Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal vi ha på oss i høst?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 10:58   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Den kjolen/tunikaen der var veldig søt.
Jeg får meg ikke til å gå med sånne søte kjoler. Jeg er ikke på den der tunika-stilen og går svært sjelden med tights.
Eneste gangen jeg har på tights er når jeg bruker en grønn OM-sak som jeg har brukt innimellom.

Jeg havner oftest på olabukse/sort bukse/hvit linbukse og en innsvingt skjorte eller en tynn bluse med blondetrøye inni.
Topp med cardigan utenpå.
Er litt kjedelig i klesveien og det går mest i marineblått, sort, hvitt/beige, noe dus rosa og mintgrønt. Bruker de samme basisklærne år etter år, visst.. Kjører safe stil.

HAr kjøpt etpar topper på HM som har sånn "hengehals" ... Synes de er ganske fine.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 12:15   #22
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Den kjolen/tunikaen der var veldig søt.
Jeg får meg ikke til å gå med sånne søte kjoler. Jeg er ikke på den der tunika-stilen og går svært sjelden med tights.
Eneste gangen jeg har på tights er når jeg bruker en grønn OM-sak som jeg har brukt innimellom.

Jeg havner oftest på olabukse/sort bukse/hvit linbukse og en innsvingt skjorte eller en tynn bluse med blondetrøye inni.
Topp med cardigan utenpå.
Er litt kjedelig i klesveien og det går mest i marineblått, sort, hvitt/beige, noe dus rosa og mintgrønt. Bruker de samme basisklærne år etter år, visst.. Kjører safe stil.

HAr kjøpt etpar topper på HM som har sånn "hengehals" ... Synes de er ganske fine.

Syns det høres veldig fint ut eg! Begynne bevege meg dit eg også. Så gudane må vite kva eg skal gjere med alt Chill/Cream/OM i skapet mitt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 12:31   #23
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

I haust trur eg vi skal pakke vekk alt av tunika og tights og begynne kle oss skikkelig igjen.

Jeg er av typen som kun lærer av å innrømme egne feil, og benytter tråden og anledningen til å innrømme høstens første salgsblemme; makne tunikaer i lyseblå velour til meg og frøkna på tre. Jeg vet at vi aldri kommer til å bære dem samtidig, selv om frøkna nok kommer til å insistere på det, og at jeg høyst sannsynlig glemmer min tunika innerst i skapet. At jeg aldri lærer.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 13:33   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg er av typen som kun lærer av å innrømme egne feil, og benytter tråden og anledningen til å innrømme høstens første salgsblemme; makne tunikaer i lyseblå velour til meg og frøkna på tre. Jeg vet at vi aldri kommer til å bære dem samtidig, selv om frøkna nok kommer til å insistere på det, og at jeg høyst sannsynlig glemmer min tunika innerst i skapet. At jeg aldri lærer.

Har nokre slike eg også!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 13:59   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Jeg har slike i pudderrosa. Str. 7 år og voksen medium. Skal jeg legge dem ut på markedsplassen?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 14:02   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Så gudane må vite kva eg skal gjere med alt Chill/Cream/OM i skapet mitt.

Tror det går greit å legge det ut på markedsplassen her, synes ale med disse merkene blir revet vekk i en fei der.
Jeg har forresten en OM-kåpe som jeg kjøpte av Angelique herinne. Marineblå i ull. DEN har jeg fått mye skryt for altså. Selv av mannfolka på jobben. *hot*

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 14:18   #27
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Svært mykje av OM-kleda er jo veldig flotte!

Kanskje eg burde orke lage en salgstråd ja.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 14:21   #28
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Jeg syns mye OM og Chill kan brukes uten at det blir for blondete om man kombinerer med riktige sko og tilbehør. Det trenger ikke se ut som femåringen har bestemt mammas antrekk i det hele tatt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 15:10   #29
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Syns det høres veldig fint ut eg! Begynne bevege meg dit eg også. Så gudane må vite kva eg skal gjere med alt Chill/Cream/OM i skapet mitt.

