Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 18:54   #21
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det eneste jeg kan bidra med i denne tråden er at det faktisk skrives Lohengrin.

Jeg var HELT sikker på at det var feil. Ja ja, så feil kan man ta

  Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:21   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Jeg liker ikke:
-alt med lakris
-alt med likør
-alt med appelsin
-alt med marsipan
-alt med peanøtter og andre nøtter (vel, de går i nøden, men da skal nøden være stor)
-for mørk sjokolade

Ergo så liker jeg de færreste sjokolader som er fylt med ting og tang. Unntaker er karamell og kjeks. Smash elsker jeg, det er en av favorittene. :sikle:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:24   #23
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Jeg liker ikke likørsjokolade Er heller ikke overbegeistret for sjokolade med rød gele inni...

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:26   #24
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Nei, dessverre.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:29   #25
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Det aller værste som finnes er sjokolade me appelsin i eller med appelsinsmak.... pjuuuuuuk!!

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:31   #26
Anonyma
Aktiv
 
Anonyma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Innlegg: 196
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Likørsjokolade, fruktnøtt (eller andre sjokolader med rosiner) og Hersheys melkesjokolade (som må være den desidert tørreste sjokoladen EVER) *kvalm*

__________________
Anonyma
Anonyma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:49   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Først må jeg jo få presisere at om nøden er stor, så går det meste ned, men det som ligger lengst er:
Snickers
Bounty
KitKat
AfterEight

Det som absolutt ikke røres er:
Fruktnøtt
Likørsjokolader
og dets like

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:49   #28
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Hobby er ikke godt. Ikke Center heller. Og ikke SMIL. De spiser jeg aldri.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:50   #29
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Nei.

Ok, det er noen sjokolader som må vente til sist, men de gjør nytten når det ikke er mer av de beste igjen. Feks "liksomsjokoladene": kakaosjokoladene (70%) som bare ser ut som sjokolade og hvit sjokolade som bare heter det.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:52   #30
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

KitKat er den jeg absolutt ikke liker. Den hadde jeg faktisk ikke spist nå heller, som sjokoladelageret er tomt.

Ellers er vel ikke akkurat Lohengrin, Gullbrød og After Eight favorittene mine. Er egentlig ikke så glad i sånn mørk mørk sjokolade heller.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:04   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Opprinnelig lagt inn av Dansma, her.

Bounty - den sjokoladen klarer jeg bare ikke

:kvalm: Raider, Snickers, kokossjokoladen i twisten, Dajm, alt av appelsinsjokolade, lys Nonstop...

Ellers ser jeg at mange av mine favoritter er nevnt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:06   #32
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

- All sjokolade som er fylt med likør
...eller lakris
...eller bringebær
- Eissjokolade
- Gullbrød
- Japp
- Mokkabønner
- Kremtopper

Jeg må nok som Lille Ru understreke at om suget er sterkt nok, går det aller meste ned. Alt går i grisen. Nåja, unntatt likørsjokolade og sånn eissjoko, det er jo bare fælt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:09   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

- Kremtopper

Er du gal, menneske?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:23   #34
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Alt med marsipan i, nesten alle nøttesjokolader og er heller ikke så glad i kjeks-sjokolader som kvikklunsj ol.

Ellers går det meste i grisen.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:25   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Opprinnelig lagt inn av Dansma, her.

Bounty - den sjokoladen klarer jeg bare ikke


Den er ekkel.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:34   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

KitKat
AfterEight

Skulle bare mangle, det er Nestlé.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:43   #37
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

- gullbrød og alt med marsipan i
- det meste av fylt sjokolade, til nød toffee og smil
- appelsinsjokolade
- fruktnøtt
- firkløver

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:45   #38
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er du gal, menneske?

Godt å se at det ikke bare er jeg som har pensjonistsmak i sjokolade.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:52   #39
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Eg er ikkje glad i
-Bounty
-Cuba
-likørsjokoladar
-Fruktnøtt
-kvit sjokolade (som feks. Toblerone)


Mørk sjokolade er jo digg

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:56   #40
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - Er det noen sjokolader du IKKE liker?

Akkurat nå føler jeg at jeg kunne spist det meste, etter et halvt år godisfritt. Men sånn ellers liker jeg ikke mørk sjokolade, med mindre det er marsipan inni. Fatter ikke hvordan det er mulig å få ned sjokolade med 70-80% kakao. Ellers er sjokolade med flytende alkoholgreier inni upopulært. Den twistsjokoladen med banan går vel inn under mørk sjokolade, men den er ekstra vondt. Skulle aldri vært tatt inn i varmen igjen.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no