Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Siste ord

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-09, 11:11   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Siste ord

Er det viktig for deg i en diskusjon å få siste ord? Hva med diskusjoner på nett, er det viktig å få siste innlegg?

Jeg har nemlig oppdaget av mine siste 100 abonnerte tråder så har jeg siste innlegg i 12 av dem (12%), og i noen tilfeller synes jeg det er veldig greit, andre ganger er det litt slik "høh, var det ingen som hørte hva jeg sa da?"

I RL er det veldig greit å vinne en diskusjon som regel.

Hvordan er "siste innlegg-prosenten" til dere andre da?

:kjeder meg i dag:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 11:18   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Jeg liker sjelden å ha det siste ordet. Jeg blir litt snurt når jeg en sjelden gang har et, for meg, overbevisende argument og ingen svarer etterpå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 11:23   #3
oh hvite lakenrumpe
Fullverdig medlem
 
oh hvite lakenrumpe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Møre og Romsdal
Innlegg: 51
oh hvite lakenrumpe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Siste ord

Jeg blir irritert om folk ikke fortsetter å diskutere min tråd. Spesielt om det er et innlegg jeg har lagt min sjel i... tror jeg kommer for sent inn i diskusjoner av og til, og at temaet dermed er ferdigdiskutert for mange brukere

oh hvite lakenrumpe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 11:24   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Jeg gir ganske beng, kjenner jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 12:02   #5
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Siste ord

Jeg har ofte siste ordet IRL, men det er sikkert fordi jeg skravler Mye mer enn andre.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 12:13   #6
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg har ofte siste ordet IRL, men det er sikkert fordi jeg skravler Mye mer enn andre.

Sånn har jeg det også. Når jeg har pratet de andre i senk, da er diskusjonen slutt, men det betyr ikke verken at jeg vant eller at jeg planla det sånn. Jeg bare prater og prater og prater. :skravlebøtte:

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 12:16   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.745
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Jeg elsker å diskutere og vil gjerne ikke ha siste ord i en diskusjon, da er den jo over!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 12:17   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.871
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

What ever tenker jeg da

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 12:18   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Hehe nei ikke på nett i hvertfall. Da blir jeg sittende og lure på om jeg har skrevet noe så dumt/irrelevant at ingen gidder svare.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:24   #10
Prinsesse VilIkke
Nybegynner
 
Prinsesse VilIkke sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 18
Prinsesse VilIkke har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Siste ord

Jeg synes det er utrolig irriterende til tider, i allefall hvis jeg har kommet med argumenter som jeg synes er veldig bra og skrevet ett godt innlegg. Da irriterer det meg at ingen vil svare.

Så da prøver jeg å trøste meg så godt jeg kan med: "Ja, da var det vel ett så godt innlegg at alle andre ble målbundet da." (Selv om det heller er at jeg bare er for sein til å svare, og alle andre er ferdigdiskutert...)

Så nei, jeg liker ikke nødvendigvis å ha siste ord bestandig..

Prinsesse VilIkke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:40   #11
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Det kommer an på. Noen ganger yes, andre ganger no. I en diskusjon jeg deltok i helt nylig lot jeg være å komme med svar da jeg mener siste innlegger kom med et så forbannet sløvt svar at det fikk stå der alene i sin usjarmerende prakt. Det var egentlig helt greit, for enkelte svar sier så uendelig mye om den som skriver det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:41   #12
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Hmpf. Var det meg? I såfall, jeg var skikkelig sur og lite saklig den dagen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:41   #13
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Nei, det var Billa.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:43   #14
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siste ord

Jeg liker at andre svarer etter meg med "Jøss, det har vi ikke tenkt på, men du har jo helt rett du, Smilefjes".

  Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 13:49   #15
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker sjelden å ha det siste ordet. Jeg blir litt snurt når jeg en sjelden gang har et, for meg, overbevisende argument og ingen svarer etterpå.

Men det betyr jo bare at du var så overbevisende at alle er overbevist, og ingen har noe mer å tilføye, vel?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 14:31   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, det var Billa.

Åh. :megmegmeg:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 14:34   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men det betyr jo bare at du var så overbevisende at alle er overbevist, og ingen har noe mer å tilføye, vel?

Eller at de tenker som Skremmern.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 17:00   #18
Dååris
Aktiv
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 190
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Sv: Siste ord

Jeg HATER siste ordet.

Jeg foretrekker at en diskusjon avsluttes med, Ja, Dååris.. Du har helt rett... igjen..

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 17:32   #19
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg gir ganske beng, kjenner jeg.

  Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 17:34   #20
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siste ord

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker sjelden å ha det siste ordet. Jeg blir litt snurt når jeg en sjelden gang har et, for meg, overbevisende argument og ingen svarer etterpå.

Det Iset sa.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no