Sånn har jeg hatt det i et år. Nå har jeg gitt bort det meste. Men jeg kjenner at jeg i overgangen fra den stilen er i et vakum. Jeg vet ikke helt hva slags stil jeg vil ha nå.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 15:16   #30
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Sånn har jeg hatt det i et år. Nå har jeg gitt bort det meste. Men jeg kjenner at jeg i overgangen fra den stilen er i et vakum. Jeg vet ikke helt hva slags stil jeg vil ha nå.

Eg er litt treg eg. "Problemet" er at slik eg kler meg no kan fort bli litt kjedelig. Men klassisk er vel ikkje kjedelig vel?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 15:22   #31
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Syns det høres veldig fint ut eg! Begynne bevege meg dit eg også. Så gudane må vite kva eg skal gjere med alt Chill/Cream/OM i skapet mitt.

Samme her. Har heldigvis ikke hatt råd til å kjøpe så mye Chill/Cream og OM. Og solgt det meste. Det var heller ikke helt min stil. Nå er jeg slankere og endelig tilbake til min stil. Bukser, bluser, kule belter, kortere topper, cardigan...++. Litt sporty jåle på en måte.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 15:32   #32
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Jeg ser så veldig pyntet/mutton dressed as lamb ut når jeg får på meg OM og blonder og sånt, så det har jeg lite av - har bare kjøpt noen ganske få plagg brukt for å i det minste _prøve_ å henge meg på trenden Så i høst fortsetter jeg i samme stilen tror jeg, i den grad jeg har noen stil. Litt traust og kjedelig, med innslag av "idag vil jeg ha på meg sprø farger! ", og jobbeklær fra Boden.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 15:42   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.772
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Vel, personlig kommer jeg til å ha på meg stort sett de samme klærne som sist høst. Og vinter og vår.

Kjøper dere ny garderobe, eller i det minste fyller den på ganske kraftig, hver sesong, altså?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 15:43   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kjøper dere ny garderobe, eller i det minste fyller den på ganske kraftig, hver sesong, altså?

Nope. Fortløpende. Jeg endrer praktisk talt aldri stil, og har brukt de samme fargene og liknende snitt i nærmere 20 år. Ettersom jeg heller ikke endrer størrelse (og dessuten har så mye klær at jeg ikke sliter ut noe ), har jeg masse klær som er 10 år gamle og mer.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 15:45   #35
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.772
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Men da har du jo masse klær. Hvorfor kjøpe nytt hele tiden?

Ja, som du skjønner, så liker jeg ikke å shoppe, så jeg klarer ikke sette meg inn i det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 15:48   #36
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Blonder er ikke meg, heller, men det hender at jeg går inn i koma i klesbutikker og kommer ut med noe med blonder. Det meste blir gitt bort ganske raskt. Jeg har sikkert en ubevisst drøm om å flagre rundt i hvite blonder på en sandstrand, men det er så sjelden sånt går i oppfyllelse. I høst blir det burgunder og sort på meg. Strikkagensere og comfy, forhåpentligvis ikke dassete. Leter etter jakke, vil ha en sort, tror jeg.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 15:48   #37
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Jeg sliter klær noe helt voldsomt, og endrer meg litt i størrelse. Så jeg har en runde innmellom, men det er ikke veldig mye klær jeg kjøper.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 15:58   #38
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Jeg gjør mange dårlige kjøp, og resirkulerer en del.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 16:03   #39
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Litt treg her.. Hva er OM?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 16:11   #40
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi ha på oss i høst?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Syns det høres veldig fint ut eg! Begynne bevege meg dit eg også. Så gudane må vite kva eg skal gjere med alt Chill/Cream/OM i skapet mitt.

Selge det her viss du er størrelse 42/44

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no