Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Fine/stilige sneakers, tips?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-12, 17:58   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine/stilige sneakers, tips?

Trenger nye fine/stilige/kule og gode sneakers/fritidssko til hverdagsbruk. Må ha god såle. Noen med tips om merke og modell?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 18:05   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Fine/stilige sneakers, tips?

Jeg synes Nike Cortez er gode. Finnes i mange forskjellige farger, selvsagt.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 18:06   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine/stilige sneakers, tips?

Hva med Reebok Realflex? Disse venter jeg på. De finnes i mer freshe farger også, som bla rosa og en veldig fin, blå farge. Dette er en teknisk sko som egner seg godt til løping, men er også aldeles supre som fritidssko.

Vedlagte bilder
Filtype: png Reebok_sort.png (58,1 KB, 168 visninger)
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 18:10   #4
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine/stilige sneakers, tips?



De nike-skoene var kjempefine! Noen som har tips til utenlandske nettsider hvor man kan kjøpe sko? Det er vel grei kronekurs nå...

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 18:13   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fine/stilige sneakers, tips?

http://www.springcourt.fr/?page_id=11
Spring court har mye fint, men det er ikke typiske sneakers, da. Dette er vel vinterkolleksjonen, tror jeg. Jeg har et par hvite derfra, kjempegode.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 18:17   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine/stilige sneakers, tips?

Hvem selger Reebook sin? kan kanskje vurderes, den var litt sånn mellomting, og ikke så "sporty" sin Nike sin?

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 18:21   #7
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fine/stilige sneakers, tips?

Eg har kjøpt sko hos www.surfdome.co.uk - det gjekk fint det. Men eg veit ikkje om dei har slike sko da, har ikkje sjekka. Eg kjøpte mine Campers der

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 18:22   #8
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Fine/stilige sneakers, tips?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.



De nike-skoene var kjempefine! Noen som har tips til utenlandske nettsider hvor man kan kjøpe sko? Det er vel grei kronekurs nå...

Her er de lilla, i alle fall:
http://www.ebay.com/itm/Womens-Nike-...item231a69198c

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 18:51   #9
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fine/stilige sneakers, tips?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Hvem selger Reebook sin? kan kanskje vurderes, den var litt sånn mellomting, og ikke så "sporty" sin Nike sin?

Dna. Du finner trolig lignende modell, evnt andre farger hos Eurosko også. De koster 999,-.

Jeg er ingen sneakerperson selv for tiden, men gleder meg veldig til jeg får disse for de har en vanvittig god såle.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 22:11   #10
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fine/stilige sneakers, tips?

Jeg har sverget til NIKE Shox Rivalry i flere år og har hatt 3-4 par. De er ikke så store som vanlige NIKE Shox. Her er et design, men de finnes i flere design rundt omkring:

http://www.brandos.no/nike/wmns-nike...5-bmtpw/a12808

Men hjelp, nå fikk jeg virkelig lyst på et par Nike Cortez i lilla!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:36   #11
leile
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 20
leile har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fine/stilige sneakers, tips?

Jeg postet nettopp angående et par New Balance-sko som jeg har gått til innkjøp av (modell 301). Ellers er jeg en veldig stor fan av adidas GAZELLE. Verdt pengene!

leile er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no