Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 09:14   #41
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Jeg har sorte Ilse Jacobsen støvler, syns de er utmerkede!

Jeg også. Også har jeg regnkåpen (og sydvesten, men den bruker jeg ikke).
Utrolig praktiske plagg!

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:33   #42
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvler

Eg har viking retro i rosa.

IJ er fine å få på seg, når eg fikk dei på meg for tjue kilo sida er det håp for alle!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 18:58   #43
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Finnsnes ....

Nå må jeg si jeg ble vanvittig nyskjerrig på hva du gjorde der... (som forøvrig er der jeg vokste opp)

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 18:59   #44
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg har viking retro i rosa.
!

De har jeg også!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:15   #45
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg har viking retro i rosa.

IJ er fine å få på seg, når eg fikk dei på meg for tjue kilo sida er det håp for alle!

Men du trenger jo ikke å ha vært stor rundt leggen selv om du har veid 20 kg mer

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:17   #46
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Men du trenger jo ikke å ha vært stor rundt leggen selv om du har veid 20 kg mer

Det er sant. Den ene leggen min er 5 cm tykkere enn den andre uansett hva jeg veier.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:27   #47
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det er sant. Den ene leggen min er 5 cm tykkere enn den andre uansett hva jeg veier.

Er det ikke herlig med litt variasjon?

Hilsen hun med føtter i to forskjellige størrelser

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 01:07   #48
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvler

Jeg har Ilse Jacobsen i svart. Kjøpte i fjor og har brukt de masse, veldig fornøyd!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:44   #49
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Støvler

Jeg kjøpte disse kule Lacrosse-støvlene i Odensen i sommer.
De høyere gikk bare midtveis på leggen, og da kjøpte jeg heller disse lave:

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 13:03   #50
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

I know! Jeg dro til Skeidar i går for å kjøpe billige (159 kr) og fine støvler, men jeg er tydeligvis for trent!

Men fine var de:

Skeidar????

Jeg skal å se! Hadde de mange par igjen?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 23:53   #51
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Støvler

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Skeidar????

Jeg skal å se! Hadde de mange par igjen?

De hadde mange par da jeg var der

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no