Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 22:17   #1
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Smil

Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Jeg tror jeg har svart belte i søk på Finn.no.
Huskataloger leser jeg alt for mye. Hadde jeg kuttet litt ned på alle interiørbladene jeg kjøper hadde vi vel snart kunne eid en villa
Men det er da lov å drømme. Vi bor ganske fint i dag, men har litt liten plass. Også har jeg alltid drømt om å bygge/ pusse opp et gammelt hus, eller skal jeg si skape et eget hjem fra "bunnen" av
Så i denne tråden er det lov å drømme!

Så dette på Finn i dag, egentlig ikke helt slik jeg ville bygd det, men lekkert var det! Villa på Kjelsås
Av stil er jeg nok mer en romantiker, og ville bygget et mer klassisk hus.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:30   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Jeg drømte i mange år, og til sommeren er vi i mål.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:32   #3
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg drømte i mange år, og til sommeren er vi i mål.

Bilder? Del med oss som foreløpig bare drømmer

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:34   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Drømmer må man ha.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:35   #5
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Hehey Emm; jeg har en gammel enebolig som skal legges ut for salg i januar.
Her trengs masse maling og spikre.

Jeg drømmer om å bygge, helst en atriumsbolig.
Det blir nok foreløbig med drømmen, nå sikter vi oss vel inn på en halvpart av tomannsbolig. Det er nok smartere med tanke på lommeboken.

Kjenner meg igjen i alle interiørblader og huskataloger, hadde faktisk blitt noen kroner i sparekassa det.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:41   #6
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Aiai Jeg er på utkikk, men vi får se. Synes boligmarkedet er litt spooky om dagen

Se i Sverige kan man til og med få Ville Villekulla hos ferdighusprodusentene

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:54   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Aiai Jeg er på utkikk, men vi får se. Synes boligmarkedet er litt spooky om dagen

Se i Sverige kan man til og med få Ville Villekulla hos ferdighusprodusentene

Stilig. Håper det følger vaskehjelp og vinduspusser med i kjøpekontrakten.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:55   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Jeg er med og drømmer

Vi bor helt greit i dag, men det er langt i fra drømmehuset.
Ønsker å bo mer landlig til. Kanskje i Ville Villekulla hus?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:58   #9
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Dette er definitivt tråden for meg. Vi leier studentbolig, så jeg bruker mye tid til å drømme om noe eget. Ofte ganske urealistiske drømmer.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 23:04   #10
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.127
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Nå kikket jeg på linken til Finn, og den boligen var utrolig lekker, men jeg er helt på linje med deg og drømmer innerst inne om å restaurere et gammelt hus/ leilighet. Ser for meg en fin miks av romantisk/ antikt og stilren design.

__________________

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 23:11   #11
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Jeg drømmer også om nytt hus. Vi bor i leilighet, passe stor og fin, men jeg ønsker meg en hageflekk, mere plass og større veranda.

Villaene på Kjelsås hadde passet meg helt supert, både i størrelse, form og plassering. Prisen var det verre med

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 23:40   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Vi bor på en fiiin tomt, som blir fort snøfri om våren. Har 2 mål tomt og sånt men huset er lite. Lyst å rive det å bygge nytt. Enda vi nettopp e ferdig med å resturer det utvendig hehe

Lyst på vaskerom,større stue,stort kjøkken og loftstue. Og større soverom. Og oppbevaringsplass. Og ny stor gang hehe.

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 00:06   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Vi var på vei i hus, men ombestemte oss... har det helt supert i leilighet fant vi ut! Men nå har vi nå vår egen lille hage da, og det gjør jo en stor forskjell. Og stor hellelagt terrasse der ungene kan sykle på sparkesykkel og leke. Men trampoline har vi IKKE plass til.

Det å ha garasje under leiligheten, og varmekabler i innkjørsel (ingen måking!) og heis til tunge handleposer, og vaktmester til småplukket og ikke minst sameiemidler til fasadevedlikehold... gull verdt for et ektepar som IKKE er handy akkurat, og late som få!

Og så har vi flott utsikt over Oslo

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 07:50   #14
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Vi trives veldig godt der vi bor, i enebolig i rekke i et veldig barnevennlig område, med nok soverom, arbeidsrom, to bad og god stue med utgang til en passe stor hage.

Men hadde vi vunnet i lotto, så drømmer vi om å flytte litt nærmere byen i sveitservilla eller noe. Noe à la denne villaen med sjøutsikt. Men det forutsetter en ganske høy lottogevinst også da

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 07:58   #15
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Eller hvis du vil flytte hjem LaBanga.. http://www.finn.no/finn/realestate/o...&tot=71&page=1

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 08:12   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Drømme ja, det er jeg god til!
En 10 millioners sak i Sandviken kanskje?

Ja, også selger vi hytta vår da; her

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 10:59   #17
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Denne hadde vært noe!
Litt maling innendørs, og ny tomt (i byen vi bor), så hadde det blitt perfekt!

Fin denne også! Og denne! Men veldig feil byer...

Denne er i riktig by. Skulle sikkert klart å pusse den opp sånn vi ville ha det!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 11:36   #18
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Sikle, sikle...her var det mange flotte hus. Likte utrolig godt det i Drammen, jeg (siste linken til Bella)
emm; jeg er akkurat som deg, ihuga Finn-kikker og bestiller av boligkataloger.
Har kjempelyst til å bygge nytt eller pusse opp, men i Oslo er det jo håpløst om man ikke er millionær. Så på et hus på Kjelsås nylig, totaloppussingsobjekt på 117 kvadrat med verditakst på 3,5. Det ble solgt for 5 mill

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 11:38   #19
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Drømme ja, det er jeg god til!
En 10 millioners sak i Sandviken kanskje?

Ja, også selger vi hytta vår da; her

Lekker hytte, Lille Ru Og veldig attraktivt at prisantydningen bare er 1,5 OVER takst (mye vil ha mer...)

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-06, 12:08   #20
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden for oss som drømmer om ny bolig:)

Jeg kunne tenkt meg å bo her jeg!
Litt maling og andre møbler da..
(litt lyst å flytte til Berge ja...)

http://www.finn.no/finn/viewimage?fi...=34&adTypeId=1

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no