Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Holdere, levende lys på treet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 11:37   #1
lakrizia
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2
lakrizia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Holdere, levende lys på treet

Hei!

Noen som vet hvor i Oslo/Bærum/Asker man får kjøpt holdere til juletrelys i stearin? De jeg hadde før hadde en krok, og så en stang ned med lodd på.

Det finnes noen designer-holdere (georg jensen) men de blir for dyre for meg!

lakrizia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:07   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Holdere, levende lys på treet

Hjelp. Tør du det da?

Jaja, det skal ikke jeg legge meg oppi. Jeg aner ikke hvor du kan få tak i det.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:39   #3
lakrizia
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2
lakrizia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Holdere, levende lys på treet

Ja, er oppvokst med det og det har alltid gått bra, selv med mange barn/babyer! Man lærer hvor lysene bør være og har vann på flaske eller vått håndkle klart. Har ikke opplevd annet enn litt os 1 gang...på mange år ;-}

lakrizia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:52   #4
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Holdere, levende lys på treet

"Kremmerhuset Ting og sånt" på Strømmen storsenter har.

Det er forøvrig helt vanlig å ha ekte lys på treet, bare ikke i Norge. Mye finere, og helt uproblematisk dersom man passer på og innehar visse forholdsregler.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 14:21   #5
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdere, levende lys på treet

Vi har hatt levende lys helt siden jeg var barn. Synes det er kjempefint, og så blir det ekstra stas når lysene tennes.

Men jeg vet ikke hvor man får kjøpt det … Skal selv kjøpe fler neste gang jeg er i Danmark.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 00:18   #6
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Holdere, levende lys på treet

Kan vel bruke sånne aluminiumsgreier som man har i enden på stearinlysene, så bare surre noe ståltråd rundt det hele

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no