Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kjip hud trenger hjelp

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-12, 22:08   #21
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Det er ikke alle i.d. funker for, så det burde du teste før du evt kjøper masse. Jeg klør som rakkern av det.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 13:47   #22
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Hvor kjøper man sånt id-pudder?

Altså på nettet?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 15:51   #23
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Det er ikke alle i.d. funker for, så det burde du teste før du evt kjøper masse. Jeg klør som rakkern av det.

Samme her.

__________________
93 97 99 03 09
12
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 16:18   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Hvis du ønsker tips til å fikse huden er kanskje ikke det å dekke til alt med pudder det beste tipset. Jeg har sensitiv hud og bruker produkter fra Clarins. Først et serum som gir fuktighet, deretter en lett dagkrem. På kvelden vasker jeg ansiktet med lunkent vann og evt. en rensemelk om jeg har sminket meg, og smører meg inn med en skikkelig deilig naturkreftene fra origins.

Hva med en time hos hudpleier framfor hudlege?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 16:52   #25
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Det jeg mener er at alle har ulik hud - og at porselenshud ikke nødvendigvis er oppnåelig for alle. Jeg har alltid tatt vare på huden på aller beste vis og jeg har likevel en hud med store porer og røde partiet. Mineralpudder av god kvalitet dekker ikke til huden
- det er det som er det geniale og skiller det fra vanlig foundation.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 02-04-12 kl 16:58. Årsak: Til dere som rakk å lese før endring: i blame autocorrect!!
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 16:54   #26
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Jeg har kjøpt Jan Marini sine produkter og de er veldig bra for min hud. De er dyre, men jeg kjøpte fra Strawberrynet og da ble det "overkommelig".

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 17:01   #27
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Ang. id.-produktene. Det er ikke sikkert det er produktene dere klør av, men børstene. Jeg tålte ikke oljen som er i de børstene (geiteolje, var det ikke?), så jeg gikk over til børstene fra Body Shop. Er superfornøyd, og klør ingenting i det hele tatt.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 17:02   #28
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Jeg reagerte spesielt dersom jeg ble varm og svett, eller bare var i sola.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 18:26   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Mineralpudder av god kvalitet dekker ikke til huden
- det er det som er det geniale og skiller det fra vanlig foundation.

Det mener jeg er en markedsføringspåstand mer enn en ekte sannhet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 18:33   #30
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.471
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Origins har en krem som heter vita zing (bare navnet er overbevisende ja?) med litt tint, jeg er veldig fornøyd, det er moisturiser, spf 15 og jevn farge, i en tube

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 19:03   #31
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det mener jeg er en markedsføringspåstand mer enn en ekte sannhet.

Ja, det vet ikke jeg noe om. Jeg har ikke lest noe som tyder på at mineralpudder av god kvalitet skal virke negativt inn på huden, men det kan det jo godt være at noen har funnet ut uten at jeg har fått det med meg.

Men om det er sånn at man ikke trives med egen hud (til tross for at man renser og fukter og sånn) og føler behov for å pynte på, så føles det ihvertfall veldig mye bedre og naturlig med litt mineralpudder på huden enn foundation. Det går raskt å koste på, det blir ikke skille og det smelter sammen med huden sånn at man ikke på noe vis får en maskefølelse. For meg har det vært en stor glede å kaste tradisjonell foundation i søpla.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 19:07   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Jada, det er ingenting i veien med å sminke seg. Jeg tenker vare at om man har litt problemhud er det bedre å begynne i bunnen først og sørge for at man tilfører det den trenger av fuktighet, renser med noe som ikke er for sterkt og slikt. Når det er på plass kan man legge sminke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 19:22   #33
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jada, det er ingenting i veien med å sminke seg. Jeg tenker vare at om man har litt problemhud er det bedre å begynne i bunnen først og sørge for at man tilfører det den trenger av fuktighet, renser med noe som ikke er for sterkt og slikt. Når det er på plass kan man legge sminke.

Ja, det har du helt rett i. Jeg var sikkert litt rask, for jeg har erfaring med at huden min ser nøyaktig likt uansett hva jeg gjør med den.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 21:09   #34
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Jeg hadde kjøpt meg rens fra Decleor eller MD forumlations, beregnet for sensitiv hud. Deretter god fuktpleie med rene ingredienser, uten mineralolje eller tettende ingredienser. Hvis du er rød i huden og ønsker å bruke makeup, så kan du kjøpe en mintconcealer som du legger med forsiktig hånd før du påfører mineralmakeupen. Mange reagerer på bismuth oxycloride som finnes i den velkjente id-sminken, det er mange andre merker på markedet uten denne. Kostene fra id er også fullt mulig å få til en rimeligere penge fra utenlandske nettbutikker, eller simpelthen kjøpt meg syntetiske børster i startfasen hvis man er veldig sensibel og reagerer på geitehår som er i mange koster til id. Rens, fukt og rene produkter, få produkter hadde jeg gått for.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 21:23   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

MD formulations reagerer jeg veldig på, det var altfor sterkt og surt for min hud.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 21:48   #36
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

MD formulations reagerer jeg veldig på, det var altfor sterkt og surt for min hud.

De har en egen serie for sensitiv hud. Hvilke produkter tålte ikke du ?

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-12, 22:05   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjip hud trenger hjelp

Jeg prøvde serien for sensitiv hud. Jeg tålte verken kremene eller rensevannet. I følge hudpleieren min var ikke det uvanlig at man reagerte på MD.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no