Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Windows, Linux eller Mac?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Windows, Linux eller Mac - hva foretrekker du?
Windows 39 67,24%
Linux 3 5,17%
Mac 14 24,14%
Vet ikke 2 3,45%
Deltakere: 58. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 21:29   #41
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Windows, Linux eller Mac?

Foretrekker og foretrekker... Bruker Windows, men har tenkt på å prøve ut Linux i mange år. Har bare ikke fått fingeren ut.
Men må jeg si at jeg foretrekker et Microsoftprodukt da?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 22:19   #42
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Windows, Linux eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Foretrekker og foretrekker... Bruker Windows, men har tenkt på å prøve ut Linux i mange år. Har bare ikke fått fingeren ut.
Men må jeg si at jeg foretrekker et Microsoftprodukt da?

Tror ikke foretrekker og microsoft går i samme setning.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 23:46   #43
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Windows, Linux eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Tror ikke det foretrekker og microsoft går i samme setning.

Ikke sant? Fikk litt motvilje mot å trykke Windows, men siden det er det jeg bruker så måtte jeg vel det.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 13:27   #44
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Windows, Linux eller Mac?

Jobbet med ms-dos i flere år før Windows kom.

Kjenner ikke de andre systemene. Derfor har jeg krysset for Windows.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 13:02   #45
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Windows, Linux eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg vokste opp med MS-DOS, - det var tider det … .

Å, JA...:mimrer: Det var tider, det! Det er liksom ikke skikkelig stas med bittesmå USB-penner når man husker de DIGRE diskettene...
Jeg bruker hovedsaklig windows, men var svoren mac-bruker i flere år, mens jeg arbeidet i studentdemokratiet. Der hadde man valgt mac av politiske årsaker, må vite. Jeg trivdes med mac, og skjønte ike hva mange klaget sånn over.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 13:41   #46
Snuta
Fullverdig medlem
 
Snuta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 76
Snuta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Windows, Linux eller Mac?

Er nok win på pcene her hjemme også..

Snuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 13:42   #47
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Windows, Linux eller Mac?

Windows, men det vel fordi jeg ikke kjenner til noe av det andre

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 14:49   #48
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Windows, Linux eller Mac?

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Windows, men det vel fordi jeg ikke kjenner til noe av det andre

Du er ikke alene

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 14:59   #49
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Windows, Linux eller Mac?

Windows her.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-07, 16:56   #50
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Windows, Linux eller Mac?

Jeg sitter her med in vakre, hvite MacBook på fanget. Egentlig bare et innfall av mannen for etpar år siden å skaffe seg Mac da den gamle PCn knela men vi har ikke angret et sekund og gikk i høst til innkjøp av enda en Mac.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no