Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Låst mobil

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-21, 19:48   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Låst mobil

På jobben driver vi med arvetelefoner. Den jeg fikk synger nå på siste verset og jeg fant en nyere i en skuff på plassen min.
Antagelig forgjengeren min sin. Men den er låst til en Google konto som gjør at jeg ikke får tatt den i bruk. Og det er null sjans i havet for å få tak i antatt person.
Kan den nullstilles på et vis?
Den er altså blitt gjenopprettet til fabrikkinstilling, men siden det er gjort ureglementert som telefonen sier, så trenger den bekreftelse på Google kontoen som var brukt på telefonen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 11:10   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Låst mobil

Har fått hjelp til å nullstille uten apple-konto hos Telenor, men det kostet litt (typ 200-300). Antar arbeidsgiveren din har/ kan få hjelp av et IKT-firma. Min arbeidsgiver har ihvertfall et firma som gjør reparasjoner osv. , vet ikke om slike firmaer har slike tilganger som telefonleverandørene.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-21, 11:29   #3
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Låst mobil

Det er sikkert ikke lov å foreslå YouTube og gå inn i telefonen på tyvers vis. Men det er i alle fall en mulighet, selv brukt da jeg greidde låse meg ute fra egen telefon.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no