Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Spørreundersøkelse om treningstights

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-15, 22:03   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Casall og Rönish mangler, Kari Traa er skrevet feil og sykling mangler som treningsalternativ første gang. I alt veldig 2XU orientert.

Skal vurdere en høy 2XU tights når prisen er ca 800,-, den er tettere enn 80 denier og ikke alle gymnasjentene jeg ser på banen bruker de.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 22:07   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Alle varianter av aerobic/dans mangler også som treningsform.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 22:39   #23
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Den beste treningstightsen min er en Adidas. Den siger ikke en millimeter.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 22:58   #24
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Kva er kompresjontights?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 23:09   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Den beste treningstightsen min er en Adidas. Den siger ikke en millimeter.

Jeg kjøpte en Adidas vintertights før jul, og den er god, ja. Passer fint til min figur, og er ikke så ubehagelig trang heller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 23:10   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kva er kompresjontights?

Det er treningstights som er litt som støttestrømper, bare for hele beinet. Og rumpa.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 23:15   #27
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Takk for svar! Det hørtes litt ekkelt ut. Støtte opp baken, liksom?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 23:16   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Samme her.

Også merket jeg at jeg ikke er så veldig moderne, jeg hadde ikke engang hørt om flere av merkene her.

Ikke jeg heller.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 23:19   #29
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg går av og til i treningstights på jobb, men da også med treningstøy på resten av kroppen. Senest i går, kom jeg på jobb i treningstøy. Rett og slett fordi jeg skulle på trening etter jobb. Det hender jeg tar fløyta rundt halsen så det ser ut som jeg skal ha en gymtime, da gjør det liksom ikke noe.

Da jeg kom på jobb i går og sjekket kalenderen så jeg at jeg hadde en foreldresamtale, da kjente jeg at jeg rødmet litt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 23:30   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Takk for svar! Det hørtes litt ekkelt ut. Støtte opp baken, liksom?

Nei, det er mer for å få god blodsirkulasjon i hele benet når man trener. Men trangt, det er det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 00:21   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg svarte på hele undersøkelsen og da jeg kom til slutten, fikk jeg beskjed om jeg hadde svart fra denne pc'n før. Detter er ingen pc, men en iPhone. Tror dere det er pøbelgemalen som har utgitt seg som meg og svart på denne mens jeg var på trening i kveld?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 00:41   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg har samme forholdet til 2xu som til kähler. Jo flere som har det, jo mindre lyst får jeg på det.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 00:45   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg begynte å svare, men allerede på første spørsmål ble jeg litt satt ut av spill, gitt.
Om jeg synes menn/kvinner i løpetights om de ser bra ut? Det kommer veldig an på dama gitt. Dessverre er det velg fryktelig mange jeg egentlig ikke synes ser så himla bra ut i løpetights som går rundt med det på jobb og sånn....(jeg har sett tunika og løpetights...)Om MIN man går i løpetights har jeg sikkert ansett han som dritsexy, for han har veldig pene ben - og fin rumpe, men har jo gamlemannsnaboen min med klassiske "fugleben-tendenser" hatt det på seg, så har jeg jo blitt fnisete og på ingen måte tiltrukket....*problematiserer*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 01:20   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg kjenner at jeg bryr meg midt i ryggen om hvor mange som har samme merke som meg på treningsbuksen jeg bruker, gitt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 01:34   #35
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg jobber på en ungdomsskole og er miljøskadd. For meg er denne tightsen et fjortisplagg og jeg hadde aldri tatt den på meg, uansett hvor god den er.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 09:49   #36
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Merkelige alternativer. Har svart, men det var vanskelig å svare korrekt for min sitasjon.
Savnet alternativet "aldri"!
Det er kun en ting som er viktig når jeg kjøper treningstøy, og det er at passformen passer til MIN kropp og fasong!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 10:40   #37
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Jeg har også svart nå. Ut i fra hva jeg har lært i Metode for innsamling av data, så er dette et noe mangelfullt spørreskjema. Jeg velger ut fra at jeg ønsker at det skal være behagelig - uavhengig av pris, mote, hva andre har og sånn. Hva jeg legger i behagelig er kanskje design - men det forundrer meg litt at det ikke er mer fokus på funksjonaliteten enn det er i spørreundersøkelsen. I alle fall om dere skal innhente info fra et bredt aldersspenn.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 10:55   #38
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

På spørsmålene om de ulike merkene savnet jeg alternativet "har ingen erfaring med" ettersom jeg vet om at det finnes både Nike og Adidas, men jeg bruker ikke produktene og har derfor ikke grunnlag for å si noe om verken prisnivå eller kvalitet.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 19:48   #39
odinki
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2015
Innlegg: 2
odinki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Takk for svar og tilbakemeldinger.

odinki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-15, 20:27   #40
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørreundersøkelse om treningstights

Undersøkelsen ble altfor lang for meg... ga opp ved 25 %. Syntes også det er litt merkelige spørsmål. "Syntes du menn ser bra ut i thigths". Vanskelig å svare på, for noen ser bra ut, mens andre ikke.


Ellers er min erfaring med 2XU at de er gjennomsiktige og at de "klyper" meg i rumpa, så de er rett og slett ikke gode å ha på seg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no