Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor finner jeg kule kakebokser?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-06, 21:39   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg kule kakebokser?

Jeg har 200 kakemenn og 150 pepperkaker samt litt konfekt, men jeg har bare tre fine kakebokser. Jeg trenger mer. Hvor finner jeg det? Gidder ikke kjøre rundt og lete. Noen som vet hvor de selger noen stilige? Jeg har ikke plass i skapene, så de må være fine nok til å kunne stå framme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 10:39   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Hva med glasskrukker fra Ikea?

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 10:42   #3
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Enten kjøper du noen på en bruktbutikk, eller så kan du gå på Europris - de hadde mange varianter - håper de kan være fine nok?!

  Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 11:22   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.819
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Plantasjen har noen rimelige som er helt OK.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 11:27   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Jeg kjøpte på Panduro Hobby for et par dager siden. De hadde noen fine Tilda-bokser, til og med på tilbud.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 11:37   #6
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Kremmerhuset har noen fine

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 19:39   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Takk for svar! Jeg kunne godt hatt glasskrukker, men de er som regel ikke store nok. Endte opp med tre svære kakebokser fra Obs. Ikke spesielt kule, men store nok, og de får duge til jeg finner noen finere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 21:56   #8
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Syns de stadig har fine på NILLE jeg.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 22:30   #9
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Takk for svar! Jeg kunne godt hatt glasskrukker, men de er som regel ikke store nok. Endte opp med tre svære kakebokser fra Obs. Ikke spesielt kule, men store nok, og de får duge til jeg finner noen finere.

Jeg så noen DIGRE på Ikea. Med lokk

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 22:33   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Jeg så noen DIGRE på Ikea. Med lokk


Åh? Hvordan så de ut? Jeg lette på ikea.no, men fant ikke noe da jeg søkte på kakebokser eller bokser.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 23:03   #11
Corona
Superaktiv
 
Corona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Synes Cacas sine er så fine jeg, finnes også på Jernia!

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 23:05   #12
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Åh? Hvordan så de ut? Jeg lette på ikea.no, men fant ikke noe da jeg søkte på kakebokser eller bokser.

Får du noe ut av denne linken? http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...umber=00100410

"Søta" krukke med lokk, 4,7l, kr 59,-

Du finner litt mer under Kjøkkenutstyr, matoppbevaring.

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 23:06   #13
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Får du noe ut av denne linken? http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...umber=00100410

"Søta" krukke med lokk, 4,7l, kr 59,-

Du finner litt mer under Kjøkkenutstyr, matoppbevaring.


Eller "Gemak" http://www.ikea.com/webapp/wcs/store...umber=00093198

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 11:55   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Var innom Rafens i Drammen i går, og de hadde noen skikkelig fine gammeldagse kakebokser
Stor den øverste
Mener det var et sett med 3 stykker

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:06   #15
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Jeg har kjøpt flotte kakebokser på Jernia og på Åhlèns.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:35   #16
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.796
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Åhlens har fine kakebokser.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:35   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg kule kakebokser?

Tusen takk for tips. Jeg tror de fra Obs får holde for i år. De var ikke verdens peneste, men de står bak de andre oppå kjøleskapet, så man ser dem ikke så godt

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no