Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gleder du deg til i 2017?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-17, 16:32   #61
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg har ikke så mange bestemte begivenheter i tankene, men jeg gleder meg til å se hvilke fine, rare, morsomme og gode ting ungene mine finner på i året som kommer. De holder på å bli så store begge to, og eldste er snart skolebarn! Og så gleder jeg meg til fine stunder med mannen min, både vi to aleine og med jentene. Vi fikk vite noe i dag som gjør at jeg blir enda mer bevisst hvor heldig jeg er som har dem.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 18:57   #62
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Eg gler meg til at kjæresten skal ha friår etter at jobben hans blir lagt ned 1.mars. Eg gler meg til å konfirmere storebror, til å feire gullbryllup for mamma og pappa, til å feire Nessie 40 og søstera mi 50.

Og så gler eg meg til helgane

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 19:00   #63
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg gler meg til at kjæresten skal ha friår etter at jobben hans blir lagt ned 1.mars. Eg gler meg til å konfirmere storebror, til å feire gullbryllup for mamma og pappa, til å feire Nessie 40 og søstera mi 50.

Og så gler eg meg til helgane

Mye festivas!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 20:22   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Gleder meg først og fremst til sommerferien, vi har fine planer i år (også).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 20:35   #65
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Akkurat nå gleder jeg meg til vi er friske, går inn i 4 uka med sykdom. ( heldigvis ikke alvorlig).

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 20:46   #66
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg burde glede meg til to uker i USA, til at våren kommer og hagen min våkner til liv, at jeg endelig skal få adekvat behandling og til lange sommerkvelder på terrassen, men jeg klarer ikke. Og så får jeg dårlig samvittighet for enda en ting jeg burde gjøre, og så blir det enda verre.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:03   #67
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.453
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til å ta instruktørkurs i noe treningsgreier i januar, feire en 40-årsdag samme mnd., antagelig en tur til England i april, og så Marbella med venninner i mai (vi har så langt bare kjøpt billett en vei...). Deretter er det jo mange fridager før sommerferie da jeg blir påspandert ferie av mine foreldre som tar med seg meg og mine små, min bror og hans familie til middelhavet i en uke! Luksus!!!
Håper også at 2017 må bli bedre hva gjelder internasjonale eventer som må få bedre utfall enn det som skjedde i 2016. Grugleder meg til valget, men det må bli bedre enn idag. Brungrumset må få konsekvenser for regjeringspartiene....

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-17, 21:28   #68
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg er ganske enkel sånn, jeg gleder meg til det aller meste. Til jobb (mon tro hva jeg skal bli når jeg blir stor? kanskje jeg får vite det i 2017!), til å være sammen med mann og unger og bygge videre på den felles referansebasen (bøker! filmer! serier! reising! musikk – vi skal få oss piano!) og til å finne på morsomme ting med venner (vin! teater! film! middager! skravlings!).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 01:38   #69
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til lysere og varmere dager. Jeg gleder meg til jeg kommer i bedre form og kan passe mine gamle bukser igjen. Jeg gleder meg til sommer, sol, båt og bading. Jeg gleder meg til Volbeat-konsert i Køben i august. Jeg gleder meg til å få litt mer orden i hus og heim når vi blir ferdig med oppussing.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 05:29   #70
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til mange nye skogsturer med ungene og til at ettermiddagene blir lengre sånn at vi kan ta middagen ute i skogen.

Jeg gleder meg til nye turer og toppturer med to venniner på fridagene vårs.

Jeg gleder meg til turorienteringen er igang, for mellomste elsker det og gleden han uttrykker når han finner postene er fantastisk <3

Jeg gleder meg til spillekvelder, foreningskvelder, selskaper og familiesammenkomster.

Jeg gleder meg til fotballkamper og fotballturnerninger.

Så det er mye hverdagsopplevelser jeg gleder meg til.

