Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reima eller PoP vinterdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-11, 20:17   #341
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.435
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Jeg endte opp med reflex vinterdress i dag i 98. Kan hende den er for lang i beina, men i så fall får jeg finne noe annet. Glatt for, vannsøyle på 10 000, slitesterkt stoff, snøring i livet og fin pris, kr 599,-

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-11, 20:19   #342
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.569
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Jeg så på den (tror det var den i alle fall?) i dag, for den var på tilbud til bare 399 på vår lokale reflexbutikk... Nesten så jeg vurderte den som ekstradress...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:49   #343
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Splitter ny, og superfin, brun Ticketdress kjøpt inn her i dag. Mor er fornøyd og Sønnemannen var veldig lykkelig og synes han så ut som en farlig tiger

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:56   #344
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.435
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg endte opp med reflex vinterdress i dag i 98. Kan hende den er for lang i beina, men i så fall får jeg finne noe annet. Glatt for, vannsøyle på 10 000, slitesterkt stoff, snøring i livet og fin pris, kr 599,-

Dressen er returnert i dag pga for lang i beina. Går ikke å ta en str mindre heller, for da er den for kort i overkroppen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 22:57   #345
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.435
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Splitter ny, og superfin, brun Ticketdress kjøpt inn her i dag. Mor er fornøyd og Sønnemannen var veldig lykkelig og synes han så ut som en farlig tiger

Ser han er født i 08 han også. Hvilken str tok du til ham? Hvor lang er han?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 23:04   #346
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dressen er returnert i dag pga for lang i beina. Går ikke å ta en str mindre heller, for da er den for kort i overkroppen.

Da kjøper du ticket.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 23:26   #347
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.435
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Da kjøper du ticket.

Ja, jeg heller mot det, han har rett fasong til den, korte bein og lang overkropp. Vil han drukne i 98 eller bør jeg heller ta 92? Han er slank, ,13 kg og 94-95 cm. Bruker 92 i bukser og 98 i overdeler.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 23:31   #348
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Plutten kan ha 98, han er 13 kg og ca 92 cm. Da har han veldig god plass i dressen, men har bevegelsesfrihet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 23:42   #349
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.435
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Plutten kan ha 98, han er 13 kg og ca 92 cm. Da har han veldig god plass i dressen, men har bevegelsesfrihet.

Og da vil den kanskje passe neste vinter også? Kanskje jeg får prøve på ham en i 98 da. Jeg har vært i butikk og målt ticket i 92 mot reima i 98 og reima var større. Han har prøvd på reima i 98 og jeg ville ikke kjøpt mindre i reima.

Han har ticket vårdress i 92 og reima vårdress i 98 og de er omtrent like store, men det er ikke årets dresser.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 23:44   #350
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Plutt hadde ticket i str 86 og reima i str 92 sist vinter, de var like store. Han hadde garantert passet ticket str 92 nå, men 98 går. Det kan godt være den varer i hvertfall til salget neste sesong, det er lov å håpe.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 23:45   #351
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ser han er født i 08 han også. Hvilken str tok du til ham? Hvor lang er han?

Kjøpte 104. Han er 103 cm lang og 17 kg. Romslig, men ikke flersesongsstor. Om du skjønner

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 17:10   #352
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.569
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Jeg kjøpte en sånn reflexdress med 10.000 i vannsøyle på tilbud til 399 i går. De var utsolgt for 98, men hun som jobba der sa de var store i størrelsen, og målte den i 92 til meg, den var like lang som Knerten er, altså fra halsen på dressen, som hele Knerten er inkl hodet. (Han er jo ikke mer enn ca 93 cm lang, så str 92 burde jo egentlig holde), og denne drerssen var vel altså ca 92 cm lang. Jeg kunne komme tilbake innen 3 dager og få pengene igjen om den ikke passet. Dressen er omtrent akkurat like stor som pop-dressen i 98, faktisk. Så jeg beholder den.

Vi kom til at det var greit å ha to, så jeg kjøpte reflex-dressen som reservedress. Så får vi nå se hvilken som blir mest brukt i vinter. Hvilken som holder ham mest tørr og varm. Og er slitesterk. Det kan bli førende for hvor mye jeg bruker på dress neste år, om disse er like gode.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:07   #353
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.435
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Malama: Jeg tror du vil bli positivt overrasket over reflex dressen! Ei venninne har hatt reflex i alle år til sin sønn som nå er 6. De har da "bare" hatt vannsøyle på 5000.

Skal til byen og kikke på POP dresser på lørdag siden jeg likevel skal kjøpe POP jakke til eldste der. Så får jeg se om han liker den og ikke minst om den passer ham i fasong.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-11, 22:46   #354
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

De er ganske store Malama, min gutt som nå er 120 (ca 116 sist vinter) hadde 110 i den.

Millact: 98 blir bra i Ticket, det har jeg kjøpt til min jente, 98 cm og 14 kg.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 07:09   #355
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.386
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Vesla har også fått Ticketdress i str. 98, hun er ca. meter'n lang.
Nydelig dress! Og den må da være ganske stor i str, har en Reimadress i 104 her og Ticketdressen er lengre enn den.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 08:58   #356
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.569
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Knerten har hatt en vår/høstdress fra reflex før, med vannsøyke på 5000, og da ble han våt gjennom når han var ute og lekte en dag det hadde regnet. Altså, det regnet ikke, men det var vått på huska og på sklia, og gutten ble våt. Derfor har jeg konsekvnet ikek kjøpt reflexdresser til ham igjen, men nå som denne hadde 10.000 tok jeg sjangsen, i utgangspunktet er det jo en reservedress.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-11, 09:16   #357
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.895
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Vesla har også fått Ticketdress i str. 98, hun er ca. meter'n lang.
Nydelig dress! Og den må da være ganske stor i str, har en Reimadress i 104 her og Ticketdressen er lengre enn den.



Jeg kjøpte Cupcake str 5 år på salg, den var mindre enn Ticket 4 år, og ble returnert.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 09:33   #358
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

TÆNK, forbrugerrådet har testet 10 udvalgte flyverdragter. De er bl.a. testet i : hvor holdbar, åndbar og vandtætte. Derudover har en ergoterapeut, en erfaren pædagog, en mødregruppe og en flok unge designere vurderet dem. ..
OG - hos SMARTKIDZ finder du top 3 vinder :-)
Vinderen blev REIMA , nr. 2 blev MOLO og på en 3. plads kom MINYMO

Fant dette på smartkidz sin facebookside, men kommer ikke inn på testen til det danske forbrukerrådet, de krever innmelding.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 11:53   #359
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Noen som vet om det finnes Reimatec+ i todelt dress?

Veslemøya er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-11, 13:01   #360
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reima eller PoP vinterdress?

Ja det gjør det Veslemøya, jeg kjøpte nesten en bukse til min gutt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no