Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bukse til midt på leggen og støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-06, 21:14   #1
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Bukse til midt på leggen og støvletter

Er det tøft eller er det kjerring?
Jeg har inntrykk av at alle mine venninner elsker denne stilen, en eller annen bukse som går midt på leggen og høye støvletter under, selv synes jeg det er litt kjerring.

HAr jeg rett eller tar jeg feil?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 21:17   #2
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.707
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Ikke alle dine venninner. :blunk:

Jeg liker det ikke. Jeg synes ikke det ser kjerring ut, men de aller færreste kler det synes jeg..

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 21:19   #3
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ikke alle dine venninner. :blunk:

Ok da, ikke alle. Men mange.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 21:32   #4
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

Er det tøft eller er det kjerring?
Jeg har inntrykk av at alle mine venninner elsker denne stilen, en eller annen bukse som går midt på leggen og høye støvletter under, selv synes jeg det er litt kjerring.

HAr jeg rett eller tar jeg feil?

Jeg synes også det er litt kjerring.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 22:35   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Jeg dulter på Sannemor. Jeg forbinder det kun med skinickers og på meg ser det iallefall ikke fint ut. Kanskje hvis alle går med det neste vinter også, så kjøper jeg det. Kanskje jeg kjøper det samtidig med grønne crocs mens jeg svelger kamelhår så det ljomer etter.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 22:37   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Det er definitivt ikke min stil, i hvertfall...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:01   #7
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

I dag har jeg gjort det. Bretta buksa opp til midt på leggen og dro på meg støvlene. Måtte, bare måtte.

Og nei, jeg likte det ikke.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:08   #8
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Jeg synes det er skikkelig tøft! Men man kan ikke kombinere hvilke som helst bukser og støvletter, de må passe ihop!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:10   #9
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Herregud alle de gangene jeg har stått i gangen og PRØVD å brette buksa opp og tatt på støvlettene, men hver gang jeg seri speilet må jeg riste på hodet og ta buksa ned, for det er bare så IKKE meg..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:12   #10
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

hva er vitsen med flotte støveletter når buksa er over og man ikke kan se skoa? Kan bruke skjørt men det er kjerring det!!

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:17   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av olfiga, her.

hva er vitsen med flotte støveletter når buksa er over og man ikke kan se skoa? Kan bruke skjørt men det er kjerring det!!

Vel, min er for eksempel gode å gå i. Ikke dårlig egenskap for sko det heller, vil jeg si.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:25   #12
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Ja, men av og til kjøper ihvertfall jeg noen som kan være fine og ikke alltid så behagelig. men det er vel bare meg som kjøper for nytelsen for øye sin skyld!

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 20:31   #13
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Herregud alle de gangene jeg har stått i gangen og PRØVD å brette buksa opp og tatt på støvlettene, men hver gang jeg seri speilet må jeg riste på hodet og ta buksa ned, for det er bare så IKKE meg..

Hva med å kjøpe deg en kortbukse? Da får du den riktige lengden og slipper å plages med oppbretten eller lure på om du har riktig lengde NÅ?
Og så synes jeg det er aller finest med høye, smale støvletter, gjerne med kilehæl, og bukser som går til like under knærne, ikke midt på leggen.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:06   #14
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hva med å kjøpe deg en kortbukse? Da får du den riktige lengden og slipper å plages med oppbretten eller lure på om du har riktig lengde NÅ?
Og så synes jeg det er aller finest med høye, smale støvletter, gjerne med kilehæl, og bukser som går til like under knærne, ikke midt på leggen.

Ja, jeg har vurdert det mange ganger, men føler meg som jeg har på meg en shorts når jeg prøver de, og det er IKKE sesong for shorts her oppe hvertfall...

Men kjenner jeg meg selv rett, så blir jeg nok såpass påvirket av motebildet at jeg ender opp med kortbukse etterhvert..

Men du, hva er kilehæl?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:15   #15
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.


Men du, hva er kilehæl?

Her har du ett eksempel...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg obj.phpi.jpg (10,6 KB, 7 visninger)
__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 10:54   #16
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

ja, slik ja! Det har jeg på det ene paret jeg kjøpte på lørdag! tusen takk for hjelpa.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 11:00   #17
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Ingen årsak, vettu

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 15:46   #18
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Synes ikke det er særlig fint, nej. Blir liksom veldig voluminøs.

Jeg bruker da gjerne bukse til midt på leggen, lekre strømper og korte støvletter.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:39   #19
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.089
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Jeg har laaaange bein, så på meg ser det i alle fall OK ut.
Og ikke kjerring.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 23:44   #20
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bukse til midt på leggen og støvletter

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har laaaange bein, så på meg ser det i alle fall OK ut.
Og ikke kjerring.

Laaange bein er en helt klar fordel.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no