Men jeg gleder meg og til;
*Oslo-tur med mor og søster i februar.
*Foreldreuke i Spania i April. (meg og mine søsken får tur ned til vårs foreldre i huset i Spania i julegave hvert år, fin tradisjon)
*Foreningstur til Barcelona i mai
*Firmatur med mannens jobb til Toscana i juni.
*Tre uker i Spania i Juli.
*Tur til Spania bare meg og minsten i aug/sep.
*Hytteturer til familiehyttene ved sjøen.


Det er mye og glede seg til og jeg håper 2017 blir et godt år.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 07:40   #71
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg ikke egentlig noen store ting som jeg vet om at skal skje i 2017. Men det er ikke så farlig, jeg trives nemlig veldig godt med hverdagene og alt vi fyller dem med. Jeg gleder meg til god mat, strikketøy i sofaen, slalåmturer i Tryvann, være fotballmamma på sidelinja, ferie til Kreta, spennende jobb, koselige unger som gror opp til det som ser ut som riktig fornuftige vesener, en ektemann som er min aller beste venn og kjæreste. Hva mer kan man egentlig ønske seg?

2016 startet skikkelig bedritent, men så tok det seg fint opp ettersom tiden gikk. 2017 starter på topp. Betyr det at det bare kan gå nedover. Jeg velger å ikke tro det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 07:49   #72
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg ser frem til lysere tider og turer med hunden min. Det og yoga er meditasjon for meg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 08:30   #73
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.393
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg ser fram til NM janitsjar i Trondheim i månedskiftet mars/april, til påske og kanskje jeg får til et par dager helt alene hjemme i løpet av 2017.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 08:45   #74
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.357
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg får visst heller ikke helt til å glede meg til noe for tiden. Alt virker litt stress og ork, selv om det kommer fine ting utover som burde kunne utløse litt gledesegtil-godfølelse. Gi meg litt mer dagslys, så kanskje ting lysner litt i hodet mitt også.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 09:49   #75
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det tenkte jeg også, men så kom jeg på at jeg har en flytur med julebord om noen uker. Det gleder jeg meg til. Treffe mange fine folk, bl.a. deg.

Ja, jeg vet jo at det blir bra. Ellers hadde jeg jo ikke dratt. Men jeg klarer bare ikke å glede meg i forkant, så alt jeg planlegger, planlegges litt uentusiastisk. Heldigvis vet jeg at ting blir bra når de først skjer. Hadde jeg ikke skjønt det, hadde jeg ikke planlagt noe og bare blitt sittende i sofaen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-17, 10:07   #76
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Jeg gleder meg til at det skal bli et ganske ordinært år. I fjor sommer flyttet vi inn i ny leilighet, men etter å ha pusset opp og solgt vår gamle, brukt alle helgene på visninger og ha venner fra utlandet på besøk i sommerferien var vi ganske utkjørte etterpå. Vi gjorde derfor bare det aller mest nødvendige i leiligheten, og bestemte oss for å vente med resten til våren.

Så i år skal vi ikke til utlandet i ferien, vi skal pusse opp og være på hytta. Jeg gleder meg til å få orden på verandaen, få tapet i gangen og malt stua. Hengt opp bilder igjen. Funnet ut om peisen skal være klassisk hvit eller rett og slett males i en annen farge. Trekke om spisestua.

Nyttårsforsettet er mer kvalitetstid med kiden før han blir helt tenåring.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 22:42   #77
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Til å bli tante for første gang og det til to barn! 😃 Og så gleder jeg meg til å ligge i den deilige sofaen vår på verandaen, og til å ha 8 ukers ferie med barna!! Vi skal bare være hjemme og på hytta. Men jeg elsker friheten og å slippe logistikken.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-17, 22:45   #78
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i 2017?

Gleder meg til Tokyotur med mannen min om noen få uker. Konfirmasjonen til mellombror i mai.
Gleder meg også til enda en sommer med en kropp som nå endelig er på mitt lag og med mange,lange løpeturer sammen med mannen.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no