise på Montebello-senteret i januar. Lær og leve med kreft.

Jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen og alle de utfordringene det medfører.

Jeg gleder meg til 3 uker i Thailand i sommer. Og til at hytta skal endelig bli ferdig. 2017.... jeg har ventet og gledet meg så veldig - endelig er vi i gang!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 13:16   #55
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til liljekonvallen kommer.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 13:30   #56
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg faktisk til hver eneste dag, jeg. Livet er rett og slett en fest for tiden. Håper det varer lenge!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 13:37   #57
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg gleder meg til å komme igang med livet igjen etter et 2016 fylt med cellegift, stråling, vektøkning og tårer.

Jeg gleder (og gruer) meg først til å reise på Montebello-senteret i januar. Lær og leve med kreft.

Jeg gleder meg til å begynne å jobbe igjen og alle de utfordringene det medfører.

Jeg gleder meg til 3 uker i Thailand i sommer. Og til at hytta skal endelig bli ferdig. 2017.... jeg har ventet og gledet meg så veldig - endelig er vi i gang!


Pappa (og mamma som pårørende) hadde god nytte av Montebello. Så det tror jeg (håper jeg!) mest blir en bra opplevelse for deg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 13:43   #58
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Pappa (og mamma som pårørende) hadde god nytte av Montebello. Så det tror jeg (håper jeg!) mest blir en bra opplevelse for deg.

Det hadde mine foreldre også. Det er et opphold de ser tilbake på med glede.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 13:57   #59
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg gleder meg ikke til noe, faktisk. Jeg har mistet evnen til å glede meg, tror jeg. Må gjøre noe med det.

Det tenkte jeg også, men så kom jeg på at jeg har en flytur med julebord om noen uker. Det gleder jeg meg til. Treffe mange fine folk, bl.a. deg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 16:17   #60
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Da vi fikk Ullungen var hun 23 måneder gammel, og jeg husker at mange her inne skrev at en toåring er det aller beste man kan ha. Lillebror var bare fire måneder da han kom, og hele tiden med ham har vært så deilig. Men nå er han 23 måneder, og det slår meg at to år en en helt, helt fantastisk alder. Det skjer så mye, og han er så morsom å være sammen med! Og språket kommer for fullt, veldig spennende å følge med på. Han skal ikke i bhg før til høsten, så jeg gleder meg til å fortsette å være masse sammen med ham.

Jeg gleder meg også til vi skal være en hel måned i sommerhus i Danmark til sommeren, det blir skjønt. Det er vår aller beste måte å feriere på. Og når vi kommer hjem fra sommerferie skal vi flytte til ny leilighet mye mer sentralt i Oslo. Gleder meg veldig til det, samtidig som det blir trist og vemodig å forlate gode naboer her vi bor nå.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no