Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Nybegynnerhund?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-14, 12:34   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Hundejordet på Ekeberg? Hvor er det?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 12:45   #22
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

http://www.bymiljoetaten.oslo.kommun...ader_for_hund/

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 12:51   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Aha! Takk!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 12:55   #24
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Puddel.

Hvem kan si nei til det her.


Sist redigert av Morella : 16-08-22 kl 16:11.
Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 14:08   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Takk for prikken, pøbelsara men det der er ikke min hund altså.
Men han er minst like søt, for han er gråsvart.
Min digger å bli dullet og kost og børstet. Jeg kan bære han som en baby, på ryggen og han legger hodet rolig inntil meg. Elskebassen min.

Samtidlig er han veldig sosialisert og løper sammen med store, store hunder på hundejordet på Ekeberg.
Flere eiere av store hunder sier at han er uvanlig fordi han er en tøffing der de løper sammen og han er ikke gneldrete. Er litt stolt av oppdragelsen hans, jeg for det er jeg som styrer mest med han.

Her er et bilde av min voff, fra i høst.

Nå får jeg ikke prikket deg igjen, men han er jo supersupersøt, da!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 14:09   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hundejordet på Ekeberg? Hvor er det?

kan vi ikke ha FP-hundetreff?

Skal vi? Skal vi? Skal vi?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 14:35   #27
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

kan vi ikke ha FP-hundetreff?

Skal vi? Skal vi? Skal vi?

Ja!!! Min hund trenger å øve seg med andre store hunder etter at han ble ristet av en border collie (som senere ble avlivet ettersom han gikk på to voksne).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 16:09   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Kanskje jeg også kommer.... kanskje.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 16:15   #29
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Jack er vel større enn deres tre til sammen, jeg synes det er litt skummelt når han leker med små. Plutselig flyr de avgårde når han "lekedasker".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 16:18   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jack er vel større enn deres tre til sammen, jeg synes det er litt skummelt når han leker med små. Plutselig flyr de avgårde når han "lekedasker".

Min har en bokserkompis og er vant til sånn oppførsel. Hun bråsnur og forsvinner mellom bena på ham før han får dasket. Også pleier hun å stå på to ben og nusse kompisen i munnviken.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 17:29   #31
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Vi har en Bolonka, straks 6 mnd. Hun har et nydelig lynne, helt herlig på alle måter, (litt for forsiktig med andre hunder), hun røyter ikke og er vesla sin beste venn. Det er en del jobb med valp, men aller mest glede.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (274,7 KB, 19 visninger)
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 17:44   #32
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Ja det er veldig kos å ha hund, men det svinger veldig. Det er nedturer også. Som akkurat nå når min på 18 mnd er blind, døv, sta, vimsete, klønete, usikker m.m. Men vanligvis er hun rolig, lydig, snill, glad, beste vovsen på jord! Hadde jeg ikke "likt" hunder hadde jeg hatt en voldsom tvil innimellom og det er ikke en kjekk følelse.

Det er vel også hovedgrunnen til at man finner veldig mange rett før 2år gamle hunder på finn under gies bort.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 18:09   #33
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Vi blir gjerne med på hundetreff på Ekeberg.
Min kan være hare og så kan deres hunder løpe etter.

Har en liten en også, men han vil mest sannsynlig bare henge i bena mine.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 18:21   #34
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Er deres hunder så pent oppdratt at jeg tørr ta med meg min lille minihopp som ikke er så tøff? Ellers kan jo jeg komme uten henne bare for å skravle.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 18:40   #35
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Jeg kan ta med en valp på 4 mnd som ikke er tøff, og så kan den og minihopp få være litt for seg selv?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 18:47   #36
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ja for du må stå opp en halv time før du egentlig må for å gå tur med voffen før jobben. Nå har det jo blitt en vane for meg da men det føles ikke noe greit at det alltid er JEG som må det. Og gjør jeg det ikke så er det ingen andre som føler seg forpliktet til å gå tur. Blæh.

Næsj da! Vi står IKKE opp tidligere for å gå tur, hunden vår får rett og slett ingen tur om morgenen. Den blir luftet i løpestreng en halvtimes tid, og deretter er den hjemme mens vi er på skole/jobb. Turene tar vi på ettermiddag og kveld. Minste tar en kjapp tur når hun kommer hjem fra skolen ca 14, og så tar vi en halvtime/times tur på hvelden.


Sist redigert av 007 : 03-04-14 kl 19:13.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 19:00   #37
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har en bichon havanais - super hund, lett å ha med å gjøre, røyter ikke, men må ha pelsstell hvis den skal være langhåret.


Vi har ogsaa bichon havanais, og det er virkelig en herlig hundetype. Jeg var akkurat saann som HI - ville ikke ha hund egentlig men mann og sönn ville, og naa er jeg frelst. Hun er veldig glad i familien sin, leker, lett aa oppdra, kjempesöt og alltid blid. Selvsagt er det arbeid, saerlig med valp, men gleden det gir er mye större enn jeg hadde trodd. Litt pelsstell, men ikke mye. Vaar er ca. saa langhaaret som dette: Den passer bra i leilighet og i byen hvis dere bor som oss. Ift. turer, kan den gaa langt, men man maa ikke hvis man ikke vil.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 19:01   #38
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg kan ta med en valp på 4 mnd som ikke er tøff, og så kan den og minihopp få være litt for seg selv?

Høres veldig bra ut!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 20:52   #39
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Min er egentlig ganske tøff, men etter brysk juling fra stor hund så ble han i stedet bjeffende selv, egentlig så ble han bare skremt. Han er egentlig veldig sosial.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-14, 20:53   #40
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.405
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nybegynnerhund?

Hva med førstkommende søndag kl 15 (bare en tid kastet ut) på Ekeberg?